Tja het scheeld weer wat centjes he, was toch leuk geweest als we nog wat voor hem hadden kunnenv vangenquote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt problemen mee

Die zit nu samen met Marco bij Oranjequote:Op maandag 26 december 2005 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
ik wel, een schoon schip wil ik hebben, en wel zo snel mogelijk
De Jong, Maxwell en Pienaar gewoon weg in de winterstop

Vlaarquote:Ron Vlaar zegt Spurs af. Ajax opnieuw in beeld?
ALKMAAR, 26 december 2005 18:20
De eventuele transfer van Ron Vlaar begint toch iets te krijgen van een soap. Ondanks het feit dat een overgang naar Tottenham Hotspur al niet meer aan de orde was, maakte de Oranje-international zondag bekend dat hij afzag van een transfer naar de Premier League-club. In de afgelopen dagen had Spurs-coach Martin Jol laten weten geen behoefte te hebben aan nog een centrale verdediger. Door al dit soort berichten verliest de jonge Vlaar aan geloofwaardigheid. Dat net in een tijd dat hij behoefte heeft aan rust om zijn persoon. Het is dan ook voor hem te hopen dat zijn naam nu weer niet met Ajax in verband wordt gebracht, als hier geen reden voor is. Gezien het prijskaartje dat AZ om zijn nek heeft gehangen, is het niet aannemelijk dat Ajax nog steeds geďnteresseerd is.

Jol had hem niet nodig. Ik snap dus ook niet dat er tussen AZ en de Spurs al een akkoord was.quote:Op maandag 26 december 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hebben de Spurs Vlaar niet gewoon afgezegd?

Inderdaad, leuk voor de breedte mits hij niet teveel kost.quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef twi het volgende:
Als 'ie liever naar Ajax gaat als de Spurs, prima. Zolang hij maar niet meer dan 2 miljoen kost.

Omdat het meestal wel handig is als de clubs er lekker snel uit zijn. Komt de speler er dan niet uit, kunnen ze hem de schuld geven en niet beticht worden dat ze niet hebben meegewerkt. Wat dan weer goed uit kan komen tijdens een arbitragezaak, e.d.quote:Op maandag 26 december 2005 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jol had hem niet nodig. Ik snap dus ook niet dat er tussen AZ en de Spurs al een akkoord was.

quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef -Wolf- het volgende:
Heitinga op 1 en Vlaar als reserve. Mij hoor je niet klagen dan.

Ho ho, ik niet hoor!quote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef Messenga het volgende:
Wat prachtig, nog geen maand zakte iedereen Heitinga af.

Strafschoppen zijn een goede manier bij PES4 om een speler 'op te pompen'. En als verdediger zorgen dat de nul blijft. Maar da's logisch.quote:Op maandag 26 december 2005 21:38 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij heeft 'ie er 1 strafschop in zijn leven ingeschoten (en niet eens voor Ajax).
Maar hij zat ook gewoon in een dip, en het lijkt erop dat 'ie er langzaam uitkomt.

Heb liever Stekelenburg in 't doel.quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef -Wolf- het volgende:
Heitinga op 1 en Vlaar als reserve. Mij hoor je niet klagen dan.

Mijn username en wachtwoord pakt die op een of andere manier niet meer, waardoor ik noodgedwongen met deze door het leven moet gaanquote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt problemen mee

Het eerste wat in m'n opkwam, ik zag gisteren een documentaire op Discovery waar het in voorkwamquote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe dus noodgedwongen heet je nu Urquhart
Wel een flink verschuiving van ThomasBerge naar Urquhart

Waarom mail je de admins niet even, die kunnen vast wat doen voor je als je je oude account nog wil gebruikenquote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het eerste wat in m'n opkwam, ik zag gisteren een documentaire op Discovery waar het in voorkwam

* MrDoegewoon schopt Franky Hools weer inquote:

Ja, nu gaan we over een paar weken 2 clubs tegelijk voorbij inplaats van alleen feyenoordquote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god het tuig heeft weer een wedstrijd gewonnen neem ik aan?!?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |