Ik vond het maar een akelig, pijnlijk stukje. Leek me niet dat dit erbij hoorde! Als dat wel zo was dan heb ik de humor ook niet gesnapt hiervan.quote:Ik had hem live gezien, maar niet op tv. Bij ons zat zijn bitje vast, ik vraag me af of dat de bedoeling was geweest.. Iemand dit gezien?
Volgens mij duurde de hele show maar een half uurtje langer. Ik neem toch aan dat ze het beste hebben laten zien op tv.quote:Was dit wel de hele show? Na afloop kwam toch een reclame met: "Als je de hele show wilt zien, bestel dan de dvd bij bol.com" of iets dergelijks?
Het hoorde erbij.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:32 schreef sirrom het volgende:
[..]
Ik vond het maar een akelig, pijnlijk stukje. Leek me niet dat dit erbij hoorde! Als dat wel zo was dan heb ik de humor ook niet gesnapt hiervan.
[..]
Volgens mij duurde de hele show maar een half uurtje langer. Ik neem toch aan dat ze het beste hebben laten zien op tv.
Bedoel je niet dat nummer van Panjabi mc? Mundian to bach kequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef ViVe het volgende:
Heb hier trouwens een vraagje over als die gaat beatboxen, doet ie ook een arabisch nummer die eens bekend was hier. Weet iemand hoe die heet??
Verder de show vind ik geweldig met als hoogtepunt de muziekstukjes!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no point in living if you can't feel alive
Dat word lachenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:03 schreef bravo het volgende:
vanavond deel 2 van Freefight!
Nederland 3.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:03 schreef bravo het volgende:
vanavond deel 2 van Freefight!
Nederland 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |