Heb ik natuurlijk wel de zorgtoeslag meegerekend trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga erop vooruit.Iets van 10, 15 euro.
dan krijg je gewoon 10-15 euro zorgtoeslag teveelquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk wel de zorgtoeslag meegerekend trouwens.
Nah, student zijn heeft zo zijn voordelen. Ik heb nauwelijks inkomsten. Nou was ik wel particulier verzekerd hiervoor (studentenverzekering).quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:44 schreef Klonk het volgende:
dan krijg je gewoon 10-15 euro zorgtoeslag teveel
die dingen waren in mijn studietijd (eind jaren 80, begin jaren 90) al duurquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah, student zijn heeft zo zijn voordelen. Ik heb nauwelijks inkomsten. Nou was ik wel particulier verzekerd hiervoor (studentenverzekering).
Zestig euro ofzo betaalde ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef Klonk het volgende:
die dingen waren in mijn studietijd (eind jaren 80, begin jaren 90) al duur![]()
Ja, daar kwamen ze ook ineens aan het eind van het jaar mee aanzetten. Snel nog even een voorlopige teruggaaf aanvragen aangezien ik het verreken met de hypotheekrente teruggaaf..quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Klonk het volgende:
oei, fuck die bijtelling wil ik ook nog even niet weten
Als ik precies zou weten wat ik in januari krijg was ik wel salarisadministrateur gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vergeten jullie niet de vermindering van AWBZ-premie enzo door te berekenen?
Schopje WGR.
Wat gaat daar de impact dan van zijn?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vergeten jullie niet de vermindering van AWBZ-premie enzo door te berekenen?
Schopje WGR.
Daar gaat je inkomen van omhoog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat gaat daar de impact dan van zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |