das vlakbijquote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Flinke sneeuwval hier in Barendrecht op dit moment.
Wisselvallig, geen vorst en een hoop oliebollen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:00 schreef logisnack het volgende:
Keromane, wat verwacht je zoals het er nu uit ziet van de jaarwisseling?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef Keromane het volgende:
[..]
Wisselvallig, geen vorst en een hoop oliebollen.
Tijdens een dronken bui kan het plaatselijk gladder zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar de gladheid is weg dan? ik wil niet met een dronken kop op me bek pleuren![]()
http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.htmlquote:Een gebied met sneeuw bereikt aan het begin van de middag Zeeland en trekt vervolgens noordoostwaarts. Halverwege de avond bereikt de sneeuw het noordoosten. Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoostenwind die in de kustprovincies in de namiddag aanleiding kan geven tot SNEEUWJACHT. In de loop van de avond gaat de sneeuw in het zuidwesten over in onderkoelde regen hetgeen aanleiding geeft tot IJZEL. De zone met IJZEL ligt rond middernacht tegen de lijn Den Helder - Maastricht.
Deze weersituatie kan aanleiding geven tot grote overlast
Zo klinkt heeft ben benieuwd wat er gaat gebeuren vandaag het begint hier een beetje te betrekken nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:58 schreef highway101 het volgende:
Kunnen we ook grote sneeuwduinen verwachten, met deze sneeuwjacht? Volgens mij heb je tijdens zo'n sneeuwjacht op de weg ook niet meer dan enkele meters zicht. Zicht is ook minder dan bij dichte mist, omdat de sneeuw constant beweegt, en het daarom lastiger is je voorganger en de weg te volgen.
kun je geen halve snipperdag nemen.., neem aan dat je baas daar wel begrip kan opbrengenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef sjaosma het volgende:
nee heh.. wil niet weer de hele avond/nacht opt station door brengen zoals een paar weken geleden.. moet nog tot 6 uur werken en zou niet weten hoe ik anders van maarssen naar lunteren moet komen.. waarom gebeurd dit altijd op vrijdag.
Bijna. Bij windkracht 8 zou het een blizzard zijn, in het zuidwesten staat momenteel windkracht 6 en dit gaat nog aantrekken. Windstoten kunnen wel tijdelijk voor blizzard-achtige condities zorgen. Er worden in de westelijke helft van het land windstoten van 9bft verwacht bij zware neerslag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef lycnix het volgende:
sneeuwjacht is blizzard?
Klopt, het lijkt erop dat de 'zachte' lucht maar tijdelijk is en dat de winter binnen een week terugkeert. Afwachten of het gaat gebeuren, maar het ziet er solide uit en past in het plaatje ontwikkelingen voor een koudere winter. Tot in februari zullen periodes zoals deze week alsmaar kouder verlopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Gijsje het volgende:
Trouwens voor volgende week lijkt het toch niet zo heel warm te gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |