Lezenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind het een beetje een luguber idee. Alsof je dna kunt veranderen met pillen.. wat doet het nog meer?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lezen![]()
De samenstelling van die pil zou worden afgestemd op je persoonlijke metabolisme, beweren ze. Daar hebben ze DNA-info voor nodig![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik lees toch. Wat zijn de bij-effecten dan? Dat bedoel ik.
Dat is dus niet wat de pil doet (zoals het in het bericht wordt geschetst).quote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind het een beetje een luguber idee. Alsof je dna kunt veranderen met pillen.. wat doet het nog meer?
Jij zal er vast een stuk vriendelijker van wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus niet wat de pil doet (zoals het in het bericht wordt geschetst).
Bijwerkingen: geen idee. De bijsluiter is nog niet uit immers![]()
Dat betwijfel ik. Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij zal er vast een stuk vriendelijker van worden![]()
Ja heb je gelijk in maar om ieder volslank persoon meteen tot een patiënt met bijv. een schildklier aandoening te bombarderen vind ik dan ook wel overdreven.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
mensen die wat kilo's teveel hebben hoeven niet altijd teveel te eten zoals in dit topic vaak gezegd word. ook door bepaalde ziektes/afwijkingen kun je overgewicht krijgen en het is dan onmogelijk af te vallen.. voor deze groep zou deze pil wel ideaal zijn, maar hoe zit het met de bijwerkingen en is het niet zo dat als je stopt met deze pil te slikken je weer kilo's aankomt??
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Woutey het volgende:
Maar als het werkt dmv het aanpassen van het DNA, dan kan het nog wel eens gevaarlijk zijn.
Stel je voor dat de onderzoekers er niet op gelet hebben dat de genen die de celgroei remmen worden gesloopt.
1: "Hey, alles goed?"
2: "Hey! Valt tegen, heb vandaag een longkankertje te pakken."
2 vervolgt : "maar ik ben wel lekker op mijn ideale gewicht"
nah ik kijk het allemaal nog even aan.
quote:Salugen is de marktleider op het gebied van nutrigenomics, dat onderzoekt, ontwikkelt en vermarkt gepatenteerde op DNA gebaseerde voedingssupplementen.
Ruim 30 jaar onderzoek van Prof.Dr. Kenneth Blum en vele miljoenen dollars zijn besteed om diverse oorzaken te vinden in de genetische en voedingsonbalans in het lichaam wat leidt tot diverse klachten in de gezondheidszorg. Salugen is pionier en leider in diverse oplossingen op dit gebied doormiddel van het gepatenteerde, op DNA gebaseerde, voeding suppletie.
De eerste toepassing van deze baanbrekende GenoScore™ technologie is de herstructurering van het lichaam, het verhogen van energie productie en het voorkomen van gewrichtsklachten.
Wat is lichaam herstructurering ?
Het lichaam bestaat uit 4 basis elementen( moleculen):
· Bot
· Spieren
· Water
· Vet
Van deze vier elementen is vet het lichtste molecuul, dus veel vet kwijt te raken zorgt dus niet voor een grote gewichtsafname. Dat is de reden dat vele programma’s en diëten niet werken en dus een grote frustratie opleveren. Lichaam herstructurering richt zich op het slanker eruit zien, beter gevormd zijn en je beter voelen. Daar is GenoTrim™ op gericht en niet gefocust op de weegschaal. Het afvallen zal een natuurlijk gevolg zijn.
Wat is GenoTrim™ ?
GenoTrim™ is werelds eerste unieke voedingssupplement gebaseerd op uw persoonlijk DNA. Alle ingrediënten en mineralen complexen zijn 100% natuurlijk. Unieke gepatenteerde formules zorgen voor een optimaal resultaat.
Door de studie naar deze genen is GenoTrim™ in staat deze genen die in onbalans zijn te voeden en te verbeteren zodat deze onbalans wordt herstelt. De reactie van het lichaam is daardoor gezonder, slanker, minder gewicht maar het meest belangrijke ‘je ziet er gewoon goed en gezond uit’.
De 5 belangrijke groepen voor GenoTrim™ zijn:
· Bevordering van energie productie
· Weerstand verhogend , belangrijke factor is stress
· Minder vatbaar voor infecties ,
· Bevorderd de werking van het zenuwgestel
· Verbeterd het immuunsysteem
Salugen maakt voedingssupplementen alleen voor jou waardoor een optimale werking gewaarborgd is.
De kosten van de test zijn ¤ 325,-- eenmalig. De supplementen zijn +/- ¤ 100 per maand. Deze zijn alleen voor u geschikt daar ze op uw DNA zijn afegestemd.
Na ontvangst van de bestaling sturen wij u de test op inclusief retour enveloppe waarna wij zorgdragen voor de verdere afwikkeling.
Telebankieren via:
Account: 81.79.66.250 Nichama holding Wassenaar
IBAN: NL48 FTSB 0817 9662 50
BIC FTSBNL2R
lijkt me steeds meer ja want: "Door de studie naar deze genen is GenoTrim™ in staat deze genen die in onbalans zijn te voeden en te verbeteren zodat deze onbalans wordt herstelt"quote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
is dit niet gewoon een hoax?
Zolang Schatje geen antwoord van Oprah heeft is die mogelijkheid aanwezigquote:Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef Woutey het volgende:
als dit een hoax is, is het wel dè hoax des jarens
Vet het lichtste molecuulquote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik heb een emailtje gestuurd naar het instituut en kreeg het volgende antwoord:
[..]
dat zeg ik toch ook helemaal niet, maar die mensen zijn er wel!! dus ieder volslank persoon te bombarderen dat ie teveel vreet klopt ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:11 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar om ieder volslank persoon meteen tot een patiënt met bijv. een schildklier aandoening te bombarderen vind ik dan ook wel overdreven.
Ik geloof niet dat je zonder pillen dan nog verder kan.
en spellen kunnen ze ook al niet...quote:zodat deze onbalans wordt herstelt
Het lijkt mij als hun produkt echt invloed uitoefent op genen dat het een geneesmiddel zou zijn en geen voedingssupplement.quote:Salugen maakt voedingssupplementen
een naam, kijk daar kunnen we wat meequote:Ruim 30 jaar onderzoek van Prof.Dr. Kenneth Blum
Je valt niet af van een pilquote:Op donderdag 29 december 2005 15:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet niet of je per definitie weer aan zou moeten komen als je stopt met een pil.
Helaas, allemaal weer terug naar de good ol' T3.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
'Wonderpil om af te vallen bestaat nog niet'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |