abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 22:33:18 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33486573
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind het een beetje een luguber idee. Alsof je dna kunt veranderen met pillen.. wat doet het nog meer?
Lezen
De samenstelling van die pil zou worden afgestemd op je persoonlijke metabolisme, beweren ze. Daar hebben ze DNA-info voor nodig
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33487039
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lezen
De samenstelling van die pil zou worden afgestemd op je persoonlijke metabolisme, beweren ze. Daar hebben ze DNA-info voor nodig

Ik lees toch. Wat zijn de bij-effecten dan? Dat bedoel ik.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 28 december 2005 @ 22:52:08 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33487477
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik lees toch. Wat zijn de bij-effecten dan? Dat bedoel ik.
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind het een beetje een luguber idee. Alsof je dna kunt veranderen met pillen.. wat doet het nog meer?
Dat is dus niet wat de pil doet (zoals het in het bericht wordt geschetst).

Bijwerkingen: geen idee. De bijsluiter is nog niet uit immers
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33487782
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus niet wat de pil doet (zoals het in het bericht wordt geschetst).

Bijwerkingen: geen idee. De bijsluiter is nog niet uit immers
Jij zal er vast een stuk vriendelijker van worden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 28 december 2005 @ 23:03:06 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33488020
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Jij zal er vast een stuk vriendelijker van worden
Dat betwijfel ik. Hoezo?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33488024
Ieder mens heeft een andere metabolisme, je kan er met diverse modellen (weightwatchers bijv.) aardig in de buurt komen maar toch er flink naast zitten.
Een metabolisme op DNA afleiden heb ik nog niet eerder gehoord, ben zelf ook wel benieuwd wat ze uitspoken, vooral de bewering dat je alles mag eten doet mij dan ook verbazen.

Wellicht zijn het een soort van dure laxeer middelen.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33488174
mensen die wat kilo's teveel hebben hoeven niet altijd teveel te eten zoals in dit topic vaak gezegd word. ook door bepaalde ziektes/afwijkingen kun je overgewicht krijgen en het is dan onmogelijk af te vallen.. voor deze groep zou deze pil wel ideaal zijn, maar hoe zit het met de bijwerkingen en is het niet zo dat als je stopt met deze pil te slikken je weer kilo's aankomt??
pi_33488417
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
mensen die wat kilo's teveel hebben hoeven niet altijd teveel te eten zoals in dit topic vaak gezegd word. ook door bepaalde ziektes/afwijkingen kun je overgewicht krijgen en het is dan onmogelijk af te vallen.. voor deze groep zou deze pil wel ideaal zijn, maar hoe zit het met de bijwerkingen en is het niet zo dat als je stopt met deze pil te slikken je weer kilo's aankomt??
Ja heb je gelijk in maar om ieder volslank persoon meteen tot een patiënt met bijv. een schildklier aandoening te bombarderen vind ik dan ook wel overdreven.

Ik geloof niet dat je zonder pillen dan nog verder kan.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33489820
Maar als het werkt dmv het aanpassen van het DNA, dan kan het nog wel eens gevaarlijk zijn.

Stel je voor dat de onderzoekers er niet op gelet hebben dat de genen die de celgroei remmen worden gesloopt.

1: "Hey, alles goed?"
2: "Hey! Valt tegen, heb vandaag een longkankertje te pakken."

nah ik kijk het allemaal nog even aan.
  woensdag 28 december 2005 @ 23:50:47 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33490128
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Woutey het volgende:
Maar als het werkt dmv het aanpassen van het DNA, dan kan het nog wel eens gevaarlijk zijn.

Stel je voor dat de onderzoekers er niet op gelet hebben dat de genen die de celgroei remmen worden gesloopt.

1: "Hey, alles goed?"
2: "Hey! Valt tegen, heb vandaag een longkankertje te pakken."
2 vervolgt : "maar ik ben wel lekker op mijn ideale gewicht"

nah ik kijk het allemaal nog even aan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 29 december 2005 @ 00:29:43 #136
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_33491620
Ik heb een emailtje gestuurd naar het instituut en kreeg het volgende antwoord:
quote:
Salugen is de marktleider op het gebied van nutrigenomics, dat onderzoekt, ontwikkelt en vermarkt gepatenteerde op DNA gebaseerde voedingssupplementen.

Ruim 30 jaar onderzoek van Prof.Dr. Kenneth Blum en vele miljoenen dollars zijn besteed om diverse oorzaken te vinden in de genetische en voedingsonbalans in het lichaam wat leidt tot diverse klachten in de gezondheidszorg. Salugen is pionier en leider in diverse oplossingen op dit gebied doormiddel van het gepatenteerde, op DNA gebaseerde, voeding suppletie.

De eerste toepassing van deze baanbrekende GenoScore™ technologie is de herstructurering van het lichaam, het verhogen van energie productie en het voorkomen van gewrichtsklachten.

Wat is lichaam herstructurering ?

Het lichaam bestaat uit 4 basis elementen( moleculen):
· Bot
· Spieren
· Water
· Vet

Van deze vier elementen is vet het lichtste molecuul, dus veel vet kwijt te raken zorgt dus niet voor een grote gewichtsafname. Dat is de reden dat vele programma’s en diëten niet werken en dus een grote frustratie opleveren. Lichaam herstructurering richt zich op het slanker eruit zien, beter gevormd zijn en je beter voelen. Daar is GenoTrim™ op gericht en niet gefocust op de weegschaal. Het afvallen zal een natuurlijk gevolg zijn.

Wat is GenoTrim™ ?

GenoTrim™ is werelds eerste unieke voedingssupplement gebaseerd op uw persoonlijk DNA. Alle ingrediënten en mineralen complexen zijn 100% natuurlijk. Unieke gepatenteerde formules zorgen voor een optimaal resultaat.

Door de studie naar deze genen is GenoTrim™ in staat deze genen die in onbalans zijn te voeden en te verbeteren zodat deze onbalans wordt herstelt. De reactie van het lichaam is daardoor gezonder, slanker, minder gewicht maar het meest belangrijke ‘je ziet er gewoon goed en gezond uit’.

De 5 belangrijke groepen voor GenoTrim™ zijn:
· Bevordering van energie productie
· Weerstand verhogend , belangrijke factor is stress
· Minder vatbaar voor infecties ,
· Bevorderd de werking van het zenuwgestel
· Verbeterd het immuunsysteem

Salugen maakt voedingssupplementen alleen voor jou waardoor een optimale werking gewaarborgd is.

De kosten van de test zijn ¤ 325,-- eenmalig. De supplementen zijn +/- ¤ 100 per maand. Deze zijn alleen voor u geschikt daar ze op uw DNA zijn afegestemd.

Na ontvangst van de bestaling sturen wij u de test op inclusief retour enveloppe waarna wij zorgdragen voor de verdere afwikkeling.

Telebankieren via:
Account: 81.79.66.250 Nichama holding Wassenaar

IBAN: NL48 FTSB 0817 9662 50
BIC FTSBNL2R
  donderdag 29 december 2005 @ 00:33:29 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33491767
is dit niet gewoon een hoax?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33492001
als dit een hoax is, is het wel dè hoax des jarens
pi_33492119
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
is dit niet gewoon een hoax?
lijkt me steeds meer ja want: "Door de studie naar deze genen is GenoTrim™ in staat deze genen die in onbalans zijn te voeden en te verbeteren zodat deze onbalans wordt herstelt"

is de grootste onzin die er bestaat!
genen voeden?

DAT BESTAAT NIET
genetische onbalans?

EEN AFGEBOREN AFWIJKING is een genetische onbalans (die echt niet met een voedingssupplement te veranderen is)
  donderdag 29 december 2005 @ 00:45:11 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33492147
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef Woutey het volgende:
als dit een hoax is, is het wel dè hoax des jarens
Zolang Schatje geen antwoord van Oprah heeft is die mogelijkheid aanwezig

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33495682
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik heb een emailtje gestuurd naar het instituut en kreeg het volgende antwoord:
[..]
Vet het lichtste molecuul . Als ze nu al zulke onzin zitten te verkondigen weet je al wat je kunt verwachten.
pi_33497983
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:11 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in maar om ieder volslank persoon meteen tot een patiënt met bijv. een schildklier aandoening te bombarderen vind ik dan ook wel overdreven.

Ik geloof niet dat je zonder pillen dan nog verder kan.
dat zeg ik toch ook helemaal niet, maar die mensen zijn er wel!! dus ieder volslank persoon te bombarderen dat ie teveel vreet klopt ook niet
  donderdag 29 december 2005 @ 10:52:18 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33498156
Om nog maar even wat feiten op een rij te zetten
1) Alle, ja ALLE dieeten zijn er op gebaseerd dat je minder Kcal (Joule) eet dan dat je verbruikt
2) Er is GEEN schortcut
3) Als je snel veel gewicht verliest, neem je nadat je je dieet opgeeft snel weer gewicht aan.

De beste manier (en de enige) om af te vallen en slank te blijven is om je levenspatroon te veranderen. Meer bewegen, matig maar gezond en gevarieerd eten. En dan bedoel ik niet 2 keer in de week naar de sportschool en verder overal de auto voor gebruiken, maar gewoon veel vaker de fiets pakken, lopen, etc.
Niet snoepen, niet snacken.

De rest is illusie.
De wonderdieeten en andere humbug dient ervoor pillen of boeken te verkopen, of het nu atkins of southbeach is, DNA pillen of Pu Er Thee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:57:36 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33499922
quote:
zodat deze onbalans wordt herstelt
en spellen kunnen ze ook al niet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33501830
quote:
Salugen maakt voedingssupplementen
Het lijkt mij als hun produkt echt invloed uitoefent op genen dat het een geneesmiddel zou zijn en geen voedingssupplement.
quote:
Ruim 30 jaar onderzoek van Prof.Dr. Kenneth Blum
een naam, kijk daar kunnen we wat mee

http://www.peele.net/faq/blum.html
http://www.quackwatch.org(...)/Tests/genomics.html zie het stukje Imagene.
http://www.fonteine.com/genotrim.html

Het lijkt er dus op dat ik mijn overgewicht dus toch gewoon zelf moet zien kwijt te raken
  donderdag 29 december 2005 @ 13:05:08 #146
45206 Pietverdriet
pi_33502092
pi_33507050
Ik weet niet of je per definitie weer aan zou moeten komen als je stopt met een pil. Als je naar bijv. antidepressiva kijkt, dan is het ook niet zo dat je meteen weer depressief wordt zodra je ermee stopt, dus het moet wel mogelijk zijn om dmv medicatie bepaalde lichamelijke processen weer permanent op orde te krijgen.

Verder geloof ik echt niet dat je metabolisme compleet afhankelijk is van je eigen levensstijl. Ik ken inderdaad ook de mensen die niets uitvoeren, veel eten en geen gram aankomen. Omgekeerd ken ik eigenlijk geen gezonde mensen die veel bewegen en weinig/gezond eten en toch aankomen, dus in zekere zin heb je er wel zelf invloed op, maar k vind het wat kort door de bocht om te zeggen dat alles waar je zelf invloed op hebt dus ook je eigen schuld is als het fout gaat. Geen mens is perfect, en de een eet te veel, de ander beweegt te weinig, weer een ander drinkt teveel of rookt, of doet een risicosport. Helaas geldt voor bepaalde groepen dat ze onderhand vervolgd worden om wat ze doen, zoals rokers en mensen de te zwaar zijn. Echter, waar voor rokers nog geldt dat het per definitie ongezond is, geldt het voor mensen die te zwaar zijn niet per se dat het ongezond is. Iemand met een paar kilo overgewicht die niet jojoot, en verder gewoon gezond eet en regelmatig beweegt (al is het maar iedere dag een uurtje met de hond wandelen) is niet ongezond bezig. Iemand die 3 uur per dag in de sportschool hangt, een gezond gewicht heeft en iedere dag luncht met twee big macs is dat wel. Die link tussen gezondheid en overgewicht wordt mij dus iets te scherp gesteld.

Verder gaat het niet alleen om je beweging en de hoeveelheid energie in je voeding, maar ook om wat voor voeding het is. Ik merk dat ik makkelijker afval als ik de producten waar ik niet tegenkan ook netjes laat staan, dus ik vermoed dat het ook meespeelt hoe goed je lijf bepaalde stoffen kan verwerken. Ook las ik pas over onderzoek gedaan met groepen mannen die op dieet stonden. De ene groep kreeg gewone thee, de andere groene thee. De laatste groep viel 6 kilo meer af. Dat het dus niet uitmaakt wat je eet, als je maar meer verbrandt dan je binnenkrijgt (om af te vallen dan), lijkt dus ook niet helemaal te kloppen.

Of die pil een goede oplossing is, dat betwijfel ik. Voor de gemiddelde mens niet denk ik, want als je een pil slikt en afvalt, betekent dat nog steeds niet dat je de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt en voldoende beweging krijgt, nog afgezien van de mogelijke bijwerkingen of interacties met andere medicatie. Verder pakt het de psychologische aspecten niet aan. Iemand die eet uit verdriet of woede, leert nog steeds niet op een gezonde manier zijn of haar frustraties te uiten. Iemand die eet om een fysieke barriere te creeren, wat je bijv. ziet bij slachtoffers van sexueel misbruik, verwerkt er niets mee. Eigenlijk kan het dus hooguit een hulpmiddel zijn naast het aanpakken van je werkelijke problemen/verkeerde patronen.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 29 december 2005 @ 15:54:03 #148
45206 Pietverdriet
pi_33507917
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet niet of je per definitie weer aan zou moeten komen als je stopt met een pil.
Je valt niet af van een pil
  donderdag 29 december 2005 @ 15:58:44 #149
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33508062
quote:
Helaas, allemaal weer terug naar de good ol' T3.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33508101
Er zijn genoeg pillen waar je van afvalt hoor, alleen zijn ze niet allemaal even gezond. En sommige zijn dusdanig ongezond dat je er permanent van afvalt en da's dan ook weer niet de bedoeling =P
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')