abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:35:32 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33451124
Nou dan is het jammer van het geld, gewoon minder eten is veel goedkoper
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33451127
Die oprah winfrey gaat ze gebruiken heb ik begrepen, ben erg benieuwd wat er met die jojo gaat gebeuren.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:36:30 #103
78780 deedeetee
pi_33451153
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef Sportguy het volgende:
Die oprah winfrey gaat ze gebruiken heb ik begrepen, ben erg benieuwd wat er met die jojo gaat gebeuren.
Die jojo 't gewoon verder
pi_33463940
Wat een nobody die boekenworm... Mijn broer eet drie keer zoveel dan ik, maar hij komt geen grammetje aan. Ben ik best jaloers op. Hij kan alles eten. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet altijd je eigen fout is dat je 'dik of te dik wordt. Ik ben iemand die al dikker wordt als ik naar een reep chocolade kijk...doe je niks aan, is gewoon zo.

@Kwakveense: Misschien is dit wel het gewicht wat bij me past. Maar dat neemt niet weg dat een paar kilootjes eraf geen kwaad kunnen. Gewoon een paar confectiematen naar beneden. Ik heb thuis een paar broeken liggen waar ik weer dolgraag in zou willen passen. Daar is het nog even werken naar.

Denk ook niet dat het nemen van zo'n pil dan ook per definitie ongezond hoeft te zijn. Ook dat zal per persoon en per individu verschillen. Met mijn 'levensstijl', veel sporten en bewegen' hoef ik niet zo gek veel te veranderen aan mijn dagelijks patroon als ik eenmaal aan dit soort middeltjes zou beginnen. We gaan het wel zien...en ik wacht de resultaten geduldig af!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33465955
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat een nobody die boekenworm... Mijn broer eet drie keer zoveel dan ik, maar hij komt geen grammetje aan. Ben ik best jaloers op. Hij kan alles eten. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet altijd je eigen fout is dat je 'dik of te dik wordt. Ik ben iemand die al dikker wordt als ik naar een reep chocolade kijk...doe je niks aan, is gewoon zo.

@Kwakveense: Misschien is dit wel het gewicht wat bij me past. Maar dat neemt niet weg dat een paar kilootjes eraf geen kwaad kunnen. Gewoon een paar confectiematen naar beneden. Ik heb thuis een paar broeken liggen waar ik weer dolgraag in zou willen passen. Daar is het nog even werken naar.

Denk ook niet dat het nemen van zo'n pil dan ook per definitie ongezond hoeft te zijn. Ook dat zal per persoon en per individu verschillen. Met mijn 'levensstijl', veel sporten en bewegen' hoef ik niet zo gek veel te veranderen aan mijn dagelijks patroon als ik eenmaal aan dit soort middeltjes zou beginnen. We gaan het wel zien...en ik wacht de resultaten geduldig af!
Ik ben hiet niet eens met het taalgebruik van sommigen hier, maar wat je nu zegt is gewoon niet waar. Je kunt een andere bouw hebben dan je broer, je kunt minder eten dan je broer, maar je wordt niet dikker dan je broer terwijl jullie precies hetzelfde doen

Voor iedereen geldt hetzelfde verhaal: Meer eten dan je bij jou activiteiten zal verbranden = opslag van energie in de vorm van vet.
Jouw broer is dus waarschijnlijk veel actiever op een dag dan jij , hij verbruikt veel meer energie en heeft daarom ook meer nodig. Dat is niet altijd bewust, zo blijkt dat veel 'drukke' mensen niet vaak dik zijn omdat ze door het druk zijn veel meer energie gebruiken.
Een reep chocolade levert hem net zoveel energie op als jou, maar hij gebruikt die energie blijkbaar direct. Als jij hetzelfde effect wilt moet jij bewust meer gaan bewegen waar hij dit waarschijnlijk onbewust al doet.

Daarbij komt dat regelmatig eten juist heel goed is voor de verbranding. Dat voedingscentrum geleuter met eet 3x per dag en zo min mogelijk tussendoortjes, is zo erg achterhaald dat het genant is dat ze dit nog durven promoten.
Eet liever 6x per dag iets minder en kies je eten zo uit dat dit weinig suiker en verzadigd vet heeft, zodat je niet na een half uurtje alweer honger krijgt, en dwing jezelf 30 minuten per dag te bewegen (zelfs wandelen is al ok) en je zult zien dat ook met jouw 'moeilijke' bouw je prima op gewicht kunt blijven.
  woensdag 28 december 2005 @ 12:10:08 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33466008
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef Muertez het volgende:

[..]

Ik ben hiet niet eens met het taalgebruik van sommigen hier, maar wat je nu zegt is gewoon niet waar. Je kunt een andere bouw hebben dan je broer, je kunt minder eten dan je broer, maar je wordt niet dikker dan je broer terwijl jullie precies hetzelfde doen
Verklaar me dan eens waarom ik tot mijn 30ste vrat als een bootwerker en broodmager bleef, expert?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33467088
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verklaar me dan eens waarom ik tot mijn 30ste vrat als een bootwerker en broodmager bleef, expert?
Hij zegt het eronder...
Oh ja, en hij heeft puur gelijk

Ook is het bewezen dan je metabolisme vermindert naarmate je ouder wordt, en bij jou is het dus op je 30ste dat je metabolisme genoeg gedaald was dat je eindelijk een surplus in calorieen had op het eind van de dag, en dus aankwam

[ Bericht 19% gewijzigd door Genjuro op 28-12-2005 12:50:56 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  woensdag 28 december 2005 @ 12:53:09 #108
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33467339
quote:

[..]

Je at niet genoeg om je hoge energieverbruik te compenseren en hetgeen je wel at was naw niet zodanig uitgekient qua koolhydraten/eiwitten/vetten dat je in staat was massa aan te zetten.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33467763
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef Muertez het volgende:

[..]

Voor iedereen geldt hetzelfde verhaal: Meer eten dan je bij jou activiteiten zal verbranden = opslag van energie in de vorm van vet.
Jouw broer is dus waarschijnlijk veel actiever op een dag dan jij , hij verbruikt veel meer energie en heeft daarom ook meer nodig. Dat is niet altijd bewust, zo blijkt dat veel 'drukke' mensen niet vaak dik zijn omdat ze door het druk zijn veel meer energie gebruiken.
Een reep chocolade levert hem net zoveel energie op als jou, maar hij gebruikt die energie blijkbaar direct. Als jij hetzelfde effect wilt moet jij bewust meer gaan bewegen waar hij dit waarschijnlijk onbewust al doet.

Daarbij komt dat regelmatig eten juist heel goed is voor de verbranding. Dat voedingscentrum geleuter met eet 3x per dag en zo min mogelijk tussendoortjes, is zo erg achterhaald dat het genant is dat ze dit nog durven promoten.
Eet liever 6x per dag iets minder en kies je eten zo uit dat dit weinig suiker en verzadigd vet heeft, zodat je niet na een half uurtje alweer honger krijgt, en dwing jezelf 30 minuten per dag te bewegen (zelfs wandelen is al ok) en je zult zien dat ook met jouw 'moeilijke' bouw je prima op gewicht kunt blijven.
Mijn broer is leraar op een basisschool, zit de hele dag in zijn luie stoel, vreet ongezond en is zo mager als een lat! I rest my case... No way dat die gast meer beweegt dan ik in een week...
pi_33468008
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:07 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Mijn broer is leraar op een basisschool, zit de hele dag in zijn luie stoel, vreet ongezond en is zo mager als een lat! I rest my case... No way dat die gast meer beweegt dan ik in een week...
Ectomorph: Short upper body, long arms/legs, long/narrow feet and hands, very little fat, narrow chest and shoulders, long, thin muscles. Ectomorphs are very hard gainers. I will get into that later.

Ectomorphs don't usually have great strength or endurance. They are the "Skinny" kids, or the "Twerps". If you have continued this article and you realize that this is you, don't be discouraged at all! Many famous bodybuilders, like Frank Zane, and Flex Wheeler are Ectomorphic. Don't think that because you are Ectomorphic, your hopes on ever winning a Mr. Olympia are shattered. An Ectomorph has as much chance of winning as anyone else does, he/she just has to work harder. The main way an Ectomorph should train should be very heavy and he should focus on gaining muscle mass, not tone! Do a lot of power movements. EAT! That is the most important thing for an Ectomorph to do. Take in more calories than you are used to. Don't just pig out on empty-calorie foods, like potato chips, etc. I mean, you can if you want to put on some weight, but you should focus on heavy foods, like meats, etc. Just to warn you, before you read on; you will have to work hard, and the training I will give you will feel crazy at first. Do you know what I have to say to that? Suck it up, and don't be a pansy! I'm sick of hearing, "I don't want to overtrain!" because that is loser talk. Call me a psycho if you want, but if I am ever sore the next day, I take it as a sign that I didn't eat enough the day before, so be ready!

EATING:
Ahhh… Eating is something that I love to do. Most Ectomorphs are born skinny, and therefore they don't eat much. That or they have a very fast metabolism. If you fit into one of those categories, which, if you are skinny, you would have to, you need to eat more. I try to pack on 2-300 grams of protein a day. 75 grams in the morning, 75 at lunch, 17 for snack, 100 for dinner, and whatever extra after that. I eat just about anything in sight. You have to Eat to Grow. I don't care how many supplements you take, if you don't eat, you won't grow (at least from my experience). I took the serving size of creatine every day for a few weeks, then gave up because I didn't make any, let me say again, ANY, gains at all. I didn't eat enough protein, and all I focused on was supplementing. Then I started to just eat till I was ready to puke, and when I settled down a little, I ate some more. I paid no attention to fat, because you are an Ectomorph, and you will just lose it back later. Eat, Eat, and Eat!

In Nederlands, Ectomorphs zijn gezegend en vervloekt tegelijk, want ze kunnen vrijwel alles eten wat ze willen, maar komen niks of bijna niks aan, zij het spieren of vet

[ Bericht 1% gewijzigd door Genjuro op 28-12-2005 13:22:04 ]
pi_33469402
quote:

[..]

misschien was je ook echt een bootwerker?

maarre, jij en springsteen hoeven niet zo verontwaardigd te doen, wat klopt er niet aan mijn verhaal dan?
In de fitness- en bodybuildwereld zijn ze het aardig met me eens en daar zitten toch vaak mensen die wel het een en ander afweten van lichaamsbouw, dieten en bewegen

Omdat persoonlijke verhalen blijkbaar meer kracht hebben dan wetenschap:
Ik heb jaren last gehad van flink overgewicht en ben daar nu een paar jaar vanaf (-20 kg). Het geheim was vreemd genoeg: MEER eten (maar anders) en meer bewegen en spieren kweken.

Ik ben nooit echt lui geweest maar zat wel uren per dag achter de buis of op internet, twee bezigheden die wel tijd verdrijven maar ondertussen bijzonder weinig energie kosten (en goed samen gaan met eten)
Voor mij was het een hele omschakeling om anders te gaan eten en mezelf te dwingen tenminste om de dag echt te sporten (fitness) en elke dag gewoon wat meer lichamelijke dingen te doen.

Mijn verbranding is nu vele malen beter dan voorheen waardoor ik nu zonder problemen 8x per dag eet en ik niet direct weer aan kom op het moment dat ik wel dingen met veel suiker of bijvoorbeeld chocolade eet (hoewel ik daar minder behoefte aan heb nu).
Met mijn levensritme van 5 jaar geleden had ik deze hoeveelheden eten niet eens hoeven proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muertez op 28-12-2005 14:06:37 (naam ingevoegd) ]
pi_33472735
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef Muertez het volgende:

[..]

misschien was je ook echt een bootwerker?

maarre, jij en springsteen hoeven niet zo verontwaardigd te doen, wat klopt er niet aan mijn verhaal dan?
In de fitness- en bodybuildwereld zijn ze het aardig met me eens en daar zitten toch vaak mensen die wel het een en ander afweten van lichaamsbouw, dieten en bewegen
Met alle respect, maar dat lijkt me niet de meest objectieve doelgroep in deze kwestie. Leg je deze kwestie voor aan een groepje Weight Watchers als het ware, dan komen er hele andere antwoorden uit de bus natuurlijk, die ongetwijfeld meer onze kant op neigen.

En ik zeg niet dat je verhaal niet klopt. Maar je kunt onze verhalen ook moeilijk naar het Rijk der fabelen verwijzen, want het zijn gewoon klinkklare feiten. Dat het dan niet strookt met wat voor normaal hoort door te gaan, wil natuurlijk niet zeggen dat wij dan maar wat uit onze mouw schudden...
pi_33472912
quote:

[..]

Dan vrat je niet als een bootwerker, want als je voldoende vreet zet je echt wel vet aan.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:26:21 #114
78780 deedeetee
pi_33473710
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:58 schreef frenkck het volgende:

[..]

Dan vrat je niet als een bootwerker, want als je voldoende vreet zet je echt wel vet aan.
Nee hoor dat hoeft écht niet, een van mijn kinderen kan vreselijk veel * inladen * en 't is een tengere spriet om te zien. Hij werkt zonder blikken of blozen dezelfde hoeveelheid naar binnen als z'n pa.
Pa weegt ruim 80 kg bij 1.85 m lengte en zoon 38 kg en is 1.50 m
pi_33473815
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoeft écht niet, een van mijn kinderen kan vreselijk veel * inladen * en 't is een tengere spriet om te zien. Hij werkt zonder blikken of blozen dezelfde hoeveelheid naar binnen als z'n pa.
In de groei is je metabolisme NOG hoger, meestal na de groeispurt kunnen sommige pubers wat dikker worden, zoals ik gehad heb
pi_33474585
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:53 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dat lijkt me niet de meest objectieve doelgroep in deze kwestie. Leg je deze kwestie voor aan een groepje Weight Watchers als het ware, dan komen er hele andere antwoorden uit de bus natuurlijk, die ongetwijfeld meer onze kant op neigen.

En ik zeg niet dat je verhaal niet klopt. Maar je kunt onze verhalen ook moeilijk naar het Rijk der fabelen verwijzen, want het zijn gewoon klinkklare feiten. Dat het dan niet strookt met wat voor normaal hoort door te gaan, wil natuurlijk niet zeggen dat wij dan maar wat uit onze mouw schudden...
Het staat er inderdaad ook niet goed, mijn verhaal is gewoon afkomstig van wetenschappelijke onderzoeken en dat de fitness en bodybuild wereld daar het meest gebruik van maakt spreek natuurlijk voor zich.

Voor iedereen geldt dat bij een hogere verbranding je meer kunt eten en als je teveel eet je opslag krijgt in de vorm van vet, dat zijn gewoon feiten. Ik zeg alleen dat als jij bijvoorbeeld iemand bent die relatief snel aankomt van je eetpatroon je bewust je verbranding omhoog moet gooien. Bijvoorbeeld door meer spieren te kweken, veel te bewegen en vaker kleinere hoeveelheden te eten.
Je zult er dus bewust iets meer aan moeten doen dan bijvoorbeeld je broer, dat is lullig, maar het is niet zo dat er niets aan te doen is. Dat is geen kritiek, het is gewoon een vaststelling. Het is natuurlijk aan ieder voor zich wat hij/zij er mee wilt doen.

Ik zat er vroeger best mee dat ik te dik was, zodanig dat het mijn sociale leven beperkte (niet dat ik niet buiten de deur kwam, maar ik heb wel heel lang geen relatie gehad omdat ik mezelf al niet aantrekkelijk vond). Nu ik beter op gewicht ben, heb ik zoals het cliché wil meer zelfvertrouwen en voel ik me fysiek ook fitter. Voor mij was afvallen, de moeite achteraf dubbel en dwars waard
  woensdag 28 december 2005 @ 18:44:59 #117
1087 Merisse
broddeltante
pi_33477506
Ik ben een keer met mijn zus op vakantie geweest en we hebben de hele vakantie hetzelfde gegeten, gedronken en bewogen en aan het einde van de vakantie was zij afgevallen en ik aangekomen
Volgens mij zijn je metabolisme en lichaamsbouw genetisch bepaald, ik heb duidelijk mijn moeders bouw, zij die van mijn vader. Door op te letten met eten en te sporten kan ik mijn gewicht onder controle houden maar makkelijk is dat niet voor mij i.t.t. tot voor haar. Zij hoeft niets te laten.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 28 december 2005 @ 18:45:46 #118
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_33477527
Ik vind het veel te duur!
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 28 december 2005 @ 18:50:06 #119
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_33477657
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
De vraag is meer of het effect blijvend is, wanneer je stopt met die pillen.
Anders is het enigzins nutteloos. Afvallen kan ik ook zonder pillen. Het op gewicht blijven is het grote probleem.
Ja idd, zo kun je blijven betalen voor die pillen, maar letten op je eetgewoontes doe je dan al helemaal niet meer! "Ach joh, dan neem ik wel weer zo'n pilletje"
pi_33478401
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Jawel dat is wel zo, op een gegeven moment zit je gewoon te hoog in je calorieën en dan ga je echt wel vet aanzetten. Veel mensen denken dat ze veel eten, maar als je het dan gaat bekijken eten ze 3x per dag en stampen ze zich in die 3x helemaal vol tot ze niet meer kunnen. Andere mensen eten 6/7x per dag, maar hoeven niet 2x minder te eten. Netto gezien eet de laatste groep meer, maar het lijkt alsof ze minder eten. Ook ligt het aan het soort voeding of het wel nut heeft. Jje volstoppen met groenten is uiteraard goed voor de vitaminen en mineralen, maar voor de koolhydraten/vette/eiwitten hoef je het niet te doen.
pi_33478437
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:50 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Ja idd, zo kun je blijven betalen voor die pillen, maar letten op je eetgewoontes doe je dan al helemaal niet meer! "Ach joh, dan neem ik wel weer zo'n pilletje"
Tja als ze er geld voor over hebben en het kunnen betalen, mijn probleem is het dan niet.
pi_33478457
Ik moet deze pil ook
pi_33485851
Ah lijkt me best handig eigenlijk. Niet voor proppende padden wiens stamkroeg de Mac is. Maar wel voor mensen die net die paar laatste kilo's niet kwijt raken voor het strakke buikje, maar wel op constant gewicht blijven. (ikke )

Mijn ma was al dolenthousiast en ik moest er info over zoeken
pi_33485974
ik vind het een beetje een luguber idee. Alsof je dna kunt veranderen met pillen.. wat doet het nog meer?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33486463
Ik heb een mailtje gestuurd naar Oprah met de vraag of het waar is dat zij de proef op de som neemt wat betreft deze pil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')