Ik zal het je besparen...quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als je het héél graag wilt...
Bijna wel.quote:
Ach, zolang ik niet naast je woon, vind ik het wel prima! Aan de andere kant: ik verwachtte geen lange haren, maar wél goeie muziek. Dus wat dat betreft mag het dan ook wel weer hard...quote:Op maandag 26 december 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
Triest, maar toch ook wel weer leuk, niet?
Dank je wel. Anders moest ik dat ding nog ophangen, ook.quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal het je besparen...
Daar moet je gewoon van uitgaan.quote:Op maandag 26 december 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bijna wel.
Maar ze bellen nooit aan.
Soms denk ik bijna dat ze gewoon wild aan het neuken zijn, en dat ik me druk maak om niets.
Da's zoooooh een relatief begrip.quote:Op maandag 26 december 2005 02:15 schreef broer het volgende:
goeie muziek.
Goeie muziek bestaat uit de klanken die ik mooi vind. Zo relatief vind ik dat niet.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Da's zoooooh een relatief begrip.
Met filmrecensies kun je nog wat, cd recensies gaan altijd alle kanten op, van geniaal tot pure vuilnis.
Ik denk dat het dan wel eens een teleurstelling kan gaan worden.quote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef broer het volgende:
Goeie muziek bestaat uit de klanken die ik mooi vind. Zo relatief vind ik dat niet.
Da's niet helemaal waar, Lamon...quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's zoooooh een relatief begrip.
Met filmrecensies kun je nog wat, cd recensies gaan altijd alle kanten op, van geniaal tot pure vuilnis.
Zit je wel in 't goede topic?quote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef Lu_uK het volgende:
Waneer gaat het sneeuwen?
Zodra de meteorologische omstandigheden daarvoor optimaal zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef Lu_uK het volgende:
Waneer gaat het sneeuwen?
Dan is het meestal of een oude artiest, of pure retro muziek.quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er zijn wel degelijk albums die door ( -het grote merendeel van- ) de recensenten wordt omhelst...
Je overdrijft!quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan is het meestal of een oude artiest, of pure retro muziek.
Ja hoor, heb jij anders enig idee waar dit topic wel over gaat? ik post al maanden is deze reeks want dat mag je eigenlijk niet zeggen.quote:
Depeche Mode - Playing the angelquote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar goed,
alle recensenten opzij geschoven...
Wat was voor jou het beste album van het jaar ( 2005 ), Lamon?
quote:Op maandag 26 december 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
Ik ben off-topic.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef Lu_uK het volgende:
heb jij anders enig idee waar dit topic wel over gaat?
Ja .....maar...... Sneeuw dat gaat ergens over.quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja hoor, heb jij anders enig idee waar dit topic wel over gaat? ik post al maanden is deze reeks want dat mag je eigenlijk niet zeggen.
Het is om te huilen zo saai. En niet-leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 03:20 schreef Lamon het volgende:
Onzin, not so much...
Ik was er ff in 't begin maar was 't al weer snel beu waar overigens wel met meer dingen last van heb.quote:Op maandag 26 december 2005 03:20 schreef Lamon het volgende:
Ik mis stiekem het BB forum, je kunt zeggen wat je wil over het programma, maar het forum was ideaal voor latent slapelozen.
Onzin, not so much...
Het BB forum was leuk toen het programma nog bezig was voor nachtelijke geestelijke escapades.quote:Op maandag 26 december 2005 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Het is om te huilen zo saai. En niet-leuk.
Zijn er nog andere forums waar 's nachts wat te doen is?
Het scheelt maar 1 letter maar vind FB beter.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het BB forum was leuk toen het programma nog bezig was voor nachtelijke geestelijke escapades.
Ikzelf merk dat ik in tijden van beschonken wanhoop mijn heil vaak in FB lijk te zoeken. Waarom dat is weet ik eigenlijk niet.
Uiteindelijk is het aan het eind van de nacht allemaal even saai.quote:Op maandag 26 december 2005 03:33 schreef sig000 het volgende:
Het scheelt maar 1 letter maar vind FB beter.![]()
Wedding Crashers vond ik wel een vermakelijke film en had de nodige flashbacks.quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het aan het eind van de nacht allemaal even saai.
Ik ga nog even de Wedding crashers kijken en dan naar bed.
Morgen moet ik weer werken tenslotte.
Dat zijn dingen die je bij uitstek in de overgang van eerste naar tweede kerstdag moet doen. Goeie timing!quote:Op maandag 26 december 2005 03:43 schreef Xenia het volgende:
Ik ben vanacht begonnen met het schilderen van mijn slaapkamer.![]()
Wat voor consequenties?quote:Op maandag 26 december 2005 04:19 schreef broer het volgende:
Al heeft dat theoretisch gezien ook consequenties voor mijzelf.
Zo klink ik wel heel saai, IR.quote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ben je ook een verstandig mens, Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |