Precies zo ver ben ik ook heen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:31 schreef Lamon het volgende:
Mooi zo, dan kan ik nu ik weer op mijn stoel geklommen ben waar ik zojuist vanaf lazerde, nog even vertellen dat ik volgens mij ver genoeg heen ben om te gaan slapen.
Slaap lekker, Lamon!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:31 schreef Lamon het volgende:
Mooi zo, dan kan ik nu ik weer op mijn stoel geklommen ben waar ik zojuist vanaf lazerde, nog even vertellen dat ik volgens mij ver genoeg heen ben om te gaan slapen.
Het maakt niets uit IR, je bent toch een held. Anders hadden we nu weer 20 delen met die dramatische fout in de titel gezeten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga editen hoor. Overigens ben ik zeker geen bikkel want ik sliep al om kwart over 10.
Hoezo ánders? Je bent hier nooit meer.quote:Op zondag 25 december 2005 01:36 schreef Xenia het volgende:
Ik ben te vroeg.
Dat gebeurt me anders nooit![]()
Ik ben hier al 2 dagenquote:Op zondag 25 december 2005 01:41 schreef Arcee het volgende:
Hoezo ánders? Je bent hier nooit meer.![]()
Hoi.
Ja, haske laat.quote:
Hehe, dat idee had ik al.quote:Jouw schuld!![]()
Moet ik mijn inkoppertje nog intypen, of kun je hem zelf verder wel invullen?quote:Op zondag 25 december 2005 01:36 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh, hier ben ik lang niet geweest.
Nou PingPong nog en het feest is compleet.quote:Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef tong80 het volgende:
Dan kom ik ook langs
quote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef Xenia het volgende:
Het feest is compleet!
Ja, hallo!quote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef broer het volgende:
het feest is compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |