Jaaaa was super , heb hem al gedownload voor in het archiefquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow ja, da's wel leuk. Heb je het filmpje van PC Eend al gezien? En nee, ik heb geen linkje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je loopt achter op 't forum lieverd. En zo snel gaat het nu toch ook weer niet![]()
Zet jij die port eens weg, gaat nu echt niet helemaal goed met je hoor![]()
Je blijft maar mooi hier jij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef demins het volgende:
Mag ik zo naar bed dan? Als mijn glas leeg is?![]()
Ik post geen Rob, zo dronken ben ik nou ook weer niet!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Manu, wat doe je nu. Je plaatst een erg enge Rob en het topic gaat gelijk op slot![]()
Manuquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Manu, wat doe je nu. Je plaatst een erg enge Rob en het topic gaat gelijk op slot![]()
Ik zocht iets specifieks maar ik bleef gewoon in SC's hangen omdat 't zo leuk was, al die reacties.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:56 schreef demins het volgende:
Cuall boesemd mij hevtige angsjt aan... KAN IEMAND HAAR WEGHALEN?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik post geen Rob, zo dronken ben ik nou ook weer niet!!
Ik zou me ook schamen als ik jou was.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
O ja, ik moet jullie nog wat bekennen!! Er zit hier een verloofde, die ook de kerstdagen hier zal zijn, de net zei: Coos doe effe relaxed. Je ben weer hypâh. Gelukkig hoeven we niet te vliegen.
Zij en ik hebben afgelopen zomer wegens dronkenschap onze vlucht van 12.35 gemist vanaf Schiphol.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik post geen Rob, zo dronken ben ik nou ook weer niet!!
Heb ze ook wel eens beter gezien, maar goed, dit is toch nababbelen, wat kan mij het (Versa)bommen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |