quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Psssssst.....da's de vijfde Beatle, Gellius.![]()
Recent persberichtje (een van de duizenden van deze snit):quote:
quote:LONDEN - George Best is vrijdag op 59-jarige leeftijd in de Cromwell-kliniek in Londen overleden. De Noord-Ierse voetballegende lag sinds 1 oktober in het ziekenhuis. Hij overleed aan de gevolgen van onder meer een ernstige longontsteking en inwendige bloedingen.
Good, Better, Best. Die slogan gebruikten de Engelse media in de jaren zestig veelvuldig om hun bewondering voor het enorme voetbaltalent George Best te omschrijven.
Het Noord-Ierse enfant terrible paste perfect in de roerige jaren zestig. Het tijdperk van hippies, lang haar en opkomst van verdovende middelen. De Vijfde Beatle werd hij genoemd. Op en naast het veld, Best stond in het middelpunt van de belangstelling, altijd, overal. Hij overleed vrijdag op 59-jarige leeftijd in Londen.
Goedemorgen pyl....dat wist ik niet hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 08:07 schreef pyl het volgende:
![]()
[..]
[..]
Recent persberichtje (een van de duizenden van deze snit):
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
richard chamberlain bij pos
Hoi pos.quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:12 schreef pos het volgende:
Goedemorgen pyl....dat wist ik niet hoor
Goedemorgen, pyl.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:02 schreef pyl het volgende:
Huh? Hoe moeten we dat nou iconografisch duiden, Tokay?![]()
Hee Scrutquote:
Moah, vooral bijslapen tot nu toe. Ik moet nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef pos het volgende:
[..]
Hee ScrutGeniet je van je vrije dagen?
Heb ik om 8.45 uur gedaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, vooral bijslapen tot nu toe. Ik moet nog boodschappen doen
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik trouwens in het vorige topic een plaatje van Notaris "ik sta nog steeds op het dak" Wilmots?
Dat was een leuk seizoen. Eerder van vakantie teruggekeerde familiesquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:12 schreef pos het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Ik wist wel dat je het wist
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was een leuk seizoen. Eerder van vakantie teruggekeerde families![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook het seizoen waarin ze twee Marokkanen spelen die bezig zijn een dekzeil over het imperiaal van hun bestelbusje te doen
Dat is een scène die je ieder jaar aan het begin van de zomer her en der in de stad weer voorbij ziet komen als de Grote Trek naar het Rif weer begint.quote:
Deze zeker?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een scène die je ieder jaar aan het begin van de zomer her en der in de stad weer voorbij ziet komen als de Grote Trek naar het Rif weer begint.
Nou ja, als Z zijn mond houdt, doe ik dat ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:51 schreef Tokay het volgende:
Afijn. Niemand waagt een serieuze poging?
Dat zeg ik......quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef Tokay het volgende:
Meneer was een schilder (duh) met de Franse nationaliteit.
Hij werd geboren in 1825.
Wie?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef WAT het volgende:
W. S. Yeplav?
Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Z het volgende:
Ik twijfel of dat wel Jesus is, daar bij Maria op schoot.
Of zijn het twee Jezussen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Z het volgende:
Ik twijfel of dat wel Jesus is, daar bij Maria op schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |