Girl, In my life, Norwegian Wood, For no one, You've got to hide your love away, Fool on the hill, I am the walrus, Michelle onder andere...quote:
Mijn commentaar komt niet zomaar uit de lucht vallen, ik heb al in de eerdere rondes aangegeven dat het echt bizar is dat sommige nummers er zo snel uitliggen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zucht... Het tournament loopt ten einde en, net als in welke Fok!-top-zoveel, de eerste azijnpissers melden zich alweer...![]()
Goed puntquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Dit is exact de reden dat The Beatles nooit op nr. 1 staan in lijstjes. De fans kunnen het al niet eens worden.
Waarom bizar? Omdat jij ze goed vindt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef MaJo het volgende:
Mijn commentaar komt niet zomaar uit de lucht vallen, ik heb al in de eerdere rondes aangegeven dat het echt bizar is dat sommige nummers er zo snel uitliggen...
Dat is toch mijn mening? Ik vind dat bizar ja. En ja, inderdaad omdat ik die nummers goed vindt. Het zou toch wat zijn als ik het bizar vindt en die nummers niet goed zou vindenquote:Op zondag 25 december 2005 00:05 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarom bizar? Omdat jij ze goed vindt?
Ik vind het ook jammer dat die nummers eruit liggen maar daarom noem ik het nog geen ***tournament.quote:Op zondag 25 december 2005 00:56 schreef MaJo het volgende:
Maar goed, ik ben niet de enige die het jammer vindt dat prachtige nummers als For no One en Girl er al vrij snel uitlagen, dat is wat ik probeerde te zeggen.
Misschien zou je voor jezelf een toernooi kunnen organiserenquote:Op zondag 25 december 2005 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch mijn mening? Ik vind dat bizar ja. En ja, inderdaad omdat ik die nummers goed vindt. Het zou toch wat zijn als ik het bizar vindt en die nummers niet goed zou vindenMaar goed, ik ben niet de enige die het jammer vindt dat prachtige nummers als For no One en Girl er al vrij snel uitlagen, dat is wat ik probeerde te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |