zo noemt trs mijn (toekomstige) vriendquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Weemz het volgende:
gedrocht?!?
jij hebt gewoon geen smaakquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:20 schreef TehRockstar het volgende:
't is waar ook.
een lieve leuke KNAPPE jongenquote:
Ik heb wel smaak. En jij hebt een lelijk vriendje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen smaaken nu nie weer gaan flamen he
Dat jij nou eenmaal op vrouwen valtquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak. En jij hebt een lelijk vriendje.
Jah, van Floquote:
Daar val ik helemaal niet op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat jij nou eenmaal op vrouwen valt![]()
(of in ieder geval van die asian feminine ladyboy manga final fantasy huppelkutjes)
Eerst zien dan keurenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar val ik helemaal niet op.'
En dat vriendje is nog steeds lelijk.
Ja kom nouquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef TehRockstar het volgende:
Als Burner82 dat vriendje nog een keer wilt posten.
Dat moet gevierd wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
Oeh!
Dinsdag "pas" om 11 uur beginnen ipv 9 uur
quote:
och, tis dak er nu geen tijd voor heb, anders mogen de pubers best wel nog een ronde gaan doen hoor, maar dan ben ik niet meer zo lief als ik gister wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kom nou
Burner zal daar gek zijn, om dat nog eens te kunnen posten zodat jij hem weer een keer kan afbranden
jij hebt je kans gisteren gehad hoor![]()
heb k net voor me staanquote:
Ben nog niet zo lang wakkerquote:
Haha.. ernstigquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heb k net voor me staanik ben nog steeds aant vieren dak vakantie heb
Da's een bouwvakker-thing, dat bier 's middagsquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. ernstig
Nee, ik ga vanavond pas waar aan het bier in de kroeg..
Weeknie?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook naar Rotterdam?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Da's een bouwvakker-thing, dat bier 's middags
gister op de zaak, om half 1 aant bierquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een bouwvakker-thing, dat bier 's middags
O ik vergat iets. Wacht.quote:
Ja daaaaaaaaaaaaaaaagh, ik wil sjans! (chance?)quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu wel?
We gaan alleen niet naar de palace heur..
"op de zaak"quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gister op de zaak, om half 1 aant bieren om 3 uur eens naar huis
Zeg, als mensen van 17 iemand van 27 gaan aanranden, dan kan 16 en 23 ook best want da's minder verschilquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"op de zaak"
En dan zit je 16-jarige schandknaapje thuis te wachten op je..
Wat vinden z'n ouders er eigenlijk van?
lang en moeilijk verhaal, dus laat maar hangen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"op de zaak"
En dan zit je 16-jarige schandknaapje thuis te wachten op je..
Wat vinden z'n ouders er eigenlijk van?
In de Kameleon lopen jonge jongens.. in de regenboog wat meer belegen mannenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaaaaagh, ik wil sjans! (chance?)
Who wants to be hetero?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
O ik vergat iets. Wacht.
"Da's een bouwvakker- en wannabe-hetero-thing, dat bier 's middags"
Zo beter snoesje?
En ik val op beiden nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de Kameleon lopen jonge jongens.. in de regenboog wat meer belegen mannen
In that case... what are you doing tonight?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Who wants to be hetero?.
Lijkt me nou niks, eigenlijk...
het moet gewoon klikken, en dan maakt leeftijd niet heel veel uit vind ik..... en als ik voor iemand kies, ga ik er helemaal voor, dus nie dak de een na de ander afloop...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als mensen van 17 iemand van 27 gaan aanranden, dan kan 16 en 23 ook best want da's minder verschil
quote:Based on what you've told us so far, we're playing this track because it features off beat style, endless shouting, ambiguous lyrics, a unique form and a rhythmic intro.
over welke stad hebben we het?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de Kameleon lopen jonge jongens.. in de regenboog wat meer belegen mannen
You're not thát desperate.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:12 schreef Ang3l het volgende:
In that case... what are you doing tonight?
Biertje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |