waar had je die opgedaan dan?quote:
Schijnt de broer te zijn van iemand van mijn site die meer lurkt dan post (vandaar de alias).quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar had je die opgedaan dan?
Heb inmiddels al 20x een poging gedaan om mn profiel aan te passen en een foto up te loaden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:05 schreef wonderer het volgende:
Ik had er ook nogal moeite mee... wat doet ie niet precies?
knut@fok.nlquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Heb inmiddels al 20x een poging gedaan om mn profiel aan te passen en een foto up te loaden.
Zowel met FF als IE...
Iedere keer zegt hij "gefeliciteerd je profiel is nu geactiveerd" ofzo... maar als ik kijk of terug ga is er geen fuck aangepast
Enige wat wel werkt is extra foto's uploaden... dat dan weer wel
Denk ook dat het niet aan mijn kant ligt... maar ben inmiddels al weer 4 dagen verder....quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:13 schreef wonderer het volgende:
Da's weird... ik had vooral moeite met het plaatsen van de foto... misschien een tijdje wachten?
Hmmm maar eens mailen als het binnenkort nog niet luktquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
knut@fok.nl
das de siteadmin die over het fotoboek gaat
Ben je nou helemaal besodomieterd!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb sodomie bedreven op de dag voor kerst.
Ja!quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal besodomieterd!!![]()
nee, dan zou ik uitgeslapen hebben nuquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:01 schreef TehRockstar het volgende:
Je bouwvakkersritme?
smakelijkquote:
dan hoop ik dat het smaakt, voor degene die het wel op gaat etenquote:
wast lekker?quote:
als hij het eet, zal het wel goed zijn denk kquote:
Zeg ik zat gewoon cabaret te kijken, in slaap te vallen en naar bed te gaan ja!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:03 schreef Stroekie het volgende:
De hoofdpersoon blijft volgens mij nu wel heel verdacht en aandachtig over zijn bakje schapenvlees gebogen zitten. En dat moet hij toch gemakkelijk in een half uurtje hebben kunnen oppeuzelen.
Gelukkig leest hij nooit terug zodat we deze zaken hier gewoon kunnen bespreken zonder dat hij het in de gaten heeft
Die's spannend hequote:Op zaterdag 24 december 2005 06:50 schreef wonderer het volgende:
Mja. The Descent kijken voor ik ging slapen was misschien niet zo'n HEEL goed idee...
Tuurlijk lees jij wel altijd terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik zat gewoon cabaret te kijken, in slaap te vallen en naar bed te gaan ja!
Wat een geroddel over mij weer
Ik lees alleen terug als we nog in hetzelfde topic zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk lees jij wel altijd terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |