Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef Asics het volgende:
aanbid hier Jan Paparazzi !!! !!!
altijd even scherp, prominent aanwezig, onverstoorbaar
vraagt de gasten het hemd van hun lijf!
JAN !!!
![]()
Is Jamai op zijn bekkie gevallen, ofzo?quote:
hallo . . . dit topic is geplaatst in O N Z I Nquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:35 schreef Molluck het volgende:
Noem je dat scherp? Hij heeft al zijn 'grappen' van tevoren ingestuurd, net als Jensen zelf![]()
![]()
carlo en irenequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:38 schreef Dirktator het volgende:
Talpa![]()
Jan Paparazzi![]()
![]()
Dr. Phil![]()
![]()
![]()
Gretta Duisenberg![]()
![]()
![]()
Char het medium![]()
![]()
![]()
![]()
een show lang flauwe grappen aanhoren en ondanks blijven glimlachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Overlast het volgende:
Onverstoorbaar, dat wel. Volgensmij verdient niemand zijn geld zo makkelijk als hij.
Nee gij!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja, en hij is ook zo knáp he..
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef Dark_Killah het volgende:
alleen op de radio is hij wel cool omdat hij dan weet dat we niet naar zijn stomme rotkop hoeven te kijken.
Niemand is zo knap als jou, hequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja, en hij is ook zo knáp he..
hij is gewoon even wegquote:Op maandag 2 januari 2006 10:35 schreef Bjoro het volgende:
Doet Jensen eigenlijk nog wel wat op de radio ???
Als ik dat programma luister, hoor ik bijna alleen maar muziek (lijkt verdomme wel SkyRadio of RTLFM ) met tussendoor:"kijk vanavond om 11 uur op RTL5" reclame Jan die liedjes aan-/afkondigt stukjes die allang geleden zijn uitgezonden (radioterreur enzo) Jensen in de Middag-jingles
maar geen Jensen in ieder geval, terwijl het programma nog wel zo heet !
zo wil ik mijn geld ook wel verdienen !
hij heeft wel betere gemaakt. Ik noem mevrouw Shoukemaquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef DrDentz het volgende:
de geniaalste mp3 is.. je hebt hout gekapt in het zwolse bos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het al meer dan een maand zo...en hij is nog wel op TVquote:Op maandag 2 januari 2006 10:42 schreef Vector_SLD het volgende:
hij is gewoon even weg
ja, de laatste 2 weken toch pas ???quote:Op maandag 2 januari 2006 10:55 schreef Dementor het volgende:
Jensen is op vakantie.
TV is nu herhaling.
en nog wel euries cashen.....doet hij primaquote:Op maandag 2 januari 2006 10:59 schreef Stansfield het volgende:
Jensen was voordat zijn tv seizoen eropzat al niet meer op de radio te horen.
zou menig programma bij Talpa een moord voor doen !quote:Op maandag 2 januari 2006 11:05 schreef Dementor het volgende:
De herhalingen halen nog steeds tussen de 200.000 tot 400.000 kijkers.
Niet slecht dus!
hhhmmmmm....hoe naief kan ik zijnquote:
Maar jij bent die jongen niet, die jongen is gewoon aandachtsgeil en doet echt alles om met zijn (sorry voor mijn taalgebruik) misselijkmakende pleuriskop op TV te komen. Nou dan vraag je er toch om?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef jimsterititus het volgende:
Jensen zet die jongen van Idols gewoon voor schut![]()
(ik zou het niet hebben gepikt)
Heeft iemand hem ooit voor zijn Jensen-tijd op de radio gehoord? Ben benieuwd wie nu de Jan is achter de Jan Paparazzi.quote:Jan Paparazzi (Rotterdam, 14 mei 1963) is een Nederlandse radio-dj. Jan Paparazzi is het pseudoniem voor Jan van Zanten, echter wordt soms ook Jan Swart (of zwart) genoemd als zijn echte naam.
Jan is vooral bekend als side-kick van Robert Jensen, dat begon in de tijd van Hitradio 1224 en dat is anno 2005 bij Yorin FM nog altijd het geval. Ook op de televisie treedt hij op als de side-kick van Robert Jensen, in de talkshow "Jensen!" op RTL 5. Hier fungeert Jan vaak als de verwelkomer van de speciale gasten. Ook wordt Jan door Jensen soms een beetje belachelijk gemaakt.
Jan begon echter zijn radiocarrière bij Free Radio Rotterdam in 1984. Onderwijl hij een lerarenopleiding (Aardrijkskunde & Maatschappijleer) volgde en afronde. Rond 1987 werkte Jan als Sebastian Black bij de zeezender LA 519 Caroline. In 1990 volgde Radio Barendrecht FM. Daarna kwam hij te werk bij de landelijke radio. Hij werkte achtereenvolgens voor Holland FM (1992-1994), Hitradio 1224 (1995), Hitradio Veronica (1995-1998), Veronica FM (1999-2000), Yorin FM (2000-2002) en Noordzee FM (2003-2004). Sinds 2004 werkt hij weer voor Yorin FM waar hij in de middag doordeweeks te horen is naast Robert Jensen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Paparazzi
Hier is Jan in zijn zeezender-tijd als Sabastiaan Blackquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft iemand hem ooit voor zijn Jensen-tijd op de radio gehoord? Ben benieuwd wie nu de Jan is achter de Jan Paparazzi.
Paar jaar terug gedownload van een fansite, maar die bestaat niet meer. Maar ze zullen vast nog wel ergens staan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:17 schreef Stansfield het volgende:
Waar luister je die?
Ik vrees het ergste,quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in de spits dat hij vanaf april weer naar de radio gaat. Hij wordt nu sidekick van patrick kicken op radio veronica. Hopelijk wordt hij weer net zo goed als bij jensen.
Met zijn 3en was het idd top. (wat doet eddo nu trouwens?) Maar ik denk dat jensen zonder jan minder is dan jan zonder jensen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:07 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste,
Jan is niets zonder Jensen, en Jensen niets zonder Jan.
Het was zowiezo al heel anders toen Eddo wegging,
Of gewoon Viola Holt in Mexico uit bed bellen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met zijn 3en was het idd top. (wat doet eddo nu trouwens?) Maar ik denk dat jensen zonder jan minder is dan jan zonder jensen.
Ook al doet hij alleen telefoonterreur dan ben ik al tevreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |