Niet rampzalig, maar ik zou het wel als een gemis ervaren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Bob. het volgende:
ik heb geen enkel paar schoenen met hakken, wat blijkbaar rampzalig isMaar wat wil je dan, zonder ben ik al lang, met word dat alleen maar erger
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:
Ja inderdaad. Echt vreheselijk...
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg sneu
[afbeelding]
Meestal ook gedragen door mensen zonder eigen stijl...
Idd!Ik vind 't alleen 'n klein beetje uitzien bij zonnebrillen.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg sneu
[afbeelding]
Lelijk èn nep : dubbel foutquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Heel erg vind ik ook die -meestal jonge, allochtone- meisjes die met nep Louis Vuitton tassen lopen.
Mooi is het sowieso niet, dus wat is dan je doel? Rijk te lijken ofzo?
Mijn jas is wel goedgekeurd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:50 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n product wat door b-merk fabrikanten gemaakt wordt om op een hype (in dit geval de Afghaanse jassen-hype van een paar jaar terug) in te springen. Alle net-niet-hippe-bijna-mensen dachten toen: "Ow shit, die hype is eigelijk te duur voor mij dus koop ik maar zo'n goedkope jas van Fabrikant B". De echte lange Afghaanse jassen (zoals die ook in de jaren 70 wel gedragen werden) zijn imo erg gaaf.
Mogelijk nog erger: (Nep) LV, Armani een weetikwat hoofddoeken. Daarmee is in een klap het hele doel van de hoofddoek verdwenen. (Bescheidenheid, niet opvallen en zo.) En buiten dat staat het nog eens oerstom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Heel erg vind ik ook die -meestal jonge, allochtone- meisjes die met nep Louis Vuitton tassen lopen.
Mooi is het sowieso niet, dus wat is dan je doel? Rijk te lijken ofzo?
zo truequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Serendips het volgende:
Dit is echt de ergste jeans zonde:
[afbeelding]
Ook erg, string boven broek en geen kontzakken:
[afbeelding]
Of de wortelbroek opgehesen tot aan de taille:
[afbeelding]
ik vind ze heul tofquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, wat een middeleeuwse laarzen.![]()
Nee, dan vind ik het nog helemaal niks...Het ziet er zo protserig, pimpstyle uit...Zo van, kijk-mij-eens-geld-hebben-voor-een-merkitem.....Trieste is dat het dan nog vaak nep is ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Idd!Ik vind 't alleen 'n klein beetje uitzien bij zonnebrillen.....![]()
Sorry, ik vind 'm niet mooi. Maar zo te zien past ie wel bij je -alternatieve- look...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn jas is wel goedgekeurd?
Ikzelf ben fout, dat geef ik toe
[afbeelding]
Daar heb je wel gelijk in.Maar ik vind 't bij dames méér uitzien dan bij heren,bij heren ziet 't idd pimpstyle uit.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik het nog helemaal niks...Het ziet er zo protserig, pimpstyle uit...Zo van, kijk-mij-eens-geld-hebben-voor-een-merkitem.....Trieste is dat het dan nog vaak nep is ook.
Mijns inziens ga je voor een merkartikel omdat je het goed vindt, omdat de kwaliteit top is en niet omdat er ergens zo'n proleterig logootje staat te blinken op de pootjes van je zonnebril...![]()
geyle schoenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt een restyling nodig. (mijn meningquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, niet mooi. Hij kleurt ook nog eens slecht bij je haar (en je schoenen)quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ter aanvulling: En d'r broek kan ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, niet mooi. Hij kleurt ook nog eens slecht bij je haar (en je schoenen)
Je broek is tekort... bij zulks hoort ie over je schoenen heen te hangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu de jas nogquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef bloempjuh het volgende:
Die broek is allang weggegooid en mijn schoenen kapot.
Dit is fout met 'n hoofdletter F...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg sneu
[afbeelding]
Ik wou dat ik iets positeifs kon zeggen over je jas,maar helaas......quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |