naja, 2 mensen wilde wel hun ego opkrikken, door mijn toekomstige vriend af te kraken.... en darna nog smerige opmerkingen....... en nee, da pik ik niequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar vooralsnog houd ik het erop dat er voornamelijk getrapt wordt om een eigen ego op te krikken.
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om je niet zo op te laten fokkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
moet je hun vragen, zei komen met de bitchende dingen... als k dan op mijn beurt antwoord geef, zijn ze stil of bijna huilend.... (naja, ze zeggen lachen, maja) als ze beginnen, dat iemand die ik als mijn pa zie, mij neukt, ja, dan krijgen ze ruzie ......
maar ja, iets erover zeggen werkt niet, want mensenkennis hebben ze niet,,,,, 2 domme lovers together, intelligence - none
Wees dan de wijze en vermijdt de discussie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
moet je hun vragen, zei komen met de bitchende dingen... als k dan op mijn beurt antwoord geef, zijn ze stil of bijna huilend.... (naja, ze zeggen lachen, maja) als ze beginnen, dat iemand die ik als mijn pa zie, mij neukt, ja, dan krijgen ze ruzie ......
maar ja, iets erover zeggen werkt niet, want mensenkennis hebben ze niet,,,,, 2 domme lovers together, intelligence - none
Ik heb alles op DVD gezet, en kado gegeven aan een vriend van me.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Vlarp het volgende:
Zodra m'n schijf eng begint te doen koop ik een nieuwe en kopieer ik alles.. tot nu altijd goed gegaan *afklop*
da weet ik ook wel, maja..... ik laat me niet alles zeggen.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wees dan de wijze en vermijdt de discussie?
Je weet beter enzo..
Ga nou maar eens in Nijmegen kijken, heel klein brouwerijtje, Gulpen is ook leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... Grolsch zát al in Groenlo en in Enschede.
Nu beide vervangen door één gloednieuwe brouwerij in Boekelo.
't Kanon is 12,6%..
70 GB backuppen duurt erg lang..quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb alles op DVD gezet, en kado gegeven aan een vriend van me..
Twee vliegen in één klap:
- leuk verjaardagskadootje
- backup op een fysiek andere plaats..
Voordeel van internet.. je kunt mensen negeren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
da weet ik ook wel, maja..... ik laat me niet alles zeggen.....
Je hebt ervaringquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voordeel van internet.. je kunt mensen negeren.
Zeg, doe ff normaal.. !!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef TehRockstar het volgende:. Burner82. Wat ben je toch kut.
Wel een diepgaande analyse van mijn persoontje enzo.
Leuk.
Oh ja, je toekomstige vriendje is een gedrocht.
Rukster neem je ritalin eens in en vertel eens wat die jongen heeft misdaan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef TehRockstar het volgende:. Burner82. Wat ben je toch kut.
Wel een diepgaande analyse van mijn persoontje enzo.
Leuk.
Oh ja, je toekomstige vriendje is een gedrocht.
Als ie nog zo'n compleet kansloze opmerking maakt plaats ik een topicreport...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:49 schreef error het volgende:
[..]
Rukster neem je ritalin eens in en vertel eens wat die jongen heeft misdaan?
Kvoel t somsquote:
ooit eens in een poging een semiproeverij te doen kroegjes in Antwerpen af gegaan met een memo recorder en dan verschillende soorten bier proeven, de volgende ochtend was mijn dronkenmans gebrabbel nauwelijks te verstaan, wat ik dan weer af deed met de opmerking, ow de batterijen zullen wel op geweest zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ga nou maar eens in Nijmegen kijken, heel klein brouwerijtje, Gulpen is ook leuk.
Toen ik mijn horeca opleiding deed was ik een verwoed bier liefhebber
Dat je me negeert...ik voel t gewoonquote:
Opa is het vriendje van een vriendje van mijn vriendjequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
error, hoe zit jouw connectie met "Opa Beelen" trouwens?
Je kent Maddy(robbert)quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:52 schreef error het volgende:
[..]
Opa is het vriendje van een vriendje van mijn vriendje
Jou nooitquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je me negeert...ik voel t gewoon
Die onthoud k hequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ie nog zo'n compleet kansloze opmerking maakt plaats ik een topicreport...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |