arrogant, nee, interpunctie en spelling, och ja, niemand is perfect, en me gezwijmel, ik zwijmel tenminste... zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan je arrogantie, je interpunctie en spelling ..en aan je gezwijmel bij je "toekomstige" vriend van 16...
De fontopia's van sony hebben dat in ieder geval.. en je moet 'm gewoon niet knetter hard zetten..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch redelijk slecht voor je gehoor als ze in je gehoorgang zitten
vergroot dat niet de kans op vroegtijdige doofheid?
Goedzo.. ga je nu zwijmelen en CDP negeren.. ok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
arrogant, nee, interpunctie en spelling, och ja, niemand is perfect, en me gezwijmel, ik zwijmel tenminste... zouden meer mensen moeten doen![]()
Je voelde je meer man dan ik tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
arrogant, nee, interpunctie en spelling, och ja, niemand is perfect, en me gezwijmel, ik zwijmel tenminste... zouden meer mensen moeten doen![]()
da benk allang van plan, maja, als hij (zij) mij niet met rust laten.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo.. ga je nu zwijmelen en CDP negeren.. ok?
Met het hoofd naar beneden van een flatgebouw af.quote:
HOMO#1507 BURN Motherfucker BURNquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
da benk allang van plan, maja, als hij (zij) mij niet met rust laten.....
wat zei jij trouwens vlarp, dat zo precies hetzelfde was als cdp, en waar ik niks op zei?
En dan naar Mekka biddenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met het hoofd naar beneden van een flatgebouw af.![]()
Ja.quote:
Ik vind die vent wel cutequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
Out of a picture
out of a frame
and then when you see me
nothing's the same
Ik ben die reclame echt hé-le-maal zat!
het liedje wel.. de foto's vin ik wel mooiquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
Out of a picture
out of a frame
and then when you see me
nothing's the same
Ik ben die reclame echt hé-le-maal zat!
Vind ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
het liedje wel.. de foto's vin ik wel mooi
Eng?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het een eng klinkend merk..
Ik leer het van een Proquote:
Niet hier.. er zijn kinderen aanwezigquote:ga dóor.. vooooral dóóórgaan
Nah.. ik heb een Archosquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eng?.
Bij de consumentenbond kwamen ze beter uit de test dan de fragiele en veel te dure iPods. Waarbij je vooral betaald voor het imago..
hehe..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik leer het van een Pro![]()
[..]
Niet hier.. er zijn kinderen aanwezig![]()
ik een creative Zen micro mčt radioquote:
Ik HAD een Creative MuVo2 tot ik 'm stuk liet vallen ..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe..
die kiddo's doen hun ogen maar ff dicht..
[..]
ik een creative Zen micro mčt radio
Die liggen natuurlijk nog bij te komen van hun rel van eerder op de avondquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:29 schreef petre86 het volgende:
die kiddo's doen hun ogen maar ff dicht..
ik chipsquote:
ik heb bij deze micro een extra stootomhulsel.. zit er standaard bij.. tegen vallen en schokken etc.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik HAD een Creative MuVo2 tot ik 'm stuk liet vallen ..
Maar m'n archos is ook een stuk beter dan die creative
Sweex?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
En toch vind ik m'n el cheapo 1 gig mp3speler beter en compacter dan die semi-koelkasten (alleen scherm valt bijna uit, but who cares.. het werkt)
bij te komen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die liggen natuurlijk nog bij te komen van hun rel van eerder op de avond![]()
Ik denk uit zelfde fabriek alleen met andere namen opgedrukt ofzoquote:
hoelang speelt ie op 1 batterij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
En toch vind ik m'n el cheapo 1 gig mp3speler beter en compacter dan die semi-koelkasten (alleen scherm valt bijna uit, but who cares.. het werkt)
Ik niet..als er 2 koters speels zijn, zijn jullie t welquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij te komen?
bij ... te ... komen!!!
stelletje attentionwhore's.. worden ze daar nou geil van?
Euh hm..... elke gek z'n gebrek dan maarquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij te komen?
bij ... te ... komen!!!
Goorlapquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij te komen?
bij ... te ... komen!!!
mijne het dubbelequote:
mijne ook.. en ook nog apart.. net wat je wilquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn 1 gieg usb-mp3-stickje laadt op via de usb. Geen batterijtjes, geen kabeltjes....
hey.. wij gaan niet solo zitten op eigen kamer en rukken naar een beeldscherm.. wij komen gewoon bij elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik niet..als er 2 koters speels zijn, zijn jullie t wel![]()
Hallo ik heb 4 batterijen en die zijn ook oplaadbaar.. dus minstens 24 uur in totaal, da's 2 keer die van jou hequote:
quote:hey.. wij gaan niet solo zitten op eigen kamer en rukken naar een beeldscherm.. wij komen gewoon bij elkaar![]()
![]()
Dat is tot 3 maanden terug ook anders geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijne het dubbeleoplaadbaar
[..]
mijne ook.. en ook nog apart.. net wat je wil
[..]
hey.. wij gaan niet solo zitten op eigen kamer en rukken naar een beeldscherm.. wij komen gewoon bij elkaar![]()
![]()
ik ook van jouquote:
gaat ie alleen maar kietelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Wizzarddragon, daar moet je toch eens corrigerend tegen optreden![]()
heb je het nou nog over je mp3 speler?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo ik heb 4 batterijen en die zijn ook oplaadbaar.. dus minstens 24 uur in totaal, da's 2 keer die van jou he![]()
[..]
![]()
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ook van jou![]()
[..]
gaat ie alleen maar kietelen
en dan ik hem ook
[..]
heb je het nou nog over je mp3 speler?
jajaaaaaaquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]