Ik heb hem gister zien lopen, gaat nog niet errrrrg goedquote:Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vikingsmeisje, heb je Hendrik ten Hoeve nou nog gesproken?
Okee, de echte reden is dat ik het niet echt meer interessant vind.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is een raar excuus.. je naam staat verkeerd en daarom ben je niet meer op de hoogte?? Had een betere smoes van je verwacht![]()
Is er een film over Mata Hari? Kewl, daar wist ik niet van.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik heb hem gister zien lopen, gaat nog niet errrrrg goed(hij was bij de mata hari-filmpremiere)
hmm nou ja het is een animatiefilm van CMDstudenten van de NHL en mata hari neemt de kijker mee naar diverse plekken in Friesland..... 5 stuks en het duurt dan ook maar 7 minutenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er een film over Mata Hari? Kewl, daar wist ik niet van.
Ow ik hoopte een speelfilm...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef blaaatkipje het volgende:
hmm nou ja het is een animatiefilm van CMDstudenten van de NHL en mata hari neemt de kijker mee naar diverse plekken in Friesland..... 5 stuks en het duurt dan ook maar 7 minuten
Maar was een hele avond om heen gebouwd met filmmuziek enzo. (en ik mocht hostess spelen)
Ja, ik heb hem gesproken en het wordt voorlopig niets heb ik begrepen. Hij moet ook nog geopereerd worden. Dus wandelingen doet ie niet. We zouden misschien ergens een zaaltje kunnen huren waar we hem wel als gast kunnen uitnodigen. Maar dan moeten we er wel rekening mee houden dat het alleen over Leeuwarden gaat. Tuurlijk, hij is een boeiend verteller, maar ik kan me ook voorstellen dat Leeuwarden niet voor iedereen interessant is...quote:Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vikingsmeisje, heb je Hendrik ten Hoeve nou nog gesproken?
Wel als hij vertelt.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, ik heb hem gesproken en het wordt voorlopig niets heb ik begrepen. Hij moet ook nog geopereerd worden. Dus wandelingen doet ie niet. We zouden misschien ergens een zaaltje kunnen huren waar we hem wel als gast kunnen uitnodigen. Maar dan moeten we er wel rekening mee houden dat het alleen over Leeuwarden gaat. Tuurlijk, hij is een boeiend verteller, maar ik kan me ook voorstellen dat Leeuwarden niet voor iedereen interessant is...
quote:Op het moment is het gewoon het belangrijkste dat Hendrik zich weer goed gaat voelen!
Ja Lupa, ik weet dat je helemaal weg van hem bent, en ik zou er ook geen moeite mee hebben. Toch is dat dan anders dan een wandeling, daar moet je wel rekening mee houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel als hij vertelt.Heeft hij niet iets als een diashow ofzo?
[..]
Op een wandeling heb je wat meer afleiding natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja Lupa, ik weet dat je helemaal weg van hem bent, en ik zou er ook geen moeite mee hebben. Toch is dat dan anders dan een wandeling, daar moet je wel rekening mee houden.
En naar een diashow heb ik nog niet gevraagd, vooral ook omdat het waarschijnlijk voorlopig niets wordt...
O, shit, nu maar hopen dat ik me niet verslaap... Anders kom ik je nog tegenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben 22, maar dat impliceert geen rijbewijs, aangezien ik vrijdag om 9:00 mijn eerste rijles heb
(dus uit de buurt van de FEC parking blijven vrijdagochtend)
mmm, dan zou je misschien met iemand mee kunnen rijden of zo..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hier ook geen auto, ondanks 28 lentes.
Het kan zijn dat ie buiten de stad met je gaat oefenen.. een uur of drie kwartier op die parking is anders heel lang!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
van Dijk![]()
edit: maar ik denk niet dat ik van de parking af kom al hoor
Op zich bizar.. al 5 jaar mn heftruckrijbewijs.. al 22,5 jaar verslaafd aan auto's en trucks.. al artikelen gepubliceerd in truck-tijdshriften.. en nu pas aan mn B rijbewijs beginnenEn dat allemaal omdat ik in 2010 naar Dakar wil
met heftruckrijden zit je ook telkens op hetzelfde stukje dus ik ben wat gewendquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ie buiten de stad met je gaat oefenen.. een uur of drie kwartier op die parking is anders heel lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |