abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34076694
Vikingsmeisje, heb je Hendrik ten Hoeve nou nog gesproken?
pi_34078685
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb hem gister zien lopen, gaat nog niet errrrrg goed (hij was bij de mata hari-filmpremiere)
How rude!
pi_34078908
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Dat is een raar excuus.. je naam staat verkeerd en daarom ben je niet meer op de hoogte?? Had een betere smoes van je verwacht
Okee, de echte reden is dat ik het niet echt meer interessant vind. Zo dan? Daarbij staat mijn naam fout in de OP.
pi_34079112
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik heb hem gister zien lopen, gaat nog niet errrrrg goed (hij was bij de mata hari-filmpremiere)
Is er een film over Mata Hari? Kewl, daar wist ik niet van.
pi_34080097
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is er een film over Mata Hari? Kewl, daar wist ik niet van.
hmm nou ja het is een animatiefilm van CMDstudenten van de NHL en mata hari neemt de kijker mee naar diverse plekken in Friesland..... 5 stuks en het duurt dan ook maar 7 minuten

Maar was een hele avond om heen gebouwd met filmmuziek enzo. (en ik mocht hostess spelen )
How rude!
pi_34080250
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef blaaatkipje het volgende:
hmm nou ja het is een animatiefilm van CMDstudenten van de NHL en mata hari neemt de kijker mee naar diverse plekken in Friesland..... 5 stuks en het duurt dan ook maar 7 minuten

Maar was een hele avond om heen gebouwd met filmmuziek enzo. (en ik mocht hostess spelen )
Ow ik hoopte een speelfilm...

Maar wel leuk.
pi_34081583
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik heb hem gesproken en het wordt voorlopig niets heb ik begrepen. Hij moet ook nog geopereerd worden. Dus wandelingen doet ie niet. We zouden misschien ergens een zaaltje kunnen huren waar we hem wel als gast kunnen uitnodigen. Maar dan moeten we er wel rekening mee houden dat het alleen over Leeuwarden gaat. Tuurlijk, hij is een boeiend verteller, maar ik kan me ook voorstellen dat Leeuwarden niet voor iedereen interessant is...

Op het moment is het gewoon het belangrijkste dat Hendrik zich weer goed gaat voelen!
Ook leeg
pi_34081619
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, ik heb hem gesproken en het wordt voorlopig niets heb ik begrepen. Hij moet ook nog geopereerd worden. Dus wandelingen doet ie niet. We zouden misschien ergens een zaaltje kunnen huren waar we hem wel als gast kunnen uitnodigen. Maar dan moeten we er wel rekening mee houden dat het alleen over Leeuwarden gaat. Tuurlijk, hij is een boeiend verteller, maar ik kan me ook voorstellen dat Leeuwarden niet voor iedereen interessant is...
Wel als hij vertelt. Heeft hij niet iets als een diashow ofzo?
quote:
Op het moment is het gewoon het belangrijkste dat Hendrik zich weer goed gaat voelen!
pi_34081780
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wel als hij vertelt. Heeft hij niet iets als een diashow ofzo?
[..]

Ja Lupa, ik weet dat je helemaal weg van hem bent, en ik zou er ook geen moeite mee hebben. Toch is dat dan anders dan een wandeling, daar moet je wel rekening mee houden.
En naar een diashow heb ik nog niet gevraagd, vooral ook omdat het waarschijnlijk voorlopig niets wordt...
Ook leeg
pi_34082004
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja Lupa, ik weet dat je helemaal weg van hem bent, en ik zou er ook geen moeite mee hebben. Toch is dat dan anders dan een wandeling, daar moet je wel rekening mee houden.
En naar een diashow heb ik nog niet gevraagd, vooral ook omdat het waarschijnlijk voorlopig niets wordt...
Op een wandeling heb je wat meer afleiding natuurlijk.
  Licht Ontvlambaar zondag 15 januari 2006 @ 14:33:33 #211
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_34087821
Dan zijn er twee mogelijkheden:
Of we verzinnen wat anders.
Of de meet wordt uitgesteld tot in de hele verre toekomst.(en van uitstel komt....)

We hadden er vandaag anders mooi weer bij gehad.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:37:47 #213
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_34119327
mja van mij hoeft die wandeling ook niet zo nodig hoor
kunnen net zo goed ergens een terasseje pikken of om mijn part met ze allen de shop in duiken (zullen de meesten het waarschijnlijk niet mee eens zijn).

want idd, van uitstel komt afstel.. heeft heer hendrik wel al toegezegd dat hij na de operatie wel de de wandeling wil doen?
pi_34119345
Een terrasje? In de winter?
pi_34137461
Ik weet niet hoe hoog de gemiddelde leeftijd hier is, of beter gezegd de gemiddelde leeftijd van de mensen die graag op de meeting willen komen. Ik zit anders te denken aan een leuke puzzeltocht door Fryslân en daarna met zijn allen kibbeling eten in Lauwersoog of Harlingen...

Ik zelf kan pas na 7 maart hier energie in steken, dus als jullie zolang kunnen wachten
Ook leeg
pi_34141295
ik ben 22, maar dat impliceert geen rijbewijs, aangezien ik vrijdag om 9:00 mijn eerste rijles heb

(dus uit de buurt van de FEC parking blijven vrijdagochtend )
pi_34141931
Hier ook geen auto, ondanks 28 lentes.
pi_34142023
Dat word een bus(je) huren
pi_34142366
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben 22, maar dat impliceert geen rijbewijs, aangezien ik vrijdag om 9:00 mijn eerste rijles heb

(dus uit de buurt van de FEC parking blijven vrijdagochtend )
O, shit, nu maar hopen dat ik me niet verslaap... Anders kom ik je nog tegen

Bij wie rijd je??
Ook leeg
pi_34142449
van Dijk

edit: maar ik denk niet dat ik van de parking af kom al hoor

Op zich bizar.. al 5 jaar mn heftruckrijbewijs.. al 22,5 jaar verslaafd aan auto's en trucks.. al artikelen gepubliceerd in truck-tijdshriften.. en nu pas aan mn B rijbewijs beginnen En dat allemaal omdat ik in 2010 naar Dakar wil
pi_34142454
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hier ook geen auto, ondanks 28 lentes.
mmm, dan zou je misschien met iemand mee kunnen rijden of zo..
Ook leeg
pi_34142486
Rijbewijs ook niet trouwens.
pi_34142548
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
van Dijk

edit: maar ik denk niet dat ik van de parking af kom al hoor

Op zich bizar.. al 5 jaar mn heftruckrijbewijs.. al 22,5 jaar verslaafd aan auto's en trucks.. al artikelen gepubliceerd in truck-tijdshriften.. en nu pas aan mn B rijbewijs beginnen En dat allemaal omdat ik in 2010 naar Dakar wil
Het kan zijn dat ie buiten de stad met je gaat oefenen.. een uur of drie kwartier op die parking is anders heel lang!
Ook leeg
pi_34142606
Je wilt gaan meedoen aan Parijs-Dakar?

Vriendin van me rijdt rally's trouwens, met een oldtimer Saab.
pi_34142609
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ie buiten de stad met je gaat oefenen.. een uur of drie kwartier op die parking is anders heel lang!
met heftruckrijden zit je ook telkens op hetzelfde stukje dus ik ben wat gewend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')