quote:Daarnaast vond iemand het ook nodig om anoniem een dreigement in te spreken op mijn voicemail ('yo, met brace, ik ga je doodmaken, jonge'), wat een slapeloze nacht opleverde,
quote:2005/12/23 | 17:59:41 ›› BrauN
Hey Brace, je bent een kneus! Whehe. Serieus. En je moeder ook! Hihi.
quote:
bij mij ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Nashje het volgende:
Mijn bericht(en) komen er niet op. Wat een kut gastenboek.
tonks is de schuldige!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het is inderdaad nu al aan het vastlopen...
Bij mij werkt het anders gewoon hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef S-Two het volgende:
Gastenboek werkt niet met Firefox, met IE wel.
Zie mn vorige post (firefox, ie)quote:
Hmmsz, vaag dan. Maar goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij mij werkt het anders gewoon hoor...
Met ff doet ie het wel, na wat F5 enquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef S-Two het volgende:
Gastenboek werkt niet met Firefox, met IE wel.
Ik weet het niet, hij heeft natuurlijk al wel meer dan 2 hits nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef babba_ het volgende:
zou hij nu nog steeds de tram nemen dan?![]()
![]()
quote:
Om 18:20 is er nog een reactie geplaatstquote:2005/12/23 | 18:20:15 ›› whehe
brace je moeder is dik
Hij mocht niet meer met ze omgaan van z'n moeder, hadden een slechte invloed op hem, drank enzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:30 schreef NoizEkick het volgende:
En z'n vrienden Lange Frans een Baas B met hun acties tegen zinloos geweld. Deed Brace daar ook niet aan mee?
Nee nee, hij mocht van zijn dikke moeder, die tevens zijn manager is.., niet meer met die dwazen omgaan..ze had brace een keer bezopen aangetroffen bij die gasten. En nu vreest ze dus dat ze een slechte invloed op hem hebben..dus hij mag ze niet meer zien.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:30 schreef NoizEkick het volgende:
En z'n vrienden Lange Frans een Baas B met hun acties tegen zinloos geweld. Deed Brace daar ook niet aan mee?
En vechten met andere rappers! Ja, hoe hypocriet ben je dan, op tv tegen zinloos geweld zijn en dan wel een robbertje vechten...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij mocht niet meer met ze omgaan van z'n moeder, hadden een slechte invloed op hem, drank enzo.
Het heeft wel geholpen hoor. Ipv af en toe een biertje te drinken, mept hij nu af en toe kleine jongetjes in elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee nee, hij mocht van zijn dikke moeder, die tevens zijn manager is.., niet meer met die dwazen omgaan..ze had brace een keer bezopen aangetroffen bij die gasten. En nu vreest ze dus dat ze een slechte invloed op hem hebben..dus hij mag ze niet meer zien.![]()
quote:2005/12/23 | 18:42:14 ›› --management--
Waarschuwing: Bij elke post wordt jouw IP adres (en dus ál jouw internet-gegevens) vastgelegd. Wanneer je discrimineert, mensen zwart maakt of scheldt, wordt je internetprovider op de hoogte gesteld van je gedrag. Je zult bij herhaling afgesloten worden.
quote:2005/12/23 | 19:00:26 ›› HelpDesk (+1 Informatief)
"Wanneer je discrimineert, mensen zwart maakt..." En wat als diegene al zwart is?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:22 schreef NoizEkick het volgende:
"WEGENS EEN TECHNISCHE STORING IS DEZE PAGINA NIET ACTIEF."
technische storing, jaja...
kill hij gaat allang weer met ze om, lange en baas staan zelfs op zn albumquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee nee, hij mocht van zijn dikke moeder, die tevens zijn manager is.., niet meer met die dwazen omgaan..ze had brace een keer bezopen aangetroffen bij die gasten. En nu vreest ze dus dat ze een slechte invloed op hem hebben..dus hij mag ze niet meer zien.![]()
Hebben we dat toch mooi voor elkaar gekregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |