Nee zonder. De bundels met bv Mario kart gaan voor ¤140 over de toonbank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
met game !?
Hehe nee manquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
met game !?
gamer.nlquote:Nintendo heeft een overeenkomst gesloten met telecomaanbieder T-Mobile, waardoor het mogelijk is met je Nintendo DS gebruik te maken van de T-Mobile Hot Spots, om zo op meer dan 600 punten in Nederland gratis online Mario Kart te spelen. De T-Mobile Hot Spots bevinden zich onder andere in hotels, wegrestaurants, op vliegvelden en in alle restaurants van McDonald's.
Binnenkort hoopt Nintendo eveneens de meeste grote verkooppunten van videogames te voorzien van Hot Spots, zodat klanten in de winkel games online kunnen uitproberen. Om thuis online te spelen met je Nintendo DS heb je een WiFi accespoint nodig, of je maakt gebruik van de speciale Nintendo USB WiFi Connector.
Vooralsnog zijn Mario Kart DS en Tony Hawk's American Sk8land de enige twee titels die Nintendo's WiFi Connection ondersteunen, maar verwacht wordt dat daar in 2006 nog diverse titels aan worden toegevoegd. De eerste WiFi titel die in 2006 zal verschijnen is Nintendo's eigen Animal Crossing: Wild World.
De big MC kon volgens mij al. Die hebben een open netwerk. Je kunt nu iig wel bij de La Placa en haast elke ander hotspot gratis Wifi-en.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dus zo de Mac inlopen en gaan Mario Karten? Zonder dat ik ook maar iets met T-Mobile te maken heb? Relaxed
En helemaal gratis ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dus zo de Mac inlopen en gaan Mario Karten? Zonder dat ik ook maar iets met T-Mobile te maken heb? Relaxed
Dat boeit toch niet. Je DS maakt de verbinding via de hotspot.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel coolGeldt dit alleen voor de NDS, of ook voor bijv laptops en de PSP? Hoe weet zo'n hotspot wat voor apparaat er verbinding maakt
Ik denk dus dat dat niet hoeft met je DS?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef linebear het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst naar T-mobile sms-en
Allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Phoenix Wright nou voor een game eigenlijk? Is het een point&click-adventure of een advocaten-sim waarbij je OBJECTION in de microfoon moet gillen?
Ach alles beter dan "Zit!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Phoenix Wright nou voor een game eigenlijk? Is het een point&click-adventure of een advocaten-sim waarbij je OBJECTION in de microfoon moet gillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |