In Nederland wel jah. Mediamarkten hebben er wel wat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Oksel het volgende:
WOEEEEEEEEEEEEEEEH!
Lief, lief vriendinnetje...![]()
"Dit jaar geven we elkaar géén kado's, beloofd? Ja, is goed hoor.. we hebben al genoeg spullen, geen geld, bla bla bla.. "
Echt, ik wist het níét!
Alles uitgepakt.. geen DS, zoals ik al had verwacht.. alleen kado's van schoonouders, opa's & oma's.. toverd ze toch nog een pakje uit een donker hoekje... met een DS Mario Kart pakket!![]()
![]()
![]()
Alleen kan nog niet online, geen wireless router.. heeft iemand die Nintendo USB stick al gezien?
Ik zie alleen geen WiFi logo? Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Marilyn Manson appeared on an in-between commercial feature on E! Channel recently, and had this to say:
MM: Yeah, I bought a Nintendo DS a couple of weeks ago. That thing is pretty neat.
E!: What games?
MM: Oh, uh, I'm pretty good at Mario Kart. My friend got me this little Japanese lawyer game(Phoenix Wright). It's (bleep) amazing.
ooo dat vind ik eigenlijk stiekem best cool!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas voor jou, het kan wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef unstoppablemark het volgende:
huh die grafiek klopt niet? kijk dan hoeveel de nintendo ds wordt verkocht in december :/ dat kan niet
17 maartquote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef Retarded het volgende:
Weet iemand al wanneer Worms uitkomt?
Manson is de man. Vooral ook dat ''uhm im pretty good at mariokart''quote:Op zondag 1 januari 2006 15:01 schreef mikando18 het volgende:
Zelfs Marilyn Manson houd van de DS![]()
[..]
Zucht, dus in Maart ook weer DS game kopen. Financieel gaat het lekker zo.quote:
Beste Roy,quote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
ooo dat vind ik eigenlijk stiekem best cool!!
ja, zoo keeper is een fantastisch spel... ik heb hem een hele tijd op school multiplayer gespeeld totdat dat ding steeds weer uit m'n handen werd gerukt.... gewoon leuk simpel spelquote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoo Keeper is best leuk en verslavendHeb de game kunnen kopen voor 16 euro en ik vermaak me al 3 dagen zowat de hele tijd met deze game
Enige game die ik tussendoor heb gespeeld is Kirby, maar daar zit ik vastIn level 7-1, het tweede deel (met die karretjes achter die wazige shit) kom ik niet voorbij...
RPG is op dit moment Mario & Luigi 2, maar die is hier nog niet gereleased.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Oksel het volgende:
En wat is nou dé RPG voor de DS op dit moment?
En is er al een Zelda geplanned voor de DS?
En wat zijn de top 3 van must have's op de DS op dit moment, die in NL gerelaesed zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |