Dat merk je ook gewoon tijdens het tegen de AI spelen. Ik krijg sommige races 3 rode + 3 blauwe schilden in mijn aars gejaagd, en dan moet ik nog maar zien te winnen >_< Houdt het wel spannend aan de andere kant, en is hartstikke tof met vrienden. Lekker voluit vloekenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren in de trein multiplayer mario kart gedaan, maar wat is het ook een fucking oneerlijk spelletje
Je kan beter de hele tijd 2e rijden en dan op het laatst een rode of blauwe schild krijgen, dan de hele tijd op kop rijden.
Die kerels van Nedgame kennen alleen maar SNK vs. Capcom. Dat spel spelen ze nu al sinds de opening in Enshede iedere dag.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef hbootsman het volgende:
Nou je had gelijk DimensionPlus was helaas uitverkocht maar nedgames had hem nog liggen ga hem zo ophalen
Hoe het gesprek ging LOL
Ik: Hallo, hebben jullie animal crossing wild world mischien ook nog
Verkoper: Je wil wat hebben? Dat zegt me helemaal niets... wat voor systeem is het?
Ik: Nintendo DS
Verkoper: OOOHHHH dan bedoel je Animal crossing DS![]()
LOL nou ja dat was de oude naam toch volgens mij heb nog maar even voor de zekerheid gevraagd of ie wel echt voor de DS is en het is zo dus zal wel goed zijn =P
IS in Groningen wel anders, maar goed, dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kerels van Nedgame kennen alleen maar SNK vs. Capcom. Dat spel spelen ze nu al sinds de opening in Enshede iedere dag.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
AC en Brain training halen een miljoen:
omfgquote:last week it was:
AC 184k
MKDS 146k
and DS sold 409k
this week: AC sold 416k (226% of last week)
MKDS sold 302k (206% of last week)
so I would expect the ds to sell in the region of ~700-800k and that confirms Iwata's 5.44 million sold.
Deja Vuquote:
Sony doet het absoluut niet slecht kwa verkoopcijfers. Helemaal als je kijk naar welke games er nu daadwerkelijk leuk zijn voor de PSP.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Morthill het volgende:
Kan me zo voorstellen dat de mensen bij Nintendo bij het bekendmaken van deze cijfers een leuk telefoontje hebben gepleegd naar Sony, en het enige wat ze deden was lachen
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef BMH het volgende:
Sony doet het absoluut niet slecht kwa verkoopcijfers. Helemaal als je kijk naar welke games er nu daadwerkelijk leuk zijn voor de PSP.
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.
Dat slaat natuurlijk nergens op. De gizmondo verkoopt voor geen meter.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op die manier doet de Gizmondo het ook goed.
Hoeveel games zijn er nu daadwerkelijk leuk voor de Gizmondo? Geen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:15 schreef BMH het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op. De gizmondo verkoopt voor geen meter.
Maar de PSP verkoopt maandelijks toch nog wel 50-100 k in japan. En dat is zeker wel meer dan de gizmondo.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoeveel games zijn er nu daadwerkelijk leuk voor de Gizmondo? Geen.
Dat je dan toch nog weet te verkopen, vind ik knap.
Volgens mij was het ook vooral een grapquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar de PSP verkoopt maandelijks toch nog wel 50-100 k in japan. En dat is zeker wel meer dan de gizmondo.
Ik weet wat je bedoelt, maar de vergelijking is zwak imo.
Jij kent duidelijk de Japanners nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
1 miljoen in twee weken, dat kan toch nooit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |