Gek gymnasium dan.quote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Op gymnasium was een 6.5 pas een voldoende.![]()
Geweest jah.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek gymnasium dan.
Bij mij, en in de rest van Nederland, was een 5.5 en hoger een voldoende.
Maar no offence hoor, ben jij gymnasiast geweest.
.
En afgemaakt ook en zo? Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. NoFI natuurlijkquote:
Mijn houding jegens leren en taal is nogal laks. Ik zat op het gymnasium, maar had totaal geen motivatie om ook maar iets te doen. Ik ga lekker gamen. Iets nuttigers valt er in het nutteloze bestaan van een mens toch niet te doen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En afgemaakt ook en zo? Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. NoFI natuurlijk.
Maar ehm, was je er nooit tijdens Nederlands of zo?.
Helemaal mee eens. Er kwamen de afgelopen maanden teveel goede spellen voor de Nintendo DS.quote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Hold it! Ik heb Castlevania DS besteld en nu is het voorlopig genoeg geweest ja, met al die goeie games voor die kuthandheld.
Ja dan had je alleen maar een psp moeten kopen, dan heb je dat probleem nietquote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Hold it! Ik heb Castlevania DS besteld en nu is het voorlopig genoeg geweest ja, met al die goeie games voor die kuthandheld.
Super Princess Peach in februariquote:Op maandag 26 december 2005 16:43 schreef Steeven het volgende:
Metroid Prime Hunters bedoel je.quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach in februari
Mjwa ik weet niet, lijkt me een verwijfd spelletje. Ik moet em nog uit mn 'te kopen spellen' lijst halen. Volgens mij is het spel retemakkelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Princess Peach in februari
Rayman... Jij bent eng. Gelukkig meen je het nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
DS![]()
donder op EAquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
DS![]()
Hilarischquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Fifa Street 2 (NDS)
topspel!
DS![]()
Dan moeten we het tijdens die Cave In + Pelican show maar eens tegen elkaar op gaan nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |