Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef turkish_n3z het volgende:
ik geef de DS gemiddeld een dikke 8
Mijn review is inmiddels te lezen op games.fokquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef turkish_n3z het volgende:
ik geef de DS gemiddeld een dikke 8
Ja, wat een pret heb ik gehad met de review van die game.quote:
Welke RPG's?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geen de DS ook een 8. Er zijn fantastische games op uitgekomen en heb tot nog toe altijd wel een toffe game kunnen spelen, maar die 9 is voor komend jaar, als de RPG's gaan komen
Hmm, zie maar 2 titels die ik met mijn huidige kennis mss zou kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Contact, Lost Magic, FFIII, Children of Mana, Iron Feather, Pokemon, Tales of the Tempest, Xenosaga I-II, euh, nog meer nodig?
Idd, Pokemon MMORPG is zeker een MMORPG die ik evenveel zou kunnen spelen als WoW mits goed uitgewerkt. Lijkt me echt fantastisch. Helaas worden het vast gewoon battle en trade mogelijkheden. Niks spannends. Leuk, maar niet geweldig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik ben iig al helemaal gehyped om die gamesXenosaga lijkt mij nou weer net niet zo boeiend
Ben ook benieuwd of Pokemon nou écht online gaat (geruchten zeggen van wel) en if so, hoe. Een MMORPG zou het tofst zijn, maar ik verwacht eigenlijk niet meer dan een one-on-one mogelijkheid.
Ik heb ook al allang geen last meer van kramp, als ik op de DS speel, dat had ik alleen even bij het begin, gewoon bij het begin flink spelen, dan verneuk je goed je duimen, en daarna heb je er nooit meer last vanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeuren om het designAls je een kleine handheld wilt moet je een Micro kopen. Ik kan uren met mn DS spelen zonder kramp te krijgen hoor, ook in Mario Kart
Ik wil m'n gamequote:Currently Electroplankton has been removed as we are now trying to confirm its release here in Canada as Nintendo is handling this game very different than most normal releases. If the game is not released or delayed everyone who preordered will be notified and will be offered either an exchange or refund.
Sorry for any concern.
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
Eerlijk gezegd boeit het me bij rpg's niet zo hoe ze eruit zien, tis meer de ervaring die telt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:26 schreef Morthill het volgende:
Xenosaga ziet er wel erg vet uit moet ik zeggen. Contact en Lost Mana zien er niet erg boeiend uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |