Omdat ie momenteel nogal kut in de hand ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat toch om de games! Wat boeit het nu dat de DS uitziet als een baksteen!
quote:Famitsu komt met het bericht dat in het voorjaar van 2006 een nieuw model van een bestaande spelcomputer op de markt zal komen. Volgens het artikel gaat het niet om de GameCube, Xbox of PlayStation 2, maar om een nieuwe uitvoering van de PSP of de Nintendo DS.
Naast een nieuw design zou de vernieuwde spelcomputer ook diverse verbeterde functies krijgen. Navraag bij Japanse winkeliers leerde dat het waarschijnlijk gaat om een nieuwe versie van de Nintendo DS.
Hier ben ik best voor in. Apparaten slijten ook en van het design en de ergonomie ben ik nog steeds niet heel kapot. Tis dat de games geweldig zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef kepler het volgende:
hmm vernieuwde versie DS toch dit jaar op de markt? (ws alleen in Japan...)
[..]
Mwah, zo erg is het niet. Het is een iets grotere GBA SP. Maar de grootte maakt em net even te lomp though. Wat mij betreft mogen ze de handheld wel zodanig aanpassen dat ik niet snel kramp in mn klauwen krijg.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef kepler het volgende:
het design nu vind ik echt heel erg
en hij is ook best groot voor een handheld, dus ik wacht gewoon wel even op die remake
hopelijk komt hij ook snel in de EU uit
de grootte maakt het design ook zo slecht, dat was het eerste wat me opviel toen ik zo'n ding in handen had... We zullen zien wat de remake ons brengtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:30 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mwah, zo erg is het niet. Het is een iets grotere GBA SP. Maar de grootte maakt em net even te lomp though. Wat mij betreft mogen ze de handheld wel zodanig aanpassen dat ik niet snel kramp in mn klauwen krijg.
ach het design is gewoon niet het moeders mooiste, en als er binnenkort toch een remake komt dan wil ik daar best even op wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeuren om het designAls je een kleine handheld wilt moet je een Micro kopen. Ik kan uren met mn DS spelen zonder kramp te krijgen hoor, ook in Mario Kart
Ik heb er zin inquote:1. Metroid Prime Hunters will have 5 different planets, and at least 25 different areas.
2. Weavel can split his body into two sections, one of which is a stationary automatic gun battery. It fires at anyone in the way of the mobile section.
3. Each bounty hunter will have his or her own ship. Designs will reflect similarities to the each bounty hunter's armor structure.
4. The Metroid Prime Hunters single-player adventure will be extremely non-linear. You (as Samus) are trying to get the special Alimbic artifacts, but if a rival hunter gets there before you, you must get in your ship, force down to a planet, and take the artifact from him.
5. Nintendo is trying to make each bounty hunter a separate entity. If Metroid Prime Hunters is a success, man may expect new Metroid games with protangonists other than Samus Aran.
6. The story of Metroid Prime Hunters takes place between Metroid Prime 1 and Metroid Prime
nou het blad Famistu (of hoe dat ook heet) is het dus niet met je eens. Zie ook mijn bericht een paar posts terugquote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt niet *binnenkort* een redesign, die wordt op z'n vroegst (!) pas op de E3 aangekondigd. Ik verwacht overigens niet dat er dan een remake aangekondigd wordt omdat de Revolution alle aandacht moet krijgen
Wedden?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
nou het blad Famistu (of hoe dat ook heet) is het dus niet met je eens. Zie ook mijn bericht een paar posts terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |