Tsja, en hier werkte die dus gewoon in1xquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:14 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Dat is fijn want die andere drivers zijn echt niet lekker... ik moet 3 keer installeren wil het goed gaan en dan nog 2 keer de computer opnieuw opstarten enz enz enz. En wat helemaal raar is, als de USB connector aan de ene pc is aangesloten is ons hele netwerk f*cked en kan er niet meer geprint worden....
scheelt op de een of andere manier ook per pc ofzo, mijn eigen pc had ook geen problemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Tsja, en hier werkte die dus gewoon in1x
Nee...maar die zal er vast wel komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef kepler het volgende:
ik ben een DS-leek... is er al duidelijkheid over een remake van de DS? (nieuw design enzo?)
daar wil ik eigenlijk op wachten want het huidige design vind ik persoonlijk maar niks... de redesign zal vast niet komen voor juli als ik op stage gaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...maar die zal er vast wel komen.
ow nu maakt het design en grootte opeens niet meer uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat toch om de games! Wat boeit het nu dat de DS uitziet als een baksteen!
ik ga pas in juli op stage dus misschien dat ik nog ff wacht. Het lijkt me namelijk wel erg tof om een DS te hebben in het vleigtuig of als ik ver van huis benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort denk ik niet....misschien dat Nintendo op de E3 of de Tokyo Game Show met wat informatie komt. Maar aangezien de huidige DS als een gek verkoopt denk ik niet dat ze voorlopig met een nieuw model komen.
Ik dacht ook dat ik hem vooral op reis en op vakantie zou spelen. Maar ik merk dat de DS op de bank en in bed ook heerlijk speelt. Maar dat komt vooral door een aantal topgames die je gewoon NIET kunt neerleggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:56 schreef kepler het volgende:
ik ga pas in juli op stage dus misschien dat ik nog ff wacht. Het lijkt me namelijk wel erg tof om een DS te hebben in het vleigtuig of als ik ver van huis ben
geen idee nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem vooral op reis en op vakantie zou spelen. Maar ik merk dat de DS op de bank en in bed ook heerlijk speelt. Maar dat komt vooral door een aantal topgames die je gewoon NIET kunt neerleggen.
Waar ga je eigenlijk stage lopen Gijs?
Beter een kut in je hand dan een DS in je kut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Oksel het volgende:
Ik vind hem kut in de hand liggen.
Ik heb de onderkant van deze met deze op de bovenkant. Dan deze stylus holder en de gaming experience is compleet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Oksel het volgende:
Ik vind hem kut in de hand liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |