quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef bukgeit het volgende:
Dan zal het Eddie Fontaine zijn - die ik niet ken.
Goed man!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:05 schreef Neleos het volgende:
Of Aimee Mann, dat kan ook.
Nee, het is een dubbelalbum met 28 tracks. Het is iets anders wat 't bijzonder maakt.quote:
Nee. Voor sommige mensen zal 't flink zoeken worden...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:20 schreef belsen het volgende:
Er staan alleen maar nieuwe nummers op?
Nee, hij wordt niet zozeer in beperkte mate uitgegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef belsen het volgende:
Hij wordt alleen in beperkte mate uitgegeven in hun thuisstad?
Ook niet. Hij wordt gewoon officieel gerealesed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef bukgeit het volgende:
Werd hij niet 'on demand' gemaakt? Spelen, opnemen, persen, en na afloop, voor wie wil, het ding mee naar huis?
Voor de mensen die 'dit' niet weten dus. Voor de anderen is 't een fluitje van een cent om aan de plaat te komen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee. Voor sommige mensen zal 't flink zoeken worden...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:07 schreef bukgeit het volgende:
Wordt het album alleen online verkrijgbaar?
Ik weet dat ze dat van plan waren. Maar ik betwijfel of er iets van terecht is gekomen, ik heb er iig niets meer over gehoord. Bovendien is 1 officiele live-plaat sellout technische gezien natuurlijk veel lucratiever.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef bukgeit het volgende:
Maar mijn eerste antwoord, weet jij of dat geldt voor eerder uitgebracht livemateriaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |