Ik heb een paar dagen terug een tussenstand geplaatst!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Is er al zoiets als een tussenstand eigenlijk?
Kom op die is al oud, mijn beestje houdt het niet meer van de spanning.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:39 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug een tussenstand geplaatst!
ow sorry, die had ik even over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:39 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug een tussenstand geplaatst!
Correct me if I'm wrong, ik heb geen verstand van slipkettingen, maar zit die niet veels te strak?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom op die is al oud, mijn beestje houdt het niet meer van de spanning.
[afbeelding]
Doe hem een plezier en post een nieuwe tussenstand, het was zo'n mooie jongen maar al die zorgen omtrent de verkiezing doen hem geen goed zoals je ziet.
Ik heb allang op jouw knuffeltijger gestemdquote:Op donderdag 29 december 2005 15:12 schreef blieblie het volgende:
Een gedeelde 1ste kattenplaats!!.
[afbeelding]
Laat mijn knuffeltijger niet verliezen!!.
Dit is de andere fietsquote:
Tijdens het fietsen kijkt hij weleens om naar mij en dan kriebel ik hem onder zijn kin. Zit 'ie helemaal te dodderen met zijn ogen halfdichtquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me superleuk om tegen die achterkop aan te kijken als je fietst
Nou, in het begin heeft 'ie een partij zitten krijsen...quote:Hij vind het zeker helemaal geweldig?
Ahhhhhhhh, wat vreselijk lief zo achterop de fietsquote:Op donderdag 29 december 2005 10:22 schreef Verbal het volgende:
Laatste offensiefje:
[afbeelding]
Zo wordt Pjotr door ons naar de hei getransporteerd. Bij mij zzit íe voorop.
[afbeelding]
1/10 seconde voor P. de camera zou raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |