`quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ophoeren Team! Je bent een toffe gast voor een vlaaiedraaier, maar dit gaat me veelstever!
>erkend homofoob!<
nee wel psychiaters en dokters die het erkennen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je daar tegenwoordig erkende opleidingen voor![]()
IK kruip desnoods nog liever op snaptnixquote:
Tot laterquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk maar eens kijken of ik nog een leven heb buiten BB...
Eens zien of m'n vrienden en familie me nog (willen) kennen...tot straks.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK kruip desnoods nog liever op snaptnix![]()
desnoodsquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK kruip desnoods nog liever op snaptnix![]()
denk dat het ook niet al te lang zal duren voor ze gaat happenquote:
Het helpt als je een paar foto's meeneemt om te bewijzen dat je het echt zelf bentquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot later![]()
Ennuh... veel succes. Ik krijg alleen tot nog toe maar rare blikken nu ik m'n neus na al die maanden weer eens laat zien.![]()
Wat zei ik team? HapHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPERDEHAAAAAAAAAP !quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
desnoods![]()
Nu zijn je kansen toch echt definitef bekeken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zei ik team? HapHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPERDEHAAAAAAAAAP !![]()
Ja, ik heb honger ja. Heb verdorie nog niet gegetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zei ik team? HapHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPERDEHAAAAAAAAAP !![]()
Voeren we het tempo toch gewoon een beetje opquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef teamlead het volgende:
hmz.. in dit tempo mogen we blij zijn als deel 1014 het einde haalt/...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voeren we het tempo toch gewoon een beetje op![]()
kep nog wel iets warms te behappen voor je, maar dat terzijde!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, ik heb honger ja. Heb verdorie nog niet gegeten![]()
1014 is voor mietjes!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef teamlead het volgende:
hmz.. in dit tempo mogen we blij zijn als deel 1014 het einde haalt/...
HEY!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Jaaaa.. Snaptnix gaat weer volop meeposten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nog wel iets warms te behappen voor je, maar dat terzijde!![]()
Het binneste is wel altijd het lekkerstequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]Benieuwd of je ook nog zo'n smiley gebruikt als ze haar tanden er eens stevig inzet....
Weet niet wat jij er voor vage ervaringen op na houd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]Benieuwd of je ook nog zo'n smiley gebruikt als ze haar tanden er eens stevig inzet....
Tuurlijk, jij bent er tenslottequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Jaaaa.. Snaptnix gaat weer volop meeposten
![]()
![]()
Het komt er vanzelf wel een keer uitzettenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het binneste is wel altijd het lekkerste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |