confronterendquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
Tja......quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
idd wel een beetje triestquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
I know!quote:
HA! BLOODY HA! De Versatel settopbox is heeft weer 2 minuten voorsprong. Ik hoor 2 minuten eerder dan jullie als die werklui boeren!quote:
nee hoor, niet wanhopig... wij zijn gewoon de die-hards van BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
Haiquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef Bartoli het volgende:
damn er is niks te doen in BB en we auwehoeren vrolijk verder. Hai
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor, niet wanhopig... wij zijn gewoon de die-hards van BB
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk maar eens kijken of ik nog een leven heb buiten BB...
Eens zien of m'n vrienden en familie me nog (willen) kennen...tot straks.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor, niet wanhopig... wij zijn gewoon de die-hards van BB
Als je vannacht opeens getransformeerd bent in een lekker wijf is het een optiequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef versabommie het volgende:
iemand in de groep hier die wil sexuh? ik verveel me kapot namelijk!![]()
ophoeren Team! Je bent een toffe gast voor een vlaaiedraaier, maar dit gaat me veelstever!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je vannacht opeens getransformeerd bent in een lekker wijf is het een optie
Heb je daar tegenwoordig erkende opleidingen voorquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ophoeren Team! Je bent een toffe gast voor een vlaaiedraaier, maar dit gaat me veelstever!
>erkend homofoob!<
`quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ophoeren Team! Je bent een toffe gast voor een vlaaiedraaier, maar dit gaat me veelstever!
>erkend homofoob!<
nee wel psychiaters en dokters die het erkennen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je daar tegenwoordig erkende opleidingen voor![]()
IK kruip desnoods nog liever op snaptnixquote:
Tot laterquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk maar eens kijken of ik nog een leven heb buiten BB...
Eens zien of m'n vrienden en familie me nog (willen) kennen...tot straks.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK kruip desnoods nog liever op snaptnix![]()
desnoodsquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK kruip desnoods nog liever op snaptnix![]()
denk dat het ook niet al te lang zal duren voor ze gaat happenquote:
Het helpt als je een paar foto's meeneemt om te bewijzen dat je het echt zelf bentquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot later![]()
Ennuh... veel succes. Ik krijg alleen tot nog toe maar rare blikken nu ik m'n neus na al die maanden weer eens laat zien.![]()
Wat zei ik team? HapHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPERDEHAAAAAAAAAP !quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
desnoods![]()
Nu zijn je kansen toch echt definitef bekeken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zei ik team? HapHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPERDEHAAAAAAAAAP !![]()
Ja, ik heb honger ja. Heb verdorie nog niet gegetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zei ik team? HapHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPERDEHAAAAAAAAAP !![]()
Voeren we het tempo toch gewoon een beetje opquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef teamlead het volgende:
hmz.. in dit tempo mogen we blij zijn als deel 1014 het einde haalt/...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voeren we het tempo toch gewoon een beetje op![]()
kep nog wel iets warms te behappen voor je, maar dat terzijde!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, ik heb honger ja. Heb verdorie nog niet gegeten![]()
1014 is voor mietjes!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef teamlead het volgende:
hmz.. in dit tempo mogen we blij zijn als deel 1014 het einde haalt/...
HEY!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Jaaaa.. Snaptnix gaat weer volop meeposten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nog wel iets warms te behappen voor je, maar dat terzijde!![]()
Het binneste is wel altijd het lekkerstequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]Benieuwd of je ook nog zo'n smiley gebruikt als ze haar tanden er eens stevig inzet....
Weet niet wat jij er voor vage ervaringen op na houd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]Benieuwd of je ook nog zo'n smiley gebruikt als ze haar tanden er eens stevig inzet....
Tuurlijk, jij bent er tenslottequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Jaaaa.. Snaptnix gaat weer volop meeposten
![]()
![]()
Het komt er vanzelf wel een keer uitzettenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het binneste is wel altijd het lekkerste![]()
trust me.. you don't wanna knowquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet niet wat jij er voor vage ervaringen op na houd?![]()
Ik mis die smiley nog met stoom uit de orenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent er tenslotte![]()
![]()
![]()
Dat krijg je ervan he Bommie![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent er tenslotte![]()
![]()
![]()
Dat krijg je ervan he Bommie![]()
dat zal toch nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
Zijn we nu echt nog maar met 3 die hards over?![]()
heb zat gekke dingen meegemaakt, maar ze moeten niet de tanden in mijn Hilti (tm) zetten!quote:
In z'n hilti, zeker welquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb zat gekke dingen meegemaakt, maar ze moeten niet de tanden in mijn Hilti (tm) zetten!![]()
hoiquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
Zijn we nu echt nog maar met 3 die hards over?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef versabommie het volgende:
Teamlead: Omdat hij geen respect heeft voor andermans relatie en dus de mannenregels overtreedt met beide ongeveegde poten: -2 punten!
dat weet je direct zodra ik je doorboor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In z'n hilti, zeker wel![]()
Weet je zeker dat het niet zomaar een simpele Black&Decker is![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inschrijftijd tot 1 dag na de kerst ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
zullen we dat afkickservivalgame topic nu dan maar openen? flugel en cw zijn er toch niet![]()
Ja dat moet je ook gedoseerd weer opbouwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot later![]()
Ennuh... veel succes. Ik krijg alleen tot nog toe maar rare blikken nu ik m'n neus na al die maanden weer eens laat zien.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Hier ook maar even bij gebrek aan caps![]()
[afbeelding]
Roel, the day after![]()
bommie -2 wegens slechte peter-imitatiequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef versabommie het volgende:
-2 voor Cuall, wegens irritante avatar!
Nomineren is nog NOOIT zo makkelijk geweest!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
bommie -2 wegens slechte peter-imitatie
Jaja, nu een potje gaan lopen slijmen. Slijmbalquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef versabommie het volgende:
+2 voor Snaptnix, omdat ik geboren wil worden in haar oge, wil leven op haar wangen, en wil sterven op haar lippen!
Tot later teamleadquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef teamlead het volgende:
luitjes, ik ga even wat te eten scoren bij Appie... tot laters
er zijn meer dan genoeg vrouwen die dergelijke zinsnedes nooit van hun leven mogen vernemen, verwend nest!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, nu een potje gaan lopen slijmen. Slijmbal![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
bommie -2 wegens slechte peter-imitatie
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef teamlead het volgende:
luitjes, ik ga even wat te eten scoren bij Appie... tot laters
Zijn meer dan genoeg mannen die het niet in hun hoofd halen om het woord "desnoods" te gebruiken tegen een vrouw.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zijn meer dan genoeg vrouwen die dergelijke zinsnedes nooit van hun leven mogen vernemen, verwend nest!
Behoorlijk ja. Ben expres vanmorgen vroeg al gereden. Maar zelfs toen was het al behoorlijk druk aan het wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef cuall het volgende:
[..]
nou tot over een paar uur dan, zal wel lekker druk zijn
Ik hou wel van een risico meer of minder. En ik weet dat je dat juist zo fijn en lekker vin!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn meer dan genoeg mannen die het niet in hun hoofd halen om het woord "desnoods" te gebruiken tegen een vrouw.
Ze hebben de haan vervangen, timmeren de bewoners nu wakkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:22 schreef kukeleku het volgende:
is de haan vandaag al gegaan?
Heel stil ja, m'n vinger wil ook nog steeds niet van F5 afquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:34 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi Hoi![]()
![]()
Stil hé zo om je heen zonder een druk forum
en geen streams meer, alleen het geluid van
het slopen van het huis![]()
Ja het is gekquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heel stil ja, m'n vinger wil ook nog steeds niet van F5 af![]()
Het geluid maakt het afkicken wel makkelijk toch![]()
Pareltjeeeeeeeeeequote:
eigenlijk hadden ze er de beelden bij moeten laten zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heel stil ja, m'n vinger wil ook nog steeds niet van F5 af![]()
Het geluid maakt het afkicken wel makkelijk toch![]()
Hoera FB is ook weer van de partijquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeee![]()
BEW iedereen
Hoi hoiquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeee![]()
BEW iedereen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:39 schreef Bartoli het volgende:
ik mis de caps in de topics![]()
schiet eens op FB![]()
![]()
Ik dus ook lekker geshopt geeneens PC aangezet vanochtend,quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ik begin er nu langzaam aan te wennen dat er geen streams meer zijn...
Op mijn gemak kerstinkopen gedaan, zonder gehaast naar huis te gaan om te zien wat er gebeurde
Je gaat nu al weer de goede kant opquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik dus ook lekker geshopt geeneens PC aangezet vanochtend,
zelfs toen ik thuis kwam eerstgezet en wat gegeten, en
toen de pc aangedaan, ipv andersom.
Stelletje afkickende bb-fokkers hier... en die zijn het gevaarlijkstquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik dus ook lekker geshopt geeneens PC aangezet vanochtend,
zelfs toen ik thuis kwam eerstgezet en wat gegeten, en
toen de pc aangedaan, ipv andersom.
Hahaha, ja had er echt geen zin aan vanmorgen, maar konquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je gaat nu al weer de goede kant op![]()
Knap hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |