Wij zijn heellllllll gevaarlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stelletje afkickende bb-fokkers hier... en die zijn het gevaarlijkst
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stelletje afkickende bb-fokkers hier... en die zijn het gevaarlijkst
Aaaahhhhhhhh arme Cuall... kom maar hier.... krijg je een lekkere dikke Ruud-knuffelquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zit als een dwaas alle videofilmpjes te kijken die ik kan vinden, om toch nog even de stemmen te horen en bewegende beelden te zien.
Ik denk dat ik echt een beetje hopeloos ben![]()
Denk dat we allemaal een beetje aant afkicken zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef mallemeid het volgende:
Ik zit ook nog steeds de streams te luisteren
* Snaptnix geeft cuall een dikke knuffelquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zit als een dwaas alle videofilmpjes te kijken die ik kan vinden, om toch nog even de stemmen te horen en bewegende beelden te zien.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhhhhh arme Cuall... kom maar hier.... krijg je een lekkere dikke Ruud-knuffel![]()
Nee hoor echt niet, ik zat net ook al naar filmpjes te kijken,quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook vondt het gisteravond echt k*tquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Hopelijk komt in NSE vanavond hoe Roel is onthaald...
had het er vandaag nog over op mijn werk.... dat kanécht niet hoor... 'je gunt iedereen toch zijn moment van glorie..roel is tweede geworden, maar hij is gewoon afgepist door Talpa...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Toch niet Ruud de Wild heh? Ik hoop dat je Ruud BB1 bedoeld. Ruud de Wild vond ik in het begin wel redelijk, maar al snel kwam er alleen nog maar gestotter en nietszeggende vragen uit. Bridget had het beter alleen kunnen presenterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhhhhh arme Cuall... kom maar hier.... krijg je een lekkere dikke Ruud-knuffel![]()
BVD is voorlopig even gestopt was vorige week Vrijdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:55 schreef Fatalspeed het volgende:
zou joost nog bij BVD komen vanavond?
En met wat minder kleren aan...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Toch niet Ruud de Wild heh? Ik hoop dat je Ruud BB1 bedoeld. Ruud de Wild vond ik in het begin wel redelijk, maar al snel kwam er alleen nog maar gestotter en nietszeggende vragen uit. Bridget had het beter alleen kunnen presenteren![]()
Jep... Ruud uit bb1 natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Toch niet Ruud de Wild heh? Ik hoop dat je Ruud BB1 bedoeld. Ruud de Wild vond ik in het begin wel redelijk, maar al snel kwam er alleen nog maar gestotter en nietszeggende vragen uit. Bridget had het beter alleen kunnen presenteren![]()
Goedemiddag allemaal!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Was ook mijn ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!
Ik kijk heel weinig tv en zeker geen NSE, maar ik ga vanavond toch kijken of ze daar nog iets over zeggen, blijf het een vreemd einde vinden.
Ha muerte... ik herken je haast niet zonder capsquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!
Ik kijk heel weinig tv en zeker geen NSE, maar ik ga vanavond toch kijken of ze daar nog iets over zeggen, blijf het een vreemd einde vinden.
Ja Talpa slaat zich voor zijn kop, kijkcijfers waren heel hoog, dus was echt een enorme ketser dit einde.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!
Goedemiddag Muertequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!
De filmpjes van PC eend helpen echt goed hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:01 schreef Bartoli het volgende:
misschien een goed idee om af te kicken als je oude caps naar boven haalt
Misschien wel een leuk idee ja, maar dat zal toch wat later op de dag worden vrees ik, je gelooft het misschien niet, maar ik ben even wat andere dingen aan het doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:01 schreef Bartoli het volgende:
KRIBBETquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:03 schreef Maurisico het volgende:
wie woont er in de buurt van het BB-huis.. dan kun je nu een stel van die blote bilnaadklussers op de kiek zetten!
Dat is RTL he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
Ik denk trouwens dat er in Boulevard ook wel
aandacht aan word besteed.
Ik heb alle caps moeten deleten omdat mijn schijf volraakte helaas... maar de laatste week heb ik nog wel. Een paar hoogtepunten dan maar:quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:01 schreef Bartoli het volgende:
Blijft leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb alle caps moeten deleten omdat mijn schijf volraakte helaas... maar de laatste week heb ik nog wel. Een paar hoogtepunten dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb alle caps moeten deleten omdat mijn schijf volraakte helaas... maar de laatste week heb ik nog wel. Een paar hoogtepunten dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alles nog van af het moment dat ik ben gaan kijken, opslag is hier gelukkig geen probleem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu begint langzaam het besef te komen dat er ook nog zoiets bestaat als een boze sociale buitenwereldquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef Fiorenza het volgende:
He wat saai zonder streams waarop we kunnen zien hoe mensen aan het schoonmaken, neuspeuteren, 'sporten', lachen, huilen of slapen zijn. Maakt niet uit wat ze doen, binnengluren bij BB was toch leuk tijdverdrijf.
Ik besef me nu pas hoe het me de afgelopen 121 dagen beziggehouden heeft....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef Fiorenza het volgende:
He wat saai zonder streams waarop we kunnen zien hoe mensen aan het schoonmaken, neuspeuteren, 'sporten', lachen, huilen of slapen zijn. Maakt niet uit wat ze doen, binnengluren bij BB was toch leuk tijdverdrijf.
ok. dank je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:07 schreef White_Pearl het volgende:
Ja half 7 rtl 4, kweet niet zeker natuurlijk maar denk het.
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En nu begint langzaam het besef te komen dat er ook nog zoiets bestaat als een boze sociale buitenwereld![]()
Dan benoem ik jou hierbij tot cap-archievaris van bb5 op Fokquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb alles nog van af het moment dat ik ben gaan kijken, opslag is hier gelukkig geen probleem.
Whahaha... ik herken het jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Praat me er niet van![]()
Zocht net contact met m'n beste vriendin... "Zo, leef jij ook nog en waar is m'n kerstkaart" was haar eerste reactie...![]()
Hahahahaha zow, dan land je ineens wel heel hard met beide voeten op de grondquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zocht net contact met m'n beste vriendin... "Zo, leef jij ook nog en waar is m'n kerstkaart" was haar eerste reactie...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Join the club, zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef Fiorenza het volgende:
Arme flugel, met een harde klap weer in de echte wereld gezetquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel verstuurdquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb ook nog niet veel aan mijn kerstkaart gedaan, denk dat ik het maar oversla dit jaar
![]()
Eigenlijk zijn we gewoon gek! om alles te laten varenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig heb ik m'n moeder nog wel een aantal maal gebeld en kon ik niet onder een aantal feestelijkheden uit de afgelopen maanden, anders had ik daar ook nog de wind van voren gekregen vermoed ik...
Gelukkig keek ons mam ook naar de streams en las ze zelfs hier mee, dus daar hoefde ik me niet druk om te maken. Die begrijpt me nu wel gelukkig, als enige in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig heb ik m'n moeder nog wel een aantal maal gebeld en kon ik niet onder een aantal feestelijkheden uit de afgelopen maanden, anders had ik daar ook nog de wind van voren gekregen vermoed ik...
Yep zo erg dat je dacht " zo nu eerst een sigaretje "quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ik rook zelf... dus stoorde me er niet aan... maar het viel me wel op dat er veel afgerookt in deze serie bb...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er gingen wel meer doorheen ja... mensen zien roken, doet rokenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Yep zo erg dat je dacht " zo nu eerst een sigaretje "![]()
Dacht dat ik erg was, maar zo erg was ik toch ook weer nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga eens een lekker lang relaxed bad nemen nu....
Dat is ook alweer een paar maandjes geleden.
Niet het badderen an sich natuurlijk, maar het lekker lang uitgebreid badderen...
quote:
Ja FB dat is zeker waar maja..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er gingen wel meer doorheen ja... mensen zien roken, doet roken
Goedemiddag.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we gewoon gek! om alles te laten varen
voor bb.
Al je vrienden weg... huwelijk op de klippen... huis kwijt omdat je geen rekeningen meer betaalde... Het zogenaamde post-bb syndroomquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:21 schreef cuall het volgende:
[..]
ja daar kom je achteraf mee, heb ik niet veel aan nu
![]()
Hahahaha zal je er volgend jaar voor waarschuwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:21 schreef cuall het volgende:
[..]
ja daar kom je achteraf mee, heb ik niet veel aan nu
![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog hier...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja FB dat is zeker waar maja..![]()
Goeiemiddagquote:
Ik begon 25 augustus... dus kan je nagaan... moet het voor jou nog een makkie zijn om af te kickenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb eens gekeken wanneer ik begon:
15 dec keek ik voor het eerst, en nu ben ik verslaafd![]()
En nu ontwenningsverschijnselen:
vaag knippende ogen
een droge mond
trillende handen
streams die niet werken
zwaar depri![]()
![]()
neuriet mee met een bigquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog hier...
* Foreverblue zet zachtjes That's what friends are for in![]()
Ik heb met een paar matti's nog wat nagepraatquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi I_doubt![]()
heb jij ook zo'n
gevoel
![]()
Keep smiling, keep shiningquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog hier...
* Foreverblue zet zachtjes That's what friends are for in![]()
Is maar goed dan dat je niet vanaf de 25e aug hebt gekeken, dan zoudenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb eens gekeken wanneer ik begon:
15 dec keek ik voor het eerst, en nu ben ik verslaafd![]()
En nu ontwenningsverschijnselen:
vaag knippende ogen
een droge mond
trillende handen
streams die niet werken
zwaar depri![]()
![]()
Dan zou je eigenlijk ditquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom in mijn armen, ik voel met je mee(letterlijk)
![]()
En dan met zijn allen schouder aan schouder staan....quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk ditmoeten doen bijde tekst en niet
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan met zijn allen schouder aan schouder staan....
Ja gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan met zijn allen schouder aan schouder staan....
En niet stiekem je hand op iemands kont leggen hequote:
Dat geeft zo van die zweetplekkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En niet stiekem je hand op iemands kont leggen he![]()
Die blijft ook mooi ja...quote:
Ja ik heb daar in het begin van BB nog een topic van geopend, Het BBS, Big Brother syndroom,quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Al je vrienden weg... huwelijk op de klippen... huis kwijt omdat je geen rekeningen meer betaalde... Het zogenaamde post-bb syndroom
Nee leggen niet , knijpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En niet stiekem je hand op iemands kont leggen he![]()
Ik moet ook nog de nodige kerstboodschappen doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb daar in het begin van BB nog een topic van geopend, Het BBS, Big Brother syndroom,
Kan het niet meer terugvinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |