Dat niet, bedoelde dat niet elke baan met het meeste geld automatisch de meeste stats geeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja.
Dus volgens jou kan ik toch beter als bag-boy in de supermarkt gaan staan
Patserquote:
Okay, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat niet, bedoelde dat niet elke baan met het meeste geld automatisch de meeste stats geeft.
Ach heb hem even teruggemaildquote:
Don't count on itquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach heb hem even teruggemaild
[sarcasm]
Congratulations! Looks like you already found a faction!
[/sarcasm]
---
ben benieuwd of ie het begrijpt.
Z'n naam staat voor eeuwig vastgelegd in dit topicquote:
Bewaren en opsparen. Dat is het verstandigstequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef GizartFRL het volgende:
Navond.
Heb vandaag 3 merits gekregen.
Wat kun je daar het beste mee doen?
We zitten op de helftquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
Tegoeden op dit moment:
Deilion: 100k
gr8w8: 106.5k in de vorm van een Magnum en een Steyr AUG.
Anoukforza: 1
Lyssa: 80k
HAL900: 10k
Plissken: 5
Parodiuzz: 5k
Ceased2Be: 100k Nog niet in de factie maar al wel geleend.
Nu in de bank: $369,376
Uhuh, en ik kan als level 10 ook 100k lenen, al kost dat 1% rente per dag...quote:
Mischien dat we binnen 2 weken oid onze faction al kunnen uitbreidenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:25 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Uhuh, en ik kan als level 10 ook 100k lenen, al kost dat 1% rente per dag...
Kan dat hier niet besproken worden?????quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:20 schreef GizartFRL het volgende:
Kasta? Als je dit leest, doe even komen in IRC kanaal.
Als ik er niet ben, dan weet DeHovenier er wel van.
Cash enzo, leuk plannetje.
Bij mij zitten er ook een aantal hitsige reutjes te wachten tot dat m'n Rottweilertje eindelijk volwassen isquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
Iets met honden ongetwijfeld.
Frederik is ondertussen 33 dagen en wacht op Noudiaan's volwassenheid voor de huwelijksnacht.
Licht genoeg voor IRC.quote:
Frederik is een teefje...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij zitten er ook een aantal hitsige reutjes te wachten tot dat m'n Rottweilertje eindelijk volwassen is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |