dat is waarquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Las trouwens bij http://torncity.swooshnet.co.uk/ dat het verstandig was om bij de Gym gewoon telkens 1 oefening te doen van 5 energy dan pats/boem gewoon alle energie tegelijker tijd te gebruiken. Kreeg je meer stats points voor.
Weet iemand of dit ook waar is?
quote:Tevens is er sinds kort een irc kanaal voor TornCity. Als je mIRC geinstalleerd hebt kan je klikken op onderstaande link:
irc://irc.fok.nl/torncity
enige wat kan gebeuren is dat je beroofd wordt. Maar dat is net zoiets als oorlog verklaren en gebeurt niet zo snel. Verder loopt dit realtime door net zoals Ogamequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef PPL het volgende:
Hallo,
Is dit ook zo'n spel dat dag en nacht doorloopt ?
Zijn er mogelijkheden dat je een paard agen off-line kan zijn zonder dat je meteen al het verworvene kwijt bent door bijvoorbeeld overvallen/raids ?
(Zoals het geval is bij OGame en Travian)
Dan begin ik er namenlijk niet aan, dan blijft er echt niets meer over van m'n sociale leven.
Thanks,quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
enige wat kan gebeuren is dat je beroofd wordt. Maar dat is net zoiets als oorlog verklaren en gebeurt niet zo snel. Verder loopt dit realtime door net zoals Ogame
Je hebt wel endurance courses, zoals swimming. Dan krijg je ook meteen x00 endurance in een dag of 18 ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik moet nog 14 dagen voor de Judo class.
Maar die Endurance kun je dus niet anders trainen dan door simpel te wachten bij je job?
verkopen voor $5000 op de points market in de stadquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef Sautor het volgende:
Wat kan je met die points doen die je verdient door te stemmen voor deze game? Kheb er nu al vier, gewoon elke dag stemmen registreert ie 'm 1x
Voor de rest kan je er niets mee?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef washandje het volgende:
[..]
verkopen voor $5000 op de points market in de stad
jawel, zie de points buildingquote:
toch die crimes doen, anders zal je nooit ervaring krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef PPL het volgende:
Hoe kan ik dit een beetje knap opstraten.
Ja ik weet het... door de tutorial door te nemen![]()
Nog andere tips ?
Ik heb alvast maar een baamtje genomen en een gympass gekocht.
Er moet (denk ik) geld binnenkomen en ik moet mezelf verbeteteren/trainen.
Crimes kan ik toch nog niet, behlave geld zoeken onder de brug![]()
Ik heb getrained ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je al getraind?
Met een volle Energybar kan je 20 keer trainen, het beste is om als eerste Speed en Dexterity te gaan trainen, dat is het handigst.
Ook schijn je het meest gymxp te krijgen door steeds als je 5 energy hebt, die weer op te maken, en dat te herhalen.
als toevoeging hierop:quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je al getraind?
Met een volle Energybar kan je 20 keer trainen, het beste is om als eerste Speed en Dexterity te gaan trainen, dat is het handigst.
Ook schijn je het meest gymxp te krijgen door steeds als je 5 energy hebt, die weer op te maken, en dat te herhalen.
tsss...er is niet eens iemand daar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Paxlie het volgende:
Tevens is er sinds kort een irc kanaal voor TornCity. Als je mIRC geinstalleerd hebt kan je klikken op onderstaande link:
irc://irc.fok.nl/torncity
#torncity Fliepke Washandje|afk Ceased2Be DeHovenier|afk @Paxliequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef Lyssa het volgende:
[..]
tsss...er is niet eens iemand daar!
waar ben ik dan? ik heb op de link geklikt en zit ook in een room, maar dan wel helemaal alleen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
#torncity Fliepke Washandje|afk Ceased2Be DeHovenier|afk @Paxlie
#torncity End of /NAMES list.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |