'Onze club heeft weeer verlohorenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat was het stukje dat ik vorige keer al zo mee kon zingen, maar nu de rest nog.
Kun je gelijk meedoen aan het protest tegen de uitkaart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef ErikT het volgende:
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune.
Door het schitterende beleid van de verplichte uitkaart zit er dus een PSV supporter midden tussen de Spartanen. Wordt wel een beetje vreemd denk ik.
Waar en hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:15 schreef Stpan het volgende:
[..]
Kun je gelijk meedoen aan het protest tegen de uitkaart.
Ha, jullie club gaat verliezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
'Onze club heeft weeer verlohoren
SP AR TA'
Dan gaan we zwaaien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Zjakkie het volgende:
Whoohoo! Ik heb toch een seizoenskaart kunnen bemachtigen!Niet in de business seats dit keer, maar morgen zal ik Sparta aan gaan moedigen vanaf de Denis Neville tribune!
Als ik je zie zal ik zwaaienquote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan gaan we zwaaien.
En ik hoop ook op een stuntje.
Dus het kan alleen maar meevallenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:49 schreef Stpan het volgende:
Vertrouwen in vanmiddag? Ik geloof dat de ultrasmalle ongeveer op elke linie 3 man mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |