Pijnlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef thefunny het volgende:
[..]
Daar stond 3 volt op van twee penlitebatterijen?
In je mond is wel wat anders dan in bad...quote:
is dat zo?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In je mond is wel wat anders dan in bad...
Ja...quote:
een 9 volt batterij kun je 'testen' door de 2 polen even tegen je tong te houden. dan voel je ietsie pietsie prikkeling. bij 1.2 - 1.5 volt batterijtjes merk je daar niks van.quote:
Volgens mij gingen ze er echt van uit dat 3 volt killing zou zijn!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef Aarde het volgende:
[..]
een 9 volt batterij kun je 'testen' door de 2 polen even tegen je tong te houden. dan voel je ietsie pietsie prikkeling. bij 1.2 - 1.5 volt batterijtjes merk je daar niks van.
met het juiste wattage kan 3 volt killing zijn als ik me goed herinnerquote:Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze er echt van uit dat 3 volt killing zou zijn!
Inderdaad, een manier om een 9 volt batterij te testen is om deze even tegen je tong te houden. Meer dan onprettig is het niet...
Vast wek, niet op twee penlites...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Aarde het volgende:
[..]
met het juiste wattage kan 3 volt killing zijn als ik me goed herinner![]()
als je ze doorslikt zouden ze misschien nog dodelijk kunnen zijnquote:
dan zal het nog wel zijn van de chemische stoffen die dan vrij kunnen komenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je ze doorslikt zouden ze misschien nog dodelijk kunnen zijn
alhoewel ik dat niet zeker weet natuurlijk
vrijwilligers ?
..mompelt iets over de capaciteit van een beeldbuis...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef thefunny het volgende:
Je vergeet de beeldbuis. Op de beeldbuis staat vaak een statische spanning van ongeveer 20.000 volt. Als je dus een TV opensloopt om te repareren moet je goed voor dat punt uitkijken. Tijdens mijn opleiding wel eens een TV gerepareerd, eerst de spanning van de beeldbuis halen.... een KLAP!!, terwijl dat ding al een halve week uit stond en niet op het stopcontact aangesloten was!
met een oude TV kan je een leuke jacobs ladder makenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:51 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
..mompelt iets over de capaciteit van een beeldbuis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |