Ik weet zeker dat het niet aan t downloaden ligt, want als ik alleen ben en niets download is het hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef thefunny het volgende:
Waarschijnlijk zit het probleem hier in je gedeelde internetverbinding, en niet in je draadloze netwerk, als het draadloze netwerk problemen zou geven, zou je ping naar 999 of hoger springen en zou je in sommige gevallen gekickt worden.
Een ping van 300 houdt meestal in dat er iets gedownload wordt.
Een poort werkt ook wel-of-niet maar niet soms..quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Zullen het dan toch een aantal poorten zijn?
Internet service provider.. xs4all, wanadoo, tiscali etc. etc.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:33 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Wat is ISP?
Wat ik dus zei.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Mauro het volgende:
Zitten er meer draadloze netwerken in de buurt?
Zo ja, probeer eens een ander kanaal in te stellen.
Zit maar 1 draadloos netwerk in de buurt en das de onze.quote:
Dat kun je instellen bij de eigenschappen van je draadloze verbinding.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:39 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Zit maar 1 draadloos netwerk in de buurt en das de onze.
Hoe ik ander kanaal moet instellen weet ik niet... ben nogal een leek op dit gebied hehe.
Als je alleen bent en je huisgenoten weg zijn, wil dat niet zeggen dat ze hun computer niet aan hebben staan en iets aan het downloaden zijn, toch? Dat is bij ons zo vaak. Zijn mijn huisgenoten het weekend weg, zijn ze wel aan het downloaden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het niet aan t downloaden ligt, want als ik alleen ben en niets download is het hetzelfde verhaal.
Schijnbaar ligt het dan ook niet aan dat het een draadloos netwerk is zoals in een reply werd gemeld.
Zullen het dan toch een aantal poorten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |