abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:00:28 #1
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33337199
Stel je zou -voor het eerst- een trio beginnen, doe je het dan het liefst met een bekende of met een onbekende?

Een bekende is iemand die je al in zekere mate vertrouwt, maar als het tegenvalt is het misschien ook lastig als je diegene weer tegenkomt. Ook kan jaloezie dan misschien een grotere rol gaan spelen tijdens en na het trio, wat natuurlijk niet zo goed is voor je relatie.

Bij een onbekende heb je het probleem niet van het opnieuw tegenkomen, maar weet je ook niet wat je van diegene kunt verwachten.

Wat heeft bij jullie de voorkeur?
Ik ben ook benieuwd naar ervaringen
pi_33337387
Ik zou het met een bekende doen,. en dan niet met me eigen vriendin,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Zelf heb ik een keer een trio gehad met twee bekenden. Dat is op zich erg fijn omdat je deze mensen vertrouwd en weet wat je aan ze hebt. Wel vantevoren goede afspraken gemaakt over wat wel en wat niet, zodat je geen schuine blikken krijgt als je bezig bent. Was een MMV trio.

Bij onbekende lijkt het me allemaal wat vrijer maar misschien wat plastischer. Ook zou ik dat zelf niet zo heel graag doen ivm het risico wat je dan misschien loopt.
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_33337467
Ik las balkenende
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:17:24 #5
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_33337474
Geen ervaring, maar naar mijn idee zou het het beste zijn om een bekende daarvoor in te schakelen. Een vreemde lijkt me helemaal niks. Bij een bekende weet je dat er een bepaalde klik is en kan je makkelijker praten over emoties en spannende dingen...
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_33337620
Uuuh eerste trio met vriendin en exvriendin volgens mij :P
pi_33337655
bekenden lijkt mij geen goed idee. en een andere man die mijn vriendin paalt ook niet.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33337848
Met een hele goeie vriend en zijn vriendin na een avondje met veel wijn en weed.
Was een avond om nooit meer te vergeten (in positieve zin dus)!
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:47:34 #9
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33338019
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Burbo het volgende:
Ik las balkenende
*mompelt iets over Freud...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:51:06 #10
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33338084
Ontopic... Het maakt mij persoonlijk niet zo uit... Een trio is toch voor de seks en opwinding, en dan hoef ik niet zonodig een diepgaande relatie met degene(n) waarmee ik dat doe te hebben...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')