Moet het dan niet 'Rapers' zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, er zit toch een neger bij.
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, zie je.. Klok, Klepel. Dork.
fnaaf?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,
dan kan ik iig haten en ook weten waarover ik praatik heb er zin an!!!
Luister dan vooral Dimanten zijn voor altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,
dan kan ik iig haten en ook weten waarover ik praatik heb er zin an!!!
waarom nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Luister dan vooral Dimanten zijn voor altijd.
Case.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Dirktator het volgende:
Integratie op het LBO![]()
Straks krijgen we nog het zwart-witte duo "de Kachelpijpen" met "Case" uit Woensel-West en "Maluku N'Genge" uit Congo...![]()
Tan2 dopequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.
je weet niet waar je over praat gek die pokoe is lauwquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Tan2Chill is het hoor
wtf is jouw probleem jongequote:
Daar heb je wel gelijk in, Topnotch heeft wel de beste artiesten Extince, Duvel, Kubus, sticky, Rico, VSOP, Typhoon, Jawat zijn wel super, maja dan heb je ook Def Rhymesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef Jajong het volgende:
Bijna alles wat van TopNotch komt is lauw, de rest is beetje whack, Negativ, Bange Frans en consorten, THC, dat soort onzin.
Jeugd is natuurlijk geweldig, omdat ze zelf ook wel weten dat t nergens naar klinkt.. Die mannen hebben gewoon humor. Muzikaal stelt t natuurlijk weinig voor
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef BrauN het volgende:
Die gasten zijn goed, maar inderdaad... dat gedoe met scooters enzo is gewoon fucking blij. Zonde... hadden ze niet moeten doen.
Jawat! is zóveel beter dan The Opposites.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..
Zelfspot is wat de klok slaat bij deze jongens..
En KeesieX, als je écht een mening wil vormen moet je toch echt t album regelen "De Fik Erin".
Tuurlijk op een mixtape is alles gejat.. Ik heb hier de nieuwste mixtape van Jay-Z en die beats zijn ook allemaal gejat.. Is hij dan ook slecht? Dacht t niet.. Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar qua lyrics, flow, productie ( Big2 doet t bijna allemaal zelf ) zijn ze toch echt wel 1 van de besten. Jawat! is trouwens ook errug dope.
Yesss Jawat is cool, maar goed over smaak valt niet te twisten, maar ik denk dat onze smaak wel ver hetzelfde is alleen heb ik nog weinig goeds van hun gehoord, dusja... zal ik wel verder mijn Kubus discjes grijs gaan draaienquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..
Zelfspot is wat de klok slaat bij deze jongens..
En KeesieX, als je écht een mening wil vormen moet je toch echt t album regelen "De Fik Erin".
Tuurlijk op een mixtape is alles gejat.. Ik heb hier de nieuwste mixtape van Jay-Z en die beats zijn ook allemaal gejat.. Is hij dan ook slecht? Dacht t niet.. Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar qua lyrics, flow, productie ( Big2 doet t bijna allemaal zelf ) zijn ze toch echt wel 1 van de besten. Jawat! is trouwens ook errug dope.
Nah.. Tis dat het top notch shit is anders ging ik het afbitchen je weetquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
de opposites zijn fucking goed gek!
"weetje waar ik de hele dag naar kan luisteren? De Motherfucking opposites, die jongens zijn kankervet!" Aldus de mixtape
Mixtape is trouwens te downloaden van www.theopposites.nl/vuur
Oppposites
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |