Haha, zie je.. Klok, Klepel. Dork.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik hoef niet veel te luisteren, als ze met van die zielige boxclips aandacht moeten trekken,
dan wil ik de rest van hun zielige straatmixxes niet meer horen![]()
Maar goed als je ervan kan genieten, iedereen zijn ding maar hè, veel plezier ermee![]()
![]()
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
de opposites zijn fucking goed gek!
"weetje waar ik de hele dag naar kan luisteren? De Motherfucking opposites, die jongens zijn kankervet!" Aldus de mixtape
Mixtape is trouwens te downloaden van www.theopposites.nl/vuur
Oppposites
![]()
Moet het dan niet 'Rapers' zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, er zit toch een neger bij.
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, zie je.. Klok, Klepel. Dork.
fnaaf?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,
dan kan ik iig haten en ook weten waarover ik praatik heb er zin an!!!
Luister dan vooral Dimanten zijn voor altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,
dan kan ik iig haten en ook weten waarover ik praatik heb er zin an!!!
waarom nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Luister dan vooral Dimanten zijn voor altijd.
Case.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Dirktator het volgende:
Integratie op het LBO![]()
Straks krijgen we nog het zwart-witte duo "de Kachelpijpen" met "Case" uit Woensel-West en "Maluku N'Genge" uit Congo...![]()
Tan2 dopequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.
je weet niet waar je over praat gek die pokoe is lauwquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Tan2Chill is het hoor
wtf is jouw probleem jongequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |