abonnement Unibet Coolblue
pi_33334669
Al vanaf 1999 lurkend en daarna soms postend heb ik elk jaar wat intussen vertrouwde namen in alle BB-series voorbij zien komen.

Ze komen tijdens BB weer onder hun 'stenen' vandaan gekropen en posten verder nauwelijks op Fok!

Neem hier weer even afscheid van ze tot de volgende BB-uitzendingen.

Noem hun namen en zwaai ze uit tot de volgende keer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 23 december 2005 @ 03:18:24 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33334699
_Evenstar_, ik moet nog steeds dat lijstje met oude accounts bijwerken voor je. Help me eerdaags herinneren.

Ik vond het erg leuk om een stapel oldbies weer tevoorschijn zien komen, ik zou zeggen 'blijf hangen', maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33334736
Dag ALLEMAAL ( <-- usernames)

Tot over een jaar of 3
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 23 december 2005 @ 03:30:51 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33334787
Pinball moet blijven.
Ook tijdens niet-BB-dagen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:03:35 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_33335006
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 03:13 schreef golfer het volgende:
Al vanaf 1999 lurkend en daarna soms postend heb ik elk jaar wat intussen vertrouwde namen in alle BB-series voorbij zien komen.

Ze komen tijdens BB weer onder hun 'stenen' vandaan gekropen en posten verder nauwelijks op Fok!

Neem hier weer even afscheid van ze tot de volgende BB-uitzendingen.

Noem hun namen en zwaai ze uit tot de volgende keer.
Ik heb mijn verklaring voor het lurken van sommige oldbies al gegeven in >>>>> hier

Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef luciano het volgende:
Ff wat laatste dingetjes , allereerst toch wel bedankt iedereen om er het beste van te maken , zowel de users als de modjes . Maar toch de bekende kanttekening .
Tis en blijft jammer dat bepaal;de zaken / dingen dit jaar zo moesten lopen , ik hoop dat er heel wat geevalueerd wordt door zowel de users , maar vooral door de modjes . Niemand is te oud om te leren .

Ik denk , en blijf erbij dat er teveel zaken uit de hand zijn gelopen , door niet tijdig in te grijpen , wat ongetwijfeld komt door het onderkennen van diverse problemen . Ook de wisselingen van de wacht op modjes gebied heeft hier ongetwijfeld toe bijgedragen . Ik begrijp dat niet alles gelijk vanaf het begin goed kan lopen , maar ik hoop wel dat er volgend jaar beter , maar vooral strenger / DAADKRACHTIGER zal worden gemodereerd , ONGEACHT wie de grenzen overschrijdt , want ik heb vooral vanmorgen weer heel wat dingen de revue zien passeren , waarop in andere situaties gewoon weg een ban werd gegeven . En ik weet dat het heel erg moeilijk is om elke opmerking op een weegschaaltje te leggen , en dat het soms appels met peren vergelijken is , maar sommige zaken afdoen met een " gewoon negeren joh " , dat gaat er bij mij niet in helaas . Het nadeel van dit alles is wel helaas nu , dat er meerdere mensen , zoals ondergetekende , en ook wat meer gerenomeerde oldbies , zich zachtjes hebben teruggetrokken , en alleen maar op de achtergrond hebben meegelurkt . En ongetwijfeld heeft het ook een heleboel newbies afgeschrikt om later oldbie te gaan worden , maar das moeilijk te bewijzen natuurlijk !
Al met al , nogmaals , ik hoop dat er in de crewchat ook geevalueerd wordt , en niet alleen over mascara en voetbal gepraat gaat worden , maar dat er op hoger niveau wel degelijk over BB5 zal worden nagepraat , om te kijken of het volgend jaar anders / nog beter kan .
Dit is geen persoonlijke rechtstreekse kritiek , maar wel een poging tot OPBOUWENDE kritiek hoop ik , en ik denk dat als iedereen serieus na gaat denken over bepaalde gebeurtenissen , dat er dan velen zijn die mij gelijk geven .

Allen bedankt voor alles , zelfs voor mijn ban , maar dat was alleen maar een signaal afgeven aan sommigen , dat alleen maar " gewoon negeren joh " soms niet voldoende is , als iemand het bloed onder je nagels BLIJFT vandaan halen ONGESTRAFT .

( ik heb er nog ff een paar EXTRA CAPS tegenaan gegooid voor CW , want ik zag een speech van haar , en daarin kwam eentje die graag mocht schreeuwen dmv caps voorbij , en wie de schoen past , trekke hem aan dacht ik zo !

Groetjes allemaal , en het ga jullie goed , misschien zit er nog een minimeeting in voor sommigen , maar ik denk door het bovenstaande , dat het wel een minimeeting zal blijven helaas dit jaar , jammer maar helaas , pindakaas , zonder uien

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt , posten maar ...
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:44:31 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_33336978
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 03:30 schreef Sanne het volgende:
Pinball moet blijven.
Ook tijdens niet-BB-dagen.


Coos moet ook blijven.

Voor oldbies zonder inspiratie: klik
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:49:51 #7
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33337057
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 09:44 schreef Pinball het volgende:

[..]



Coos moet ook blijven.

Voor oldbies zonder inspiratie: klik
Kijk, dat vind ik dan weer jammer !
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:05:20 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_33337271
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 09:49 schreef PH52 het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik dan weer jammer !
Je mist er niks aan hoor.
Het is een top 100 van oldbies die in BB hebben gepost, dodelijk saai dus als je niet zelf zo'n oud lijk bent. Hier een samenvatting:

001. 7768 Gert
<..>
087. 0001 Kyara
087. 0001 Ludo
087. 0001 Dixidito

Daar wilde ik de rest niet mee lastigvallen, vandaar, zeikert.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pinball op 23-12-2005 10:31:25 (speeling) ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:16:42 #9
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33337462
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Je mist er niks aan hor.
Het is een top 100 van oldbies die in BB hebben gepost, dodelijk saai dus als je niet zelf zo'n oud lijk bent. Hier een samenvatting:

001. 7768 Gert
<..>
087. 0001 Kyara
087. 0001 Ludo
087. 0001 Dixidito

Daar wilde ik de rest niet mee lastigvallen, vandaar, zeikert.
Godver, ik dacht een nieuwe vorm van discriminatie op het spoor te zijn. Moet ik mijn mailtje weer herroepen bi het meldpunt.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:31:53 #10
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_33337768
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 04:03 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik heb mijn verklaring voor het lurken van sommige oldbies al gegeven in >>>>> hier

Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef luciano het volgende:
Ff wat laatste dingetjes , allereerst toch wel bedankt iedereen om er het beste van te maken , zowel de users als de modjes . Maar toch de bekende kanttekening .
Tis en blijft jammer dat bepaal;de zaken / dingen dit jaar zo moesten lopen , ik hoop dat er heel wat geevalueerd wordt door zowel de users , maar vooral door de modjes . Niemand is te oud om te leren .

Ik denk , en blijf erbij dat er teveel zaken uit de hand zijn gelopen , door niet tijdig in te grijpen , wat ongetwijfeld komt door het onderkennen van diverse problemen . Ook de wisselingen van de wacht op modjes gebied heeft hier ongetwijfeld toe bijgedragen . Ik begrijp dat niet alles gelijk vanaf het begin goed kan lopen , maar ik hoop wel dat er volgend jaar beter , maar vooral strenger / DAADKRACHTIGER zal worden gemodereerd , ONGEACHT wie de grenzen overschrijdt , want ik heb vooral vanmorgen weer heel wat dingen de revue zien passeren , waarop in andere situaties gewoon weg een ban werd gegeven . En ik weet dat het heel erg moeilijk is om elke opmerking op een weegschaaltje te leggen , en dat het soms appels met peren vergelijken is , maar sommige zaken afdoen met een " gewoon negeren joh " , dat gaat er bij mij niet in helaas . Het nadeel van dit alles is wel helaas nu , dat er meerdere mensen , zoals ondergetekende , en ook wat meer gerenomeerde oldbies , zich zachtjes hebben teruggetrokken , en alleen maar op de achtergrond hebben meegelurkt . En ongetwijfeld heeft het ook een heleboel newbies afgeschrikt om later oldbie te gaan worden , maar das moeilijk te bewijzen natuurlijk !
Al met al , nogmaals , ik hoop dat er in de crewchat ook geevalueerd wordt , en niet alleen over mascara en voetbal gepraat gaat worden , maar dat er op hoger niveau wel degelijk over BB5 zal worden nagepraat , om te kijken of het volgend jaar anders / nog beter kan .
Dit is geen persoonlijke rechtstreekse kritiek , maar wel een poging tot OPBOUWENDE kritiek hoop ik , en ik denk dat als iedereen serieus na gaat denken over bepaalde gebeurtenissen , dat er dan velen zijn die mij gelijk geven .

Allen bedankt voor alles , zelfs voor mijn ban , maar dat was alleen maar een signaal afgeven aan sommigen , dat alleen maar " gewoon negeren joh " soms niet voldoende is , als iemand het bloed onder je nagels BLIJFT vandaan halen ONGESTRAFT .

( ik heb er nog ff een paar EXTRA CAPS tegenaan gegooid voor CW , want ik zag een speech van haar , en daarin kwam eentje die graag mocht schreeuwen dmv caps voorbij , en wie de schoen past , trekke hem aan dacht ik zo !

Groetjes allemaal , en het ga jullie goed , misschien zit er nog een minimeeting in voor sommigen , maar ik denk door het bovenstaande , dat het wel een minimeeting zal blijven helaas dit jaar , jammer maar helaas , pindakaas , zonder uien

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt , posten maar ...
Hulde
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik ben een newbie en las de eerste maand alleen maar mee. Ik heb me toen geregistreerd en dacht mee te kunnen praten. Dat viel heel erg tegen, ik voelde me een Lieske èn was een Lieske. Nou gaat die SC zo snel, dat ik het nauwelijks bij kon houden, dus legde ik me er maar bij neer dat ik een Lieske was. Na gereageerd te hebben in het Heet Menno welkom-topic werd dat anders. Er ontstond een off-topic discussie waar ik nu nog kwaad om kan worden. Vanwege mijn mening werd ik door twee users behoorlijk persoonlijk aangevallen, waarna Flugeltje die posts verwijderde. Ik heb idd daarna niet meer zoveel gepost als ik wel gewild zou hebben. (de 1000ste SC zou dan al eerder bereikt zijn )
Ik hoop, luciano, dat mijn bijdrage als bewijs voor jouw betoog, iets in de toekomst zal veranderen zodat een BB6 voor iedereen leuk wordt op Fok
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:34:55 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33337815
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 09:44 schreef Pinball het volgende:

[..]



Coos moet ook blijven.

Voor oldbies zonder inspiratie: klik
Mooi lijstje, Pinball (ik sta erin )
Wel duidelijk te zien dat ik in het begin op vakantie was.
eurobilltracker.com
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:51:08 #12
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33338086
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef mamapan het volgende:

Ik ben een newbie en las de eerste maand alleen maar mee. Ik heb me toen geregistreerd en dacht mee te kunnen praten. Dat viel heel erg tegen, ik voelde me een Lieske èn was een Lieske. Nou gaat die SC zo snel, dat ik het nauwelijks bij kon houden, dus legde ik me er maar bij neer dat ik een Lieske was. Na gereageerd te hebben in het Heet Menno welkom-topic werd dat anders. Er ontstond een off-topic discussie waar ik nu nog kwaad om kan worden. Vanwege mijn mening werd ik door twee users behoorlijk persoonlijk aangevallen, waarna Flugeltje die posts verwijderde. Ik heb idd daarna niet meer zoveel gepost als ik wel gewild zou hebben. (de 1000ste SC zou dan al eerder bereikt zijn )
Ik hoop, luciano, dat mijn bijdrage als bewijs voor jouw betoog, iets in de toekomst zal veranderen zodat een BB6 voor iedereen leuk wordt op Fok
Je bent er toch nog
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:58:29 #13
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33338219
Grobbenkuiken waar was je nou?! Volgende keer graag weer wel hoor!

Luciano ik weet niet precíes waar je het over hebt, maar ik vond het gedoe over Scanman en zíjn buren, bankstel en de leeftijd van zijn dochter wel weer een ongekend dieptepunt. Zoals ook zijn opstappen daarna. Maar dat was niet de eerste keer.

Het zou fijn zijn als dit soort gezeik nou eindelijk eens afgelopen kon zijn. Ik weet niet goed of daar de modjes speciaal op aangesproken moeten worden; eerste verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de posters zelf. Maar het doelbewust willen kwetsen van andere posters vind ik zeer kwalijk, het verhaal van Mamapan (hoewel ik het niet ken) mag beslist niet exemplarisch worden.
'Beam me up Scotty'
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:15:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_33338556
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef mamapan het volgende:

<..>
Ik hoop, luciano, dat mijn bijdrage als bewijs voor jouw betoog, iets in de toekomst zal veranderen zodat een BB6 voor iedereen leuk wordt op Fok
Stel je niet aan.
Als je zelf zó een discussie binnenvalt moet je niet raar opkijken als je tegengas krijgt.
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)
En aangezien je blijkbaar verder ook niet opgelet hebt nog 2 puntjes.
Als je zo'n lap tekst quote is het goed gebruik om die wat in te korten, dat houdt eea leesbaar.
Als je de OP had gelezen en de TT had je kunnen weten dat jouw geklaag achteraf hier niet hoort. In deze tupoc bewierroken oldbies elkaar, huilen over onrecht wat je al dan niet is aangedaan kan in [FB] CartWOman, Ripley en flugeltje: Denk aan jullie weekopd

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33340074
Ik wil helemaal géén afscheid nemen

Moet dat echt
pi_33340132
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:15 schreef cuall het volgende:
Ik wil helemaal géén afscheid nemen

Moet dat echt
Tuurlijk niet. Neem maar even om bij te komen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33348429
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:20:46 #18
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33348721
Doei.
pi_33350998
misschien komen ze wel weer bij BB hotel.
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:24:13 #20
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33353087
Ik zie jullie allemaal in Januarie weer bij BBH. Prettige feestdagen allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:41:39 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33353619
Alle Oldbies die er voor de gelegenheid weer bij waren (en dan mn de BB1 groep) graag tot ziens Aangezien mij jongste tijdens de finale van Bb1 geboren is heb ik toch wel zoete herinneringen bij bepaalde oer-oldbies... tot de volgende BB maar weer
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:39:18 #22
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_33360289
Dag lieve mensen. Het was mij weer een waar genoegen om met jullie van gedachten te wisselen over de diverse bewoners. Helaas moet ik bekennen dat BB deze keer mijn interesse gaandeweg niet heeft kunnen vasthouden. Misschien speelt mijn tegenwoordig drukkere leven ook wel mee.
Desondanks was FOK! voor mij ook weer het leukste onderdeel van het hele BB-gebeuren. Zonder FOK! en zijn (oude) users zou ik de BB-bewoners dit jaar misschien niet eens hebben leren kennen, omdat ik dan niet eens begonnen zou zijn met het volgen van de uitzendingen.
Een speciaal woordje nog wat mij betreft tot Scan, die ik de laatste maand wel gemist heb. Ik weet, iedereen heeft zo zijn eigen gevoelens over deze omstreden figuur, maar voor mij persoonlijk voegde hij iets toe aan het BB-forum, zowel in woord als in beeld.
Desalnietemin heb ik van alle oude BB-users genoten. Ik hoop jullie in de toekomst weer tegen te komen bij eventuele andere edities van BB of op andere delen van FOK!
De ervaring leert mij dat mijn activiteit weer wat zal afnemen, nu BB5 afgelopen is. Het ga jullie goed en wie weet tot een volgende keer.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_33435462
Ik ben zo'n oldbie die zich, na lekker hebben meegelurkt, maar even opnieuw geregistreerd heeft om mee te kletsen hier op het BB forum.

EN IK HEB GENOTEN!!

Jammer genoeg kon ik er de laatste weken nauwelijks zijn ivm drukte en een pc die ging staken maar ik vond het vreselijk leuk weer eens als vanouds te slowchatten en mn (vreselijk overdreven en van enige nuance gespeende) mening te geven

Niet iedereen was het altijd met elkaar eens maar komop jongens, dat is het in het dageliks leven ook zo. Ik vind persoonlijk dat je gewoon voor ogen moet houden dat je elkaar af en toe verkeerd begrijpt omdat je alleen maar tekst leest en iemand niet persoonlijk spreekt.
LEKKER BELANGRIJK, zeggen we dan
Niet al te serieus nemen, maar goed dat is mijn (in dit geval bescheiden) mening dan maar weer.

Anyhoe, ik heb me vreselijk vermaakt en een aantal leuke users leren kennen, wat bekende users weer eens gesproken... allen hartelijk dank voor het leuk maken van BB5!!

En nee ik ga niet BBhotel kijken maar als er volgend jaar weer een BB komt en het lijkt weer leuk te worden denk ik dat ik wel weer tevoorschijn piep
tenzij ik na oud&nieuw in de gezegende omstandigheden kom dat ik niet meer hoef te werken, dan ga ik dag en nacht forummen

Hoe dan ook: DOEI!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 december 2005 @ 12:17:14 #24
862 Arcee
Look closer
pi_33435653
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben zo'n oldbie die zich, na lekker hebben meegelurkt, maar even opnieuw geregistreerd heeft
Zonde.

Wat was je oude naam?
pi_33436259
dag allemaal!
was weer leuk!!
----wat ga ik nu toch doen als het weer rustig is op het werk?

(wanneer ben je oldbie?? Ik ben een lurkende oldbie.)
tot de volgende BB....... It gets ya every time...
Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:32:30 #26
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33437641
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef muizemeis het volgende:
<knip>
En nee ik ga niet BBhotel kijken maar als er volgend jaar weer een BB komt en het lijkt weer leuk te worden denk ik dat ik wel weer tevoorschijn piep
tenzij ik na oud&nieuw in de gezegende omstandigheden kom dat ik niet meer hoef te werken, dan ga ik dag en nacht forummen

Hoe dan ook: DOEI!!
muizemeis.....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:19:10 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33439074
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ze altijd weer weggaan. Er zijn genoeg leuke forumonderdelen om je tijd tot BB6, op een leuke manier door te brengen.

Maar ik zwaai toch nog even naar ze.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:19:58 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33439095
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:44 schreef Sassefras het volgende:
dag allemaal!
was weer leuk!!
----wat ga ik nu toch doen als het weer rustig is op het werk?

(wanneer ben je oldbie?? Ik ben een lurkende oldbie.)
tot de volgende BB....... It gets ya every time...
Helaas, je bent geen oldbie Sassefras.

http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')