ik vrees dat je het zo nog onbegrijpelijker voor me maakt.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
Omdat Lieske en Joost gingen onderhandelen over de prijs wie er voor welke prijs uit zou gaan
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het bier en niet op de site
Maar wel tof om elkaar op die manier te vinden
Wie stapt er nu vrijwillig uit voor welk bedrag en dat was Ing dus. Huldequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vrees dat je het zo nog onbegrijpelijker voor me maakt.....
Is dat die 1 die altijd nadien in zijn mandje gaat liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee joh die groene die is tof![]()
Heb je een mail gestuurdquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als het een goede baan oplevert wel. Inkomsten zijn nu eenmaal nodig om je huishouding rond te krijgen hè.
Beste beslissing imho, ik vreesde echt voor Joost, hij stond zo goed en warempel, hij won!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie stapt er nu vrijwillig uit voor welk bedrag en dat was Ing dus. Hulde![]()
![]()
beetje leeg voel je toch echt wel.... zeker op het eind. probeer je het verslag te doen , en je ziet van alles gebeuren... en je denkt...... fuck dat kan nie waar zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, zonder jou was het niet gelukt! Dat was alweer een aantal weken geleden. Gaat toch snel he.. Voel me toch raar zo vanavond. Mis de streams toch wel, freaky....
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
Muerte het icq nummer in je profiel klopt niet volgens icq![]()
En jou ga ik helemaal missen, er gaat nix boven samen nick kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is dat die 1 die altijd nadien in zijn mandje gaat liggen![]()
Jezus, een venster, ik wil die berg terug......daar kon ik nog iets mee, erotisch-gewijs![]()
aha, okequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie stapt er nu vrijwillig uit voor welk bedrag en dat was Ing dus. Hulde![]()
![]()
Ho ho, ik ben leuk, Dizzy is leuk geworden dankzij mij!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom twijfel ik daar nou niet aanJullie zijn een leuk stel, weet ik zeker
![]()
tof Arliatorquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:40 schreef Arliator het volgende:
Heb je een mail gestuurd
Arliator is een van mijn meest favo BB usersquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En jou ga ik helemaal missen, er gaat nix boven samen nick kijken![]()
En hoe verklaar je dit?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup dat klopt, de afbeelding is namelijk http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif
Vertel eens A-en_ M van a en mquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
jammer dat je mijn bericht gemist hebt, ik had er ook wat naar je getikt......
maar ja ik ben de newbie van M-en-A
Wespennest...........*zich subtiel terugtrektquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben leuk, Dizzy is leuk geworden dankzij mij!![]()
Lieske heeft gewonnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:45 schreef TerroRobbie het volgende:
zrg efffe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |