quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe daar had ik dus geen last van(btw ik gebruik de oude nieuwe layout
) , maar ik heb hem aangepast
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat online knallen in een lijst als je dat wilt?
Ben jij diegene die me het plaatje gegeven heeft? Was jij niet die Sint? We zijn wel lekker nostalgisch bezig he...quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
heeee melke ik denk het ook wel te missen, ik zie je nog die nacht, dat je een avanter aan het plaatsen was, wilde niet helemaal lukken heb ik je ook nog mee geholpen, maar ja toen had ik nog niet de gele roos.![]()
Goeie timing.. peuk is net opquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij deze al vast een goede nachtrust toe. Slaap lekker![]()
![]()
![]()
wat liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:11 schreef DaMook het volgende:
Whehe daar had ik dus geen last van(btw ik gebruik de oude nieuwe layout
) , maar ik heb hem aangepast
Ik was de sintquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ben jij diegene die me het plaatje gegeven heeft? Was jij niet die Sint? We zijn wel lekker nostalgisch bezig he...
En hier de knal [BB SC 1012] Muziek en nog eens muziek! (net gepost)quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
Knal er maar lekker op los: ik sta klaar om je knallen te ontvangen![]()
Iets in de financiėle administratie zou welkom zijn. Maar als je nog andere suggesties voor werk hebt, dan is dat ook altijd welkom.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je iets zoekt, wat zoek je, qua werk?
Ik dacht het niet, want daar ligt de pannekoekenbootquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Is het schuitendiep niet gedempt
Niet intrappen hoor, Hij pakte gewoon bus lays chips en deed de .... Josti Flipquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dit gaat aardig de goede kant op, doe er nog wat![]()
![]()
bij en ik ben om
![]()
Ik was onder de rode roos en dus niet de sintquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ben jij diegene die me het plaatje gegeven heeft? Was jij niet die Sint? We zijn wel lekker nostalgisch bezig he...
Pas op hoor! Als je bij mij langs komt, is deze taal niet gewenst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Kom ik mee naar de Grote Markt in Groningen, om voor Vindicat, Lolita Lieske hartstochtelijk te omhelzen
.
Maar daarna: het Schuitendiep, een eindje achter Vindicat dacht ik, is het panne(n)koekenschip, en daar verdrinkt zij jammerlijk in het koude grachtenwater.
En wij zullen zingen., een hymne over haar dobberende lichaam.![]()
ik vind het helemaal leuk hoe blij jij bent met je gele roosquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:15 schreef A-en-M het volgende:
Ik was onder de rode roos en dus niet de sint
Dat is nou altijd het probleem hier. Iedereen wil naar bed maar blijft toch lekker hangenquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef DaMook het volgende:
Damn ik wilde al bijna 2 uur geleden naar bed
Maar ik zie je woorden nog staan ........ ik wil een lieve puppieeeequote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Dat was ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ben jij diegene die me het plaatje gegeven heeft?
Het ga je goed teamlead.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Goeie timing.. peuk is net opslaap lekker alvast allemaal.. en tot morgen
Ligt niet alleen aan jullie hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is nou altijd het probleem hier. Iedereen wil naar bed maar blijft toch lekker hangen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is nou altijd het probleem hier. Iedereen wil naar bed maar blijft toch lekker hangen![]()
Lief he....... voor de streams werkten het niet , maar nu ben ik helemaal blij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het helemaal leuk hoe blij jij bent met je gele roos
Optieven hoor [Ingrid modus]quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor, Hij pakte gewoon bus lays chips en deed de .... Josti Flip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |