het zou nog een paar weken openblijven als ik het goed begrepen heb. Ik geloof dat het de bedoeling was om het forum langzaam te laten doodbloeden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Hoe lang blijft het BB forum nog open?
Puik plan, gaat de kwaliteit van de caps alleen maar beter van worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ome Muerte ik heb hier leren cappen en vond zelf dat ik het niet al te beroerd deed, en natuurlijk en vooral de Naat smoelen waren top om te cappen, maar dat weet je zelf ook. Ze zit ze praat, ze lacht en dan wachten op dat ene moment, heerlijk! maar dan zie je dat je eigen cap net niet zo goed is als die van ome Muerte, en dat is nogal heel erg zeg maar frustrerend. Maar volgende BB koop ik nieuwe pc, 5 monitoren en dan ga je wat beleven![]()
![]()
![]()
![]()
PSquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik kon onderandere altijd goed opschieten met Chirma en ik heb een verschrikkelijke tering hekel aan DP, nikky heeft 'snachts nog een keer moeten ingrijpen en heeft mij toen nog een paar keer gemaild om opheldering te vragen.
Oja en wij Slowchatten 's nachts nog weleens in die tijd.
Ik denk zelf GC en verder zweef ik gewoon als een spook rond ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
Waar gaan jullie allemaal heen als dit forum dicht gaat?
Ik ga weer "gewoon"leven huisje, balkonnetje, geen beestjequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
Waar ik nu ook zit, overal en nergensquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
Die was er toen ook bij.quote:
Kijk dat is nu goed te volgen via de searchquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
Wie danquote:
Dat is ook wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zou nog een paar weken openblijven als ik het goed begrepen heb. Ik geloof dat het de bedoeling was om het forum langzaam te laten doodbloeden...
BBH moeten we dus nog kunnen halen
Waar ik naast BB sowieso al zitquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
Met je te grote ondertitelquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar ik naast BB sowieso al zitOveral zo'n beetje
General Chatquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:53 schreef melke het volgende:
Wat is GC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |