Je durft dus niet. Je bent zeker zo'n zielige nerd met zo'n brilletje en zonder vriendinquote:Op zondag 25 december 2005 04:27 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
HaHa. Er is wel een spreekwoord op jou van toepassing: Stront stinkt maar is wel warm..
wat zou je zeggen van het tEneco gebouw aan de Stadionweg, kun je gelijkquote:Op zondag 25 december 2005 04:25 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Lol bijdehandje. Als je ruzie zoekt kan je beter een plek en datum zeggen. Maar zo dapper ben je vast niet![]()
Of motte we naar de Slinge.?quote:Op zondag 25 december 2005 04:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
wat zou je zeggen van het tEneco gebouw aan de Stadionweg, kun je gelijk
vragen wanneer de monteur komt.![]()
Je bent warm.quote:Op zondag 25 december 2005 04:28 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Je durft dus niet. Je bent zeker zo'n zielige nerd met zo'n brilletje en zonder vriendin![]()
Ik verdien nu meer dan dat jij waarschijnlijk de eerste 5 jaar na jouw school zult verdienen. Ik heb al mijn studiegeld in 1x afgelost, jij studeerd nogquote:Op zondag 25 december 2005 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg geld voor het buskaartje?
Voor iemand die gestudeerd heeft snap je het niet echt he: agressiviteit is voor dequote:Op zondag 25 december 2005 04:35 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Je kunt wel grapjes gaan maken, maar als ik je een x tegen kom dan ben je echt dood![]()
Viel niet mee zeker om die aanbetaling op te hoesten.quote:Op zondag 25 december 2005 04:32 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Ik heb al mijn studiegeld in 1x afgelost
Zeg dat maar eens als je 2 meter onder de grond ligtquote:Op zondag 25 december 2005 04:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Voor iemand die gestudeerd heeft snap je het niet echt he: agressiviteit is voor de
domme onder ons.
Een beetje intelligent persoon kan het wel met z'n mond af.![]()
Je verhaal komt niet helemaal over gezien dit topic. Aan je taalgebruik te zien vraag ik me af of je überhaupt wel een sollicitatiebrief kunt schrijven.quote:Op zondag 25 december 2005 04:32 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Ik verdien nu meer dan dat jij waarschijnlijk de eerste 5 jaar na jouw school zult verdienen. Ik heb al mijn studiegeld in 1x afgelost, jij studeerd nog![]()
Echt wonderbaarlijk dat jij zo praat terwijl ik er nu in 1x er bovenop ben, en jij nogeneens zeker bent dat je een baan krijgt als je klaar bent met je schooltje.
Hah dat was nogeneens nodig, ik was per direct aangenomen via mijn stage/projectquote:Op zondag 25 december 2005 04:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je verhaal komt niet helemaal over gezien dit topic. Aan je taalgebruik te zien vraag ik me af of je überhaupt wel een sollicitatiebrief kunt schrijven.![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 04:39 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens als je 2 meter onder de grond ligt![]()
Trouwens, woon jij hier ofzo? Je hebt al 999999 posts gedaan op dit forum. Get a lifequote:Op zondag 25 december 2005 04:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je verhaal komt niet helemaal over gezien dit topic. Aan je taalgebruik te zien vraag ik me af of je überhaupt wel een sollicitatiebrief kunt schrijven.![]()
Op de postkamer zijn ze snel tevreden.quote:Op zondag 25 december 2005 04:41 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
ik was per direct aangenomen via mijn stage/project![]()
We achterhalen je adres wel via een van je posts op fok , kunnen we gaan lachen volgend jaar kerst als je er niet meer bentquote:Op zondag 25 december 2005 04:42 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
, dat lig ik nu al. 3,5 meter onder NAP.Lekker warm bed joh.
![]()
Daar word ik niet warm of koud van.quote:Op zondag 25 december 2005 04:46 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
We achterhalen je adres wel via een van je posts op fok , kunnen we gaan lachen volgend jaar kerst als je er niet meer bent![]()
Ik woon in een huis, met een dak, verwarming en elektrische apparaten. Ik neem je niet kwalijk dat je daar niet bekend mee bent. Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 25 december 2005 04:43 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Trouwens, woon jij hier ofzo? Je hebt al 999999 posts gedaan op dit forum. Get a life![]()
12 Maart wordt het koud voor jouquote:Op zondag 25 december 2005 04:47 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm of koud van.![]()
Je woont in dit forum nerdquote:Op zondag 25 december 2005 04:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik woon in een huis, met een dak, verwarming en elektrische apparaten. Ik neem je niet kwalijk dat je daar niet bekend mee bent. Jouw tijd komt nog wel.
Waarschijnlijk had jij meer posts gehad als ik als je altijd een PC kon gebruiken. Maar toch tof van je buren dat je nu een paar uurtjes nachtstroom mag gebruiken.![]()
Hongerige vlooien bijten scherp. Past ook wel bij jou.quote:Op zondag 25 december 2005 04:48 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
12 Maart wordt het koud voor jou![]()
Ajax-PSV.quote:Op zondag 25 december 2005 04:48 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
12 Maart wordt het koud voor jou![]()
Doe niet zo sneu loser, en dan heb je knap pauper ouders die hun dochter laten verkleumen... ooit gehoord van opvang.. of de buren ?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
Mijn zusje ligt nu in het ziekenhuis door onderkoeling![]()
Is dit wat jullie willen ofzo? Van mij mogen jullie hetzelfde meemaken als wat zij meemaakt maar dan 10x erger![]()
Waar ligt ze, dan stop ik er wel even wat warms in...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
Is dit wat jullie willen ofzo? Van mij mogen jullie hetzelfde meemaken als wat zij meemaakt maar dan 10x erger![]()
Hoe oud? Ik wil wel ff naast dr gaan liggenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
Die vraag kun je beter aan jezelf stellen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
Leuk om te lezen dat je warme gevoelens hebt voor je zusje.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
Het was snachts gebeurd met de eerste kerstdag , je bent zeker niet slim genoeg om te weten dat mensen snel onderkoeld kunnen rakenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu loser, en dan heb je knap pauper ouders die hun dochter laten verkleumen... ooit gehoord van opvang.. of de buren ?
Zo denk ik niet over mijn zus, dat jij nou incest hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 15:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je warme gevoelens hebt voor je zusje.
Een stroomkacheltje leverd niet genoeg warmte op. Ja, maar omdat we al te lang in de kou levenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Troeta het volgende:
je zusje onderkoeld?
woont je zusje bij je dan??
En je kreeg toch stroom van de buren?
En heb je geen dekens dan?
Woont je zusje ook bij je dan? Had zij geen bijdrage kunnen leveren aan het betalen van de rekeningen?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
idd die krijgen van de week wa van mij te heurenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef demonseeker14 het volgende:
Jij hebt echt een stervendehoerenkankerkachel man. Kutzooi.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef AIRmichael het volgende:
Je wraak is zoet, gevolg zusje onderkoeld.quote:Maaruh tienduizenden zitten nu zonder verwarming door een lek bij rotterdam. Lekker voor je Eneco
Tienduizenden getroffen door lek Rotterdam
Ik had eigenlijk al gehoopt op zo'n ramp bij Eneco. Ze hadden al miljoenen euro's schuld , nu helemaal
Ik weet zeker trouwens dat er meer huishoudens zijn die een paar tientjes achterlopen bij Eneco en wel stroom hebben. Mijn wraak is zoet
Ik geloof geen zak meer van je verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:32 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Een stroomkacheltje leverd niet genoeg warmte op. Ja, maar omdat we al te lang in de kou leven![]()
Dinsdag waren ze er trouwens weer niet![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Dat merk ik, je zit onder je werk tijd te fokken.
hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat aansluiten van klanten kan nog wel ff wachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |