Schiet es op man! ....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef Blueman het volgende:
OP komt zo
Ik begrijp jouw frustratie als ex-motorrijder heel goed. Maar ik heb zelden tussen de auto's ingehaald omdat jij nooit kunt zien wie er plotseling van baan verandert. Daarom haalde ik i.d.d. zoveel mogelijk links in ondanks de vervuiling daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Auto's die elkaar met 1Km/h verschil inhalen
Dat is voor mij dé grootste ergernis op de weg...
Tegen beter weten in wil ik er dan nog wel eens tussendoor rijden
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
mijn pik?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pik&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi![]()
Het voordeel is dat ze geen van beide van baan kunnen wisselen, omdat ze naast elkaar rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw frustratie als ex-motorrijder heel goed. Maar ik heb zelden tussen de auto's ingehaald omdat jij nooit kunt zien wie er plotseling van baan verandert. Daarom haalde ik i.d.d. zoveel mogelijk links in ondanks de vervuiling daar.
Maar nederlanders (lees hollanders) op de buitenlandse wegen zijn klootzakken (en ik ben zelf een hollander van afkomst). Ik reed ooit in duitsland op de motor en was op weg naar Noorwegen. Reed op de linkerbaan (van de 4) samen met een porsche en een maserati zo rond de 260km/h. Ik liet de porsche en de maserati er voorbij en ging terug naar links met zo'n 250km/h. Komt er ineens een lul met een camper van baan 2 naar 4 terwijl baan 3 geheel vrij was. Ik moest vol in de ankers en was net op tijd op 90/h (zijn snelheid) Ik heb die vent gewenkt en hij deed zijn raam op en en hij begon te schelden dat ik maar niet zo hard moest rijden. De lul.
Lukt niet echt, spiegel van camper zit best wel hoog vanaf een motor gezienquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ze geen van beide van baan kunnen wisselen, omdat ze naast elkaar rijden
Maar ja het is inderdaad niet echt goed voor je gezondheid, daarom doe ik het ook niet vaak.
Ohw en die camper kerel had ik mooi een spiegel van afgetrapt ofzo
Een gat in het "achterwerk" moet wel lukken met die plastic golfplaat zooiquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lukt niet echt, spiegel van camper zit best wel hoog vanaf een motor gezien
Dacht dat jij eerder op deze ging zoeken:quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
mijn pik?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pik&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi![]()
Knippertje, stuk van bumper ... whatever, als het maar kapot kanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lukt niet echt, spiegel van camper zit best wel hoog vanaf een motor gezien
Je bent zelf een beerput van kakkersquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:53 schreef blieblie het volgende:
Ey, maar Laurens... Die Hyves pagina van je is echt een beerput van kakkers.
En dat is heel wat als IK dat durf te zeggen.
Dank jequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je bent zelf een beerput van kakkers
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:53 schreef blieblie het volgende:
Ey, maar Laurens... Die Hyves pagina van je is echt een beerput van kakkers.
En dat is heel wat als IK dat durf te zeggen.
Mijn nek in tweën ook dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een gat in het "achterwerk" moet wel lukken met die plastic golfplaat zooi.
Nee niet echt, bent enorm kwetsbaar op een motor en ik wilde graag naar Noorwegen toe.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Knippertje, stuk van bumper ... whatever, als het maar kapot kan
Wel alleen als je (bijna) stil staat dan hè...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet echt, bent enorm kwetsbaar op een motor en ik wilde graag naar Noorwegen toe.
Truste vrouwkequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef omegaproject het volgende:
KUDT... door al da slappe gezever van jullie is het al kei laat
Morgen weer vroeg dr uit
Hmmm.. ja precies.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef omegaproject het volgende:
Uhm... oja. Morgen werken. Helder moment.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef omegaproject het volgende:
Morgen weer vroeg dr uit
Vandaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ik fietste ooit op een fietspad (jaja) en daar had ik voorrang op auto's van rechts. Komt er zo'n muts met een Corsa vlak voor mij langs, dus ik stak alleen maar m'n been recht vooruit en remde niet echt. Vette deuk in die Corsa geschopt waarop dat vrouwke keihard wegreed (van de schrik ofzo).
Jammer dat ik er niet bij was toen ze die deuk zag
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeftie denk ik mazzel gehad dat de auto hem niet achterna kwam
Toen ik em keer boven bad hing begon ie zo wild om zich heen te meppen dat ik 4 nagels in mijn biertiet had staanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:58 schreef Juup© het volgende:
Zeg blieb, is Eny ook zo gek op water?
Het is: Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, een teken van de eenzaamheid van jawel Rob de Nijsquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:11 schreef Blueman het volgende:
Hey Juup,
Nu ik die regen zo op mijn raam hoor kletteren moet ik meer aan een liedje uit jou tijd denken.
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, ritme van de eenzaamheid
of zoiets dergelijks
Hahahaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:11 schreef Blueman het volgende:
Hey Juup,
Nu ik die regen zo op mijn raam hoor kletteren moet ik meer aan een liedje uit jou tijd denken.
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, ritme van de eenzaamheid
of zoiets dergelijks
Biertietquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Toen ik em keer boven bad hing begon ie zo wild om zich heen te meppen dat ik 4 nagels in mijn biertiet had staan.
Het antwoord is dus.... Nee.
Ach, op ieder potje past en deksel dus ook op jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef febster het volgende:
[..]
Het is: Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, een teken van de eenzaamheid van jawel Rob de Nijs
Overigens, ja ik ben weer vrijgezel (goh raar he met zo topictitel in het vorige topic) heb het idd momenteel even druk met de AH. Auto's vind ik op zich wel oke, ik kan er alleen geen bal over melden aangezien ik er geen heb en zeker geen expert ben. Ben wel plan er een te kopen maar die heeft als eisen dat het ding rijdt en niet te duur is
. Ander nadeel is dat als ik post het de neiging heeft om dood te vallen maar dat heeft het overal hier op fok! dus dat zal wel aan mijn poststijl liggen ofzo.
Ik heb er een punt achter gezet dus ben maar niet bangquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje past en deksel dus ook op jou
Leef en geniet voordat het te laat is.
Truste vent.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb er een punt achter gezet dus ben maar niet bang
Relatie is nog niet helemaal mijn ding denk ik, liever nog gewoon wat eigen dingetjes doen, veel fijner
Maar trusten Juup, de AH wacht weer morgen op me vandaar.
quote:Stadion Open****15.00 uur: WK voetbalwedstrijd Nederland - Servië Montenegro via een groot videoscherm****17.30 uur: aanvang concert Guus Meeuwis
Rang 1, staanplaatsen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Blueman het volgende:
Welk vak zit je Mex?
Daar kun je ook gaan zittenquote:
Goeie actie hebben ze daar altijd, 10 bier voor 5¤, weet alleen niet of dat ook op vrijdag is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef blieblie het volgende:
Mogguh!!!
Wat is er in de Sgt Peppers vanmiddag?
Neen, vanmiddag is de "Schoen-vrijdagmiddag-zuip-reunie"quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef blieblie het volgende:
Mogguh!!!
Wat is er in de Sgt Peppers vanmiddag?
Nee ben net terug...toch de auto maar laten staan en een lift gecharterdquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef blieblie het volgende:
Iedereen is bier drinken?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef Neteru het volgende:
Gisteren wat foto's gemaakt van onze poes;
[[url=http://x12.putfile.com/12/35614472256.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x12.putfile.com/12/35614510348.jpg]afbeelding][/url]
Ze zit graag op het vogelhuisje. Zal straks nog wat worden als het echt winter is en de boom volhangt met pinda's en de hele rommel![]()
Zit trouwens ook aan het bier. Heineken wel te verstaan![]()
Drinken die ook Heineken dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef Neteru het volgende:
Wie wil je afschieten....die poes of de vogels
Howly manolyquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
Die Belgen zijn wel erg into "hakken" ineens
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=64894
Ik was toestraks in De Schoen (Sgt. Pepper) vanwege die reünie, dus ze draaiden ook oude muziek, toen hebben we het ff uitgeprobeerd. Er was wel genoeg ruimtequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Howly manoly![]()
Die kerel doet gewoon een salto achterover. Hoevaak zou je daar mee plat op je smoel gaan?
*Uitproberen gaat*.
Ik vind dat gabberen op zijn bels wel leuker dan de Nederlandse variant. Neemt alleen iets meer ruimte in. Dwz. Als Joost zo aan de gang gaat in de Stunt heeftie binnen 10sec een klap op zijn smoel gevangen
.
makkelijk...kom eens gezellig hier door Helmond lopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:42 schreef blieblie het volgende:
Who can beat this.
Dit is wat mijn schuin tegenover buren aan waste of energy opgehangen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
In het echt is het overigens meer indrukwekkend.
Landen er al wat vliegtuigen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:42 schreef blieblie het volgende:
Who can beat this.
Dit is wat mijn schuin tegenover buren aan waste of energy opgehangen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
In het echt is het overigens meer indrukwekkend.
Foto's willen we zien!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
makkelijk...kom eens gezellig hier door Helmond lopen
*meldtquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:06 schreef r8ality het volgende:
Flow en ik gaan iig wel even kijken.
Vertel het ons!quote:Op zondag 25 december 2005 16:47 schreef febster het volgende:
Wat heb ik in hemelsnaam gedaan vannacht
Je anus blijkt uitgescheurd toen je wakker werd?quote:Op zondag 25 december 2005 16:47 schreef febster het volgende:
Wat heb ik in hemelsnaam gedaan vannacht
Hij werd wakker met allemaal rare mensen om hem heen?quote:Op zondag 25 december 2005 17:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je anus blijkt uitgescheurd toen je wakker werd?
Ik ben op stap geweest maar al vrij snel werd alles een soort van zwart gatquote:Op zondag 25 december 2005 17:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vertel het ons!
Ben je op stap geweest of heb je totaal geen idee?
vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan makenquote:Op zondag 25 december 2005 20:26 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben op stap geweest maar al vrij snel werd alles een soort van zwart gat
Ik weet nog wel dat ik heb moetenen werd vanmiddag wakker en tsjaa, de lam en brakheid hadden een nieuw hoogtepunt bereikt
.
Een ouderwets avondje stappen voor je dusquote:Op zondag 25 december 2005 20:26 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben op stap geweest maar al vrij snel werd alles een soort van zwart gat
Ik weet nog wel dat ik heb moetenen werd vanmiddag wakker en tsjaa, de lam en brakheid hadden een nieuw hoogtepunt bereikt
.
Het stomme is, ik had wel veel gezopen, maar ook weer niet superveelquote:Op zondag 25 december 2005 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
Dat is waarschijnlijk al voor het slapen gaan gebeurdquote:Op zondag 25 december 2005 17:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je anus blijkt uitgescheurd toen je wakker werd?
Wat denk je van vanavond?quote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
Der was gisteren vrijwel niets te doen op Stratum. Daar zou ik ook van aan de zuip gaan
Ik ben vorig jaar geweest en toen was er niks te doen. Als je met genoeg man bent maakt dat niet uit natuurlijk dan kan het wel eens relaxed zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat denk je van vanavond?
Morgen kan ik wel inschatten... maar vandaag
Als je geen hebt moet je niet gaanquote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef Blueman het volgende:
Morgen ga ik ook weer eens sinds lange tijd richting stratum.
Moet bekennen dat nog geen zin in heb. Kan ook zijn omdat ik weet dat ik vooraf nog op familiebezoek richting zuid-limburg moet.
Voetbalmaat van me belde toestraks of ik zin had om mee te gaan. Maar hij ging met paar vage kennissen van me dus ik heb maar gepast. Hoor morgen wel zijn vage verhalen want meestal is het: hoe rustiger, hoe vager de verhalen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geweest en toen was er niks te doen. Als je met genoeg man bent maakt dat niet uit natuurlijk dan kan het wel eens relaxed zijn
Familiebezoek vind ik dat ik gewoon effe mee moet gaan.quote:Op zondag 25 december 2005 23:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je geen hebt moet je niet gaan. Vind ik dan.
quote:Op zondag 25 december 2005 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
quote:Met de wijven niks as last Katastroof
Allez kom, 'k zen vraagezel vanavond, 'k goan der éne pakken
Hey manne, hoe ist ?
Oak zonder wijven, die vanelle thuis gelaten?
Met de wijven niks as last, met de wijven niks as last.
Met de wijven niks as troubles, met de wijven niks as last.
Toen Adam was geschapen, zonder zorgen aan zijn been.
Riep hem naar God de Vader: "Pa, Ik lig hier zo alleen"
Godverdomme sprak toen God, allez vooruit maar opgepast.
Achteraf nie komen bleiten, met de wijven niks as last.
Jozef en Maria, hun verhaal is echtig waar.
Jozef kon der niks van, maor toch kwam den Ooievaar.
Maria zei: "Jozef, den heilige geest heeft mij verrast";
En Jozef zei: "milliaarde, met die wijven niks as last";
Die van ons zei, 'k wordt da moe, gae zait alle dagen weg.
Strak pak ik mijn valiezen, en dan hedde brutte pech.
'k Wou zingen en 'k wou springen, maor da was nie gepast.
Op de volgende 100-jaar, met de wijven niks as last.
Die wijven, die wijven, die wijven wat een klucht.
' Is tijd om te feesten, stekt aa poten in de lucht.
We goan da nog wa springen, mannen houd aa vast.
We goan na nog wa zingen, met de wijven niks as last.
Met de wijven niks as last,
met de wijven niks as last,
met de wij..ven..niks as last.
Allez komaan macho's......
Waor zitten die venten?
We goan der een lap op geven hé mannen !
Komaan mannen, één, twee, één twee, drie...........
Ik bedoel zin in stappenquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Familiebezoek vind ik dat ik gewoon effe mee moet gaan.
En zin om op stap te gaan, ach.. ga wel even mee. Ook weer eens wat mensen spotten die ik al tijdje niet gezien heb. Dus niet schrikken als je telefoon smsje van mij ontvangt Okke
Lekker!quote:Op zondag 25 december 2005 23:50 schreef Juup© het volgende:
Biertje mannen?
Ja okay!quote:Op zondag 25 december 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik bedoel zin in stappen.
Ik weet hoe suf het is om in de kroeg te hangen als je eigenlijk liever op de bank hangt of in bed ligt.
Daarom ga ik tegenwoordig gewoon naar huis als ik der geen ruk aan vindt.
Kvergeet alleen elke keer tegen sommige personen te zeggen dat ik er vandoor ben.
Ik heb een dubbel-cd van Dire Straits. Als jij kopie moet hebben o.i.d.?quote:Op zondag 25 december 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik bedoel zin in stappen.
Ik weet hoe suf het is om in de kroeg te hangen als je eigenlijk liever op de bank hangt of in bed ligt.
Daarom ga ik tegenwoordig gewoon naar huis als ik der geen ruk aan vindt.
Kvergeet alleen elke keer tegen sommige personen te zeggen dat ik er vandoor ben.
Woei:
Dire Straits - Sultans Of Swing
Paul Simon: Graceland - Live Concert
Queen - The DVD Collection: Live At Wembley Stadium (2 Discs)
Komen mijn kant op.
Oke, ik ga met jou eens een biertje drinken, of het nu bij jou thuis is of in de stad maakt mij geen worst uit.quote:
Áindoove tuppic 776 - Tweetalig naambord.quote:Swanenberg noemt de afwachtende houding teleurstellend. Hij gaat nu pogingen in het werk stellen om de Brabantse bevolking achter zijn idee te scharen om bijvoorbeeld Eindhoven ook 'Áindoove' te noemen,
Dire Straits zijn goedquote:Op zondag 25 december 2005 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel-cd van Dire Straits. Als jij kopie moet hebben o.i.d.?
Als jij de nummers afzonderlijk als MP3 wil hebben kan ook hoorquote:Op maandag 26 december 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dire Straits zijn goed.
Maar ik doe niet aan cd's (heb niet eens een fatsoenlijke cd spelert).
Iig bedankt voor het aanbod! Vindt je hun muziek okee of was het een kerstpakketcd.
Nouw, roep maar een keerquote:Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, ik ga met jou eens een biertje drinken, of het nu bij jou thuis is of in de stad maakt mij geen worst uit.
Neejoh... Hoop moeite voor iets wat makkelijker kanquote:Op maandag 26 december 2005 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij de nummers afzonderlijk als MP3 wil hebben kan ook hoor(alhoewel dat lastig wordt met de live-cd).
Jij hebt toch alleen Grolsch?quote:
ejejej...Grolsch kan altijdquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen Grolsch?
Na al die Bavjes hoef ik geen Grolsch
Da's dan jammer voor uquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen Grolsch?
Na al die Bavjes hoef ik geen Grolsch
Dan moet jij zeggen dat de gasten van de Bavaria af moeten blijven?quote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog 5 bavjes en een krat Amstel(Wel typisch, moest noodgedwongen een krat Amstel halen omdat ik arm ben
en de Bavaria op was), komen een paar gasten langs, jatten ze AL mijn Bavaria uit de koelkast
.
Tja, bij ons kom jij niet zomaar in de koelkast. En als ik het wel goed vind geef ik in ieder geval aan waar men aan mag zitten en waar niet. Maar het is een ieders keuze hoe hij of zij daar mee omgaat.quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
Das ook weer zoiets.
Heeey kom binnen!!
Jullie weten waar de koelkast staat. Ow en van de bavaria moet je afblijven.
Je kan ook de labels wisselenquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
Das ook weer zoiets.
Heeey kom binnen!!
Dan zou ik water drinkenquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
Das ook weer zoiets.
Heeey kom binnen!!
Is te goed voor hen, Die drinken meestal Aldi bier e.d..quote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of de Amstel gewoon op straat aan zwervers uit gaan delen![]()
Ik word er altijd zo moe van om elke keer te vragen of iemand wil drinken. Daarom is het in het algemeen de regel "Leef je uit met mate". Maar goed, ik heb geen dildo's ofzo in de koelkast liggen (die liggen onder mijn bedquote:Op maandag 26 december 2005 00:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, bij ons kom jij niet zomaar in de koelkast. En als ik het wel goed vind geef ik in ieder geval aan waar men aan mag zitten en waar niet. Maar het is een ieders keuze hoe hij of zij daar mee omgaat.
Schultenbrau!!! *Aldi Expert is*.quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is te goed voor hen, Die drinken meestal Aldi bier e.d..
Wat moet jij met dildo's?quote:Op maandag 26 december 2005 01:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik word er altijd zo moe van om elke keer te vragen of iemand wil drinken. Daarom is het in het algemeen de regel "Leef je uit met mate". Maar goed, ik heb geen dildo's ofzo in de koelkast liggen (die liggen onder mijn bed![]()
), dus nix om me druk over te maken
.
Overigens begin ik wel te gillen als mensen uit eigen initiatief avondmaal van morgen gaan bereiden om op te kanen.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Schultenbrau!!! *Aldi Expert is*.
Ik drink nog liever dat bier van de Aldi dan Amstelquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is te goed voor hen, Die drinken meestal Aldi bier e.d..
Eensch met betreffende userquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik drink nog liever dat bier van de Aldi dan Amstel![]()
Weet ik niet, vertel jiij dat maar.quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
OM IN MIJN KONT TE PROPPEN!!!!
Of was dat nu een Nokia 6510?
Heb jij ze al eens live gezien?quote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef r8ality het volgende:
Katastroof.
Juup, je bent zowaar in mijn achting gestegen.
prutser...duidelijk dat jij geen Honda rijdtquote:Op maandag 26 december 2005 10:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Even opnieuw stemmen, er ging wat mis![]()
Helaas, ik moet het doen met een schraal flesje wijnquote:Op maandag 26 december 2005 10:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
prutser...duidelijk dat jij geen Honda rijdt![]()
Had je misschien wel een mooi ingepakt kerstcadeau voor je deur gehad
Beter een schraal flesje wijn, dan een schrale kontquote:Op maandag 26 december 2005 11:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Helaas, ik moet het doen met een schraal flesje wijn![]()
Heb zelf 23 jaar op de grens met België gewoond, vandaarquote:Op maandag 26 december 2005 02:30 schreef r8ality het volgende:
Nej, maar dat nummer op de vorige pagina ben ik erg bekend mee. Had niet verwacht dat iemand anders dat zou kennen.
Daarbij heb ik zelf 2 jaar in België gewoond, dus zijn al die uitdrukkingen en dat dialect wel leuk om te horen.
Is dat de blijk van waardering bij Atos?quote:Op maandag 26 december 2005 11:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Helaas, ik moet het doen met een schraal flesje wijn![]()
tis kerstmis hèquote:Op maandag 26 december 2005 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
Het Eindhoven topic... voor al uw reunies
Geloof er ook geen zak van.quote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry, ik zat even een lekker wijf van een DVD te cappen voor een vriend van me die het niet geloofde
Een zangeres die met 2 nummers meedoet van Anathema. Leuke meid om te zienquote:
Redelijk is gelijk aan "vertel"quote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef just me het volgende:
das mooi, vooral houden zo
hier ook alles redelijk goed
Onze mening (mijn en Febs) is Mwah... Ze klopt net niet om tot de categorie lekker wijf mevrouw te mogen behorenquote:
Zuiplappenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Onze mening (mijn en Febs) is Mwah... Ze klopt net niet om tot de categorie lekker wijf mevrouw te mogen behoren.
De arme stakkers moeten Amstel drinken...ik heb medelijden met ze.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De arme stakkers moeten Amstel drinken...ik heb medelijden met ze.
Denk hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:17 schreef omegaproject het volgende:
En iedereen met koppijn opgestaan vandaag?
Of ben ik niet de enige harde werker in ons gezelschap?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Onze mening (mijn en Febs) is Mwah... Ze klopt net niet om tot de categorie lekker wijf mevrouw te mogen behoren.
Per 1-9 werk ik niet meer bij de TU, ben ontslagen omdat er geen werk meer was na 13 jaar! Ik werkte 6 uur per dag maar, stomme JustMuts dat ik ben, in mijn contract staat dat ik 4 uur en 56 minuten moest werken. Uitkering krijg je pas bij verlies van werk van 5 uur dus.. ik pies naast de pot omdat ik vier minuten per week te weinig gewerkt heb!!! Ik ga uiteraard in beroep maar de kans dat ik "win" is nihil!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Redelijk is gelijk aan "vertel".
Wat een kutstreek zeg ...quote:
Wat een kneuzen....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:29 schreef just me het volgende:
Afdeling P&O van de TU heeft een bezwaar ingediend maar in die brief staan zelfs spelfouten
ik ga zo meteen maar eens zelf een brief schrijven..
Ik zou me lekker tot de 9e ziek meldenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef just me het volgende:geeft wel aan hoe professioneel ze met dit soort zaken omgaan!
Sinds wanneer zou ík Amstel/bier drinkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De arme stakkers moeten Amstel drinken...ik heb medelijden met ze.
Kan tijdens de film ook primaquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef febster het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou ík Amstel/bier drinken
Vanmiddag met mijn zusje naar Harry Potter 4, maar aangezien ik maar 5 uur geslapen heb wil ik liever terug kruipen in bed
Meld. Maar dan van de apfelkornquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:17 schreef omegaproject het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:59 schreef r8ality het volgende:
Zieke geesten:
http://video.google.com/videoplay?docid=7748464931047672145&q=vuurwerk
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:17 schreef omegaproject het volgende:
Joy!!!! Ik heb iets gewonnen met een prijsvraagquote:Van: Jelle Schut [mailto:jelle.schut@psponly.nl]
Verzonden: dinsdag 27 december 2005 13:15
Aan: tommy_764@hotmail.com; l.vanleuven@zonnet.nl; t.reijnders@home.nl
Onderwerp: NFS: Most Wanted prijsvraag
Gefelicteerd,
Jullie hebben een exemplaar van NFS: Most Wanted 5-1-0 gewonnen!
Zouden jullie mij zo snel mogelijk je volledige naam + adres willen e-mailen, zodat de games morgen verzonden kunnen worden.
Met vriendelijke groeten,
Jelle Schut
Management PSP Only
jelle.schut@psponly.nl
http://www.psponly.nl
PSP Only - V2 online!
PSP Only is onderdeel van Only Network VOF. Only Network VOF is geregistreerd bij de KvK Haaglanden onder nummer: 27278830. BTW-nummer: NL8147.00.974.B01
En dan Editie NL net, gaat die gast proberen een reis te boeken naar dat gat...alleen mogelijk icm vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:24 schreef blieblie het volgende:
Goed bezig!
3 islamitische gasten uit Den Haag waren een paar maanden geleden opeens compleet van de aardbodem verdwenen, die ouders bang dat ze waren gaan vechten in Irak. Kerels zijn eindelijk terug, wat is hun verklaring "Jaah, we waren op vakantie in Azerbijdjan. Wat zeggen ze bij de Haagse Politie, jaah het onderzoek hebben we stop gezet want we geloven ze op hun woord. Die jongeren van tegenwoordig gaan wel vaker op vakantie naar exotische oorden![]()
.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Joy!!!! Ik heb iets gewonnen met een prijsvraag
moest werken...wilde ook zuipen gisteren maarjaquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:17 schreef omegaproject het volgende:
Zuigt nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoewel NFSMW aardig zuigt
1x meegedaan aan een prijsvraag op fok, ook meteen prijs Album van Lostprophets
Same here ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moest werken...wilde ook zuipen gisteren maarja
Heb het op de PC echt met moeite (as in: met tegenzin, niet qua niveau) uitgespeeld...zolang de snelste manier om een bocht te nemen in NFS nog steeds jezelf via de muren door de bocht te laten ketsen blijft NFS zuigen. Besturing was met een gamepad nog beter dan met een stuurtje gewoonquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zuigt niet
Speel het op de PC ook regelmatig... al zal de PSP versie wel stukken minder mooi zijn
Het zijn gewoon gave wagens, kan mij de snelste manier om een bocht te nemen nou schelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb het op de PC echt met moeite (as in: met tegenzin, niet qua niveau) uitgespeeld...zolang de snelste manier om een bocht te nemen in NFS nog steeds jezelf via de muren door de bocht te laten ketsen blijft NFS zuigen. Besturing was met een gamepad nog beter dan met een stuurtje gewoon
Het zijn lelijke geplastificeerde kutbakkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Het zijn gewoon gave wagens, kan mij de snelste manier om een bocht te nemen nou schelen
Niks over mijn übervette Ford Mustang GTquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zijn lelijke geplastificeerde kutbakken
wacht..nu wordt ik straks zelf weer uitgemaakt voor rijstrijder..ach, gelukkig zijn dat maar mensen die het verschil tussen rice en JDM style niet zien
Ok, de Mustang GT en Lotus Elise zijn leuk, de Porsches nog beter, de IS is aardig zolang er geen bodykit opzit maar de restquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Niks over mijn übervette Ford Mustang GT
Dus meteen daten nu?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Okee, hoe raar is het als iemand die je ruim 6 jaar kent via het internet, ineens aankondigt een geslachtsoperatie te ondergaan omdat hij een vrouw wilt zijn
Dat voelt best raar kan ik uit ervaring zeggen...
Kan je mensen goed kennen via het internet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Okee, hoe raar is het als iemand die je ruim 6 jaar kent via het internet, ineens aankondigt een geslachtsoperatie te ondergaan omdat hij een vrouw wilt zijn
Dat voelt best raar kan ik uit ervaring zeggen...
Nou ja, we kennen elkaar wel redelijk omdat het nogal een zeer kleine community is. Ik weet niet of MUDs je iets zeggen maar in deze MUD zitten voornamelijk 10 spelers per avond. En allemaal zijn ze al uitgespeeld en hoeven ze niets meer te doen. Dus ja, je kent elkaar net zoals je de meeste Fok!kers wel kent, alleen dit is veel persoonlijker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je mensen goed kennen via het internet dan?
Al kan ik me wel beetje voorstellen dat het apart is.
Ik begon eerst tegen haar aan te lullen alsof het elke andere willekeurige vrouw was. Bleek het dus die gozer te zijnquote:
Hey nie zo hè. Ik ben weleens na Trance Energy in het beursgebouw naar de 8e barrier teruggelopen naar huis op zondagochtend. Alleen was het toen wel een stuk warmerquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:54 schreef r8ality het volgende:
Floris en ik zijn gister trouwens helemaal teruggeLOPEN. Nou is dat voor mij niet zo heel spannend, maar voor Floris vind ik dit een hele prestatie.
*denkt terug aan de schoolfeesten op het Augquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef blieblie het volgende:
Apfelkorn is samen met Sambuca het enige drankje waar je met 1 glas mij direct kotsend bovende plee krijgt (voor zo ver ik weet dan). Ooit beetje overdosis van gehad.
De kratten bier en flessen drank die in die bosjes tussen het Aug en de Geldropseweg in lagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*denkt terug aan de schoolfeesten op het Aug
30 min voor aanvang van het feest ff een paar flessen apfelkorn wegtikken...
Zuipen in het speeltuintje (als je vrienden was met Rutger, Klaas, Anouk ed tenminstequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
De kratten bier en flessen drank die in die bosjes tussen het Aug en de Geldropseweg in lagen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef blieblie het volgende:
Alleen de bikkels mochten met Klaas en Anouk mee doen![]()
.
Ja lach maar ....quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef blieblie het volgende:
Alleen de bikkels mochten met Klaas en Anouk mee doen![]()
.
Ah, daarom rij je motor, je hebt maar 1 bal.quote:
Ik zat er ook nooit bij hoor, ik ging Apfelkorn zuipen met Bart en Erwin achter het Atriumquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah, daarom rij je motor, je hebt maar 1 bal.
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef febster het volgende:
Sin City is een erg aparte doch zeer gave film
Die zorgtoeslag gaat in 1 ruk door naar de spaarrekening.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:07 schreef FlowDesign het volgende:
Beetje kansloosch dit maar zoiets was natuurlijk wel te voorspellen:
http://www.nu.nl/news/647(...)k_voor_vuurwerk.html
Het is woensdag.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef FlowDesign het volgende:
Zo, nu wel weer genoeg TV gezapt![]()
Wel film How High gezien met Method Man, lekker flauwe Friday-achtige film.
Nieuw van de Postbank, de 240 Turbo spaarrekeningquote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die zorgtoeslag gaat in 1 ruk door naar de spaarrekening.
Wij krijgen geen toeslagquote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef blieblie het volgende:Tja.... Hadden ze het midden februari moeten storten ofzo.
Al is het wel enorm voorspelbaar inderdaad.
Hebben jullie die toeslag al binnen?
Boe-fucking-hoe.quote:
Net teveel jaquote:Op woensdag 28 december 2005 01:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe.
Dan verdienen jullie dus al genoeg om het zelf op te hoesten![]()
Al sinds vorige week ergensquote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef blieblie het volgende:Tja.... Hadden ze het midden februari moeten storten ofzo.
Al is het wel enorm voorspelbaar inderdaad.
Hebben jullie die toeslag al binnen?
Als het goed is heb je daar al een brief van gehad.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:19 schreef blieblie het volgende:
Ik weet niet of ik toeslag krijg?
Of had ik het dan al binnen moeten hebben? Want dan heb ik mijn geschatte inkomen van volgend jaar net te hoog ingeschat.
Ow! Wachtquote:Op woensdag 28 december 2005 01:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als het goed is heb je daar al een brief van gehad.
Daar krijg je rente overquote:Op woensdag 28 december 2005 01:33 schreef r8ality het volgende:
Ik moet mijn belastinggeld van 2004 nog terugkrijgen.
Vanmorgen onbedoeld toen ik linksaf een 2 baans weg opdraaide, ging aardig onderstuurd rechtdoor. Makkelijk te corrigeren, dat wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef daNpy het volgende:
Heeft er nog iemand hendig sjiek geslipt inde sneeuw?
De zon doet de sneeuw smeltenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef daNpy het volgende:
Heeft er nog iemand hendig sjiek geslipt inde sneeuw?
Hier Roermond ook mooi paar centimeterquote:Op woensdag 28 december 2005 13:47 schreef r8ality het volgende:
GODVERDOMME! Engeland weeralarm, hier op de webcam von Der Ring een enorme berg sneeuw, in het noorden van NL genoeg sneeuw, maar Eindhoven mag het weer doen met een halve mm die onderhand al bijna weg is.
Emigreren zeg ik!
Carnavalsvakantie weerquote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
Lekker met een heise choco mit zahne und rum in de zon op de piste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |