Ik vind nootmuskaat zoooo ongelofelijk smerig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
Bij cappucino hoort toch officeel een beetje geraspte nootmuskraat erop? Van het een en ander is het cacaopoeder geworden in Nederland.
volgens mij is dat US amerikaans, die strooien er ook kaneel en andere meuk over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:40 schreef W1ZZ het volgende:
Dat heb ik nou echt nog nooit gekregen, noch in Italië noch in Nederland.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
bonenthee
Dus moet ik m'n cappucino zonder cacao maar met een schroevendraaier maken?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef Pilootje het volgende:
http://www.flurl.com/item/Creatief_met_koffie_u_99417
oh bah, die rauwe kaneel (als er al echte kaneel gebruikt wordt, meeste mensen weten het verschil met Cassia niet eens, en het gros van de als kaneel verkochte is geen echte kaneel maar cassia) op je tong.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:27 schreef El_Bassie het volgende:
Kaneel op de cappucino is het hier altijd.
iiiiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:35 schreef Chielus het volgende:
Voor mij valt dat echt in de categorie zout in je koffie.
Was op zoek naar het topic over de late art, dit was het eerste wat ik vondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Het linkje pas mss beter in het Baristo topic
West-Friesland natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef Chielus het volgende:
Waar is hier? Mexico?, Zuid Togo of De inlanden van Laos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |