Een email naar DE leverde het volgende antwoord op:quote:Soms wordt er cacao-poeder bovenop de cappuccino gestrooid, doch meestal om gebreken te verbergen
Is dat zo? Mij hebben ze niks gevraagd! Hoort het nou wel of niet, zoals zij het brengen hoort het dus niet, maar omdat "wij" het gebruikelijk vinden, doen ze het maar zonder te vragen?quote:...
U schrijft dat u cacao-poeder op uw Cappuccino koffie niet kunt waarderen.
Wij kunnen u meedelen dat cacao-poeder op een kopje Cappuccino in Nederland als
gebruikelijk wordt ervaren. Het spijt ons dat dit in uw geval niet zo is.
...
Dan lopen ze het risico dat je skuim instortquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Geraspte bittere chocolade, dat lijkt me echt heel erg lekker op een cappuccino of espresso
Als ze dat nou eens zouden doen
Als ze goed schuim maken (bij de cappuccino) dan stort het niet in bij wat chocoladeraspselquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan lopen ze het risico dat je skuim instort
Vraagt mijn tante altijd (type: wat de boer niet kent... dus er hoort volgens haar GEEN cacao op de koffiequote:gr8w8, vraag next time eens als je bestelt, zónder cacao!
inderdaad,quote:Tis een beetje als sambucca bestellen, aangestoken met een legertje koffiebonen erin, ongevraagd
Enige!quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:52 schreef gr8w8 het volgende:
Dat dacht ik al, ik heb gewoon nooit begrepen waarom ze dat doen. Blijkbaar ben ik niet de enigste!
En ik ben nog wel een brabanderquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Barbaar. Ga hier maar spelen: Nederlands of Brabants? Aangereden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |