Gelukkig ben ik geen Arabier, homo, of Mohammedaan. Het zal dus allemaal wel mee vallen wanneer extreem rechts aan de macht komt in Nederland.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig ben ik geen vrouw, Jood of homosexueel. Dus het zal allemaal wel meevallen wanneer er een islammeerderheid komt in Amsterdam of Nederland.
Niog andere dingen die je in je glazen bol ziet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in het toemostige Europa heel veel te maken gaan krijgen met discriminatie op sekse en religie.
Trends worden door iedereen zo verschillend opgevat..quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef LXIV het volgende:
Je hebt écht geen glazen bol nodig om bepaalde trends te onderkennen.
Jij moet bij het VARA-debat-clubje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat een ontzettende paranoia hier in dit topic. Ga je zorgen maken over RPF/GPV-burgemeesters op de Veluwe ofzo..
Hoezo ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Calella het volgende:
[..]
Jij moet bij het VARA-debat-clubje.![]()
wb!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef LXIV het volgende:
Je hebt écht geen glazen bol nodig om bepaalde trends te onderkennen.
Nou, hij maakt er niet bepaald een geheim van, dat hoeft ook niet voor mij trouwens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef R@b het volgende:
Geen idee. Hij draag het in ieder geval niet uit.
Heb je daar een bronnetje van?quote:Aboutaleb daarentegen liet zich eens ontvallen dat hij er niet gelukkig mee zou zijn als zijn dochter met een niet-islamitische vriend thuiskomt.
Daar smullen ze van dit soort argumentatie.quote:
Is er überhaupt één Nederlander in Nederland die blij zou zijn met een Moslim in de familie? Laat staan als huwelijkspartner voor je dochter???quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:15 schreef R@b het volgende:
[..]
Heeft Bolkestein dat ooit in een interview gezegd?
Ja, een islamitische Nederlander.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er überhaupt één Nederlander in Nederland die blij zou zijn met een Moslim in de familie? Laat staan als huwelijkspartner voor je dochter???²
Ik heb geen dochter, BSB, en verwacht er ook geen te krijgen. Ik zou geen enkel bezwaar hebben tegen een min-of-meer moslim in mijn familie, en tegen een belijdend moslim heb ik niet meer bezwaren dan tegen een belijdend christen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er überhaupt één Nederlander in Nederland die blij zou zijn met een Moslim in de familie? Laat staan als huwelijkspartner voor je dochter???²
Das stimmt! als straks de meerderheid van die oegoeboegoes hier in nederland dequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef LXIV het volgende:
Maar nu een heel andere hypothese:
Stel dat een moslimmeerderheid dadelijk een moslim-burgemeester kiest die wél de sharia gaat invoeren. (Met steun van de meerderheid van de Amsterdamse bevolking uiteraard). En die sharia gaat dan ook op voor de niet-islamitische minderheid.
Dit is volkomen democratisch, niet dan? Op dit moment zijn er in de Nederlandse wetgeving ook nog allerlei wetten terug te vinden die gebaseerd zijn op de christelijke normen en waarden.
Met andere woorden, hoever mag een religieuze meerderheid gaan om haar waardenstelsel op te leggen aan de minderheid in haar leefgebied? N.B. dat de christelijke meerderheid in Nederland dit nu al doet.
Klopt. In principe is democratie een waardeloos systeem, het kan zichzelf uitschakelen dan wel vernietigen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Das stimmt! als straks de meerderheid van die oegoeboegoes hier in nederland de
Sharia [afbeelding] in willen voeren dan moet dat ingevoerd worden, dat is democratie.
Iets goed begrijpen is teveel gevraagd voor de PvdA en voor Meki.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef IntroV het volgende:
Maar de goede verstaander had wel begrepen dat je niet alles letterlijk op moet vatten in het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |