abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33341991
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig ben ik geen vrouw, Jood of homosexueel. Dus het zal allemaal wel meevallen wanneer er een islammeerderheid komt in Amsterdam of Nederland.
Gelukkig ben ik geen Arabier, homo, of Mohammedaan. Het zal dus allemaal wel mee vallen wanneer extreem rechts aan de macht komt in Nederland.
eeeh
pi_33342026
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat wij in het toemostige Europa heel veel te maken gaan krijgen met discriminatie op sekse en religie.
Niog andere dingen die je in je glazen bol ziet?
eeeh
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:39:45 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33342127
Je hebt écht geen glazen bol nodig om bepaalde trends te onderkennen.
The End Times are wild
pi_33342343
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef LXIV het volgende:
Trends worden door iedereen zo verschillend opgevat..

Maar als dat al zo zou zijn dan zijn dat allemaal pnunten waar Europa zich voor in zal zetten om dat te verbeteren. Dus zeker als er sprake is van een drastische achteruitgang in 1 van de landen van het eerste uur dan zal daar adequaat op gereageerd worden...
eeeh
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:50:03 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33342419
Europa is vooral druk met het verdelen van subsidies voor eigen parochie, het overbodig gleichschalten van allerlei regelgeving van IJsland tot Sicilië en boven alles met het uitbreiden van haar eigen macht en bureaucratie.
Het lijkt me sterk, en onwenselijk overigens, wanneer zij ook nog gaat bepalen wat haar lidstaten wél en niet mogen doen.
The End Times are wild
pi_33342461
Is het niet de schuld van Almere dat Amsterdam nu een moslimmeerderheid dreigt te krijgen? Maar Amsterdam moet wel achteruit zijn gegaan dat mensen zelfs naar Almere zijn verhuisd. Dat geef ik toe.
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:52:46 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33342497
Wanneer Almere er niet geweest was waren de autochtone Amsterdammers wel ergens anders naar toe verhuisd.
The End Times are wild
pi_33342616
Ze werden niet gedwongen naar kamp Almere te vertrekken?
pi_33342880
Wat een ontzettende paranoia hier in dit topic. Ga je zorgen maken over RPF/GPV-burgemeesters op de Veluwe ofzo. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_33343391
Dat wordt het einde van Gay Pride
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:25:32 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33343455
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat wordt het einde van Gay Pride
Ieder nadeel heb zijn voordeel.
The End Times are wild
pi_33343755
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat een ontzettende paranoia hier in dit topic. Ga je zorgen maken over RPF/GPV-burgemeesters op de Veluwe ofzo. .
Jij moet bij het VARA-debat-clubje.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_33345854
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Calella het volgende:

[..]

Jij moet bij het VARA-debat-clubje.
Hoezo ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_33347371
Om eerlijk te zijn boeit het mij geen reet wat voor geloof iemand aanhangt als deze een bestuursfunctie doet. Zolang dat geloof maar niet in de functie opduikt en de functie naar behoren wordt vervuld, is er niets aan de hand. Deze Aboutaleb komt mij over als iig een bekwaam bestuurder, dat is veruit het belangrijkste. En ja, hij is ook moslim maar een van de gematgde moslims. En dat soort is prima in staat om de nunace te gebruiken wat nodig is voor de bestuurdersfuncties.

En daarbij, met 1 miljoen moslims in Nederland zou het eens tijd worden dat deze eens in het politieke systeem doorsijpelen. Dan kunnen ze ook eens hun verantwoordelijkheden nemen en aangesproken worden. Het is wel het vertegenwoordigen van je doelgroep (alhoewel een burgemeester boven de partijen gaat staan). Dus in dat opzicht is dit winst. En val de beste man niet lastig dat hij z'n dochter niet thuis wil zien komen met een niet-islamiet, want er zijn voldoende vrijgevochten christenen die het ook niet prettig vinden als hun zoon/dochter thuiskwam als homo. Net zoals de overtuigde pacifist ook wel de aanrander van de cohter graag het ziekenhuis inmept, hoef je niet iemand persoonlijke voorkeuren te gebruiken als boven de gordel mikken niet lukt.
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:39:06 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33347718
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef LXIV het volgende:
wb!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33348869
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef R@b het volgende:
Geen idee. Hij draag het in ieder geval niet uit.
Nou, hij maakt er niet bepaald een geheim van, dat hoeft ook niet voor mij trouwens.
quote:
Aboutaleb daarentegen liet zich eens ontvallen dat hij er niet gelukkig mee zou zijn als zijn dochter met een niet-islamitische vriend thuiskomt.
Heb je daar een bronnetje van?

Ik kan Aboutaleb overigens goed hebben als burgemeester van Amsterdam, ik vind ém een van de betere PvdA'ers
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:08:00 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33349868
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wb!
The End Times are wild
pi_33357192
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Hoezo ?
Daar smullen ze van dit soort argumentatie.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:17:42 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33366740
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:15 schreef R@b het volgende:

[..]

Heeft Bolkestein dat ooit in een interview gezegd?
Is er überhaupt één Nederlander in Nederland die blij zou zijn met een Moslim in de familie? Laat staan als huwelijkspartner voor je dochter???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33367643
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er überhaupt één Nederlander in Nederland die blij zou zijn met een Moslim in de familie? Laat staan als huwelijkspartner voor je dochter???

²
Ja, een islamitische Nederlander.

Ik zou het gevoelsmatig zeker in eerste instantie niet fijn vinden, ik wil hier dan ook zeker niet een neutraliteit veinzen die er bij mij niet is, in tweede instantie zal ik echter de desbetreffende moslim vanuit de fenomenologie willen beoordelen als partner voor mijn dochter, er moet heel wat gebeuren voor dat ik überhaupt een veto uitspreek.
Nog nagelaten of er gehoor aan wordt gegeven natuurlijk.
pi_33368358
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik heb geen dochter, BSB, en verwacht er ook geen te krijgen. Ik zou geen enkel bezwaar hebben tegen een min-of-meer moslim in mijn familie, en tegen een belijdend moslim heb ik niet meer bezwaren dan tegen een belijdend christen.

Mijn "schoonmoeder" is belijdend christen. Dat is niet altijd even prettig, maar ik ben erg op haar gesteld.

Als mijn zusje of mijn nichtje hun liefde vinden bij een Marokkaanse of Turkse Nederlander zal ik deze verwelkomen bij de familie.
Als mijn broertje ooit ergens een meisje opduikelt mag ze voor mijn part in burqua willen lopen, ik zal haar loven en prijzen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33369533
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef LXIV het volgende:
Maar nu een heel andere hypothese:
Stel dat een moslimmeerderheid dadelijk een moslim-burgemeester kiest die wél de sharia gaat invoeren. (Met steun van de meerderheid van de Amsterdamse bevolking uiteraard). En die sharia gaat dan ook op voor de niet-islamitische minderheid.
Dit is volkomen democratisch, niet dan? Op dit moment zijn er in de Nederlandse wetgeving ook nog allerlei wetten terug te vinden die gebaseerd zijn op de christelijke normen en waarden.
Met andere woorden, hoever mag een religieuze meerderheid gaan om haar waardenstelsel op te leggen aan de minderheid in haar leefgebied? N.B. dat de christelijke meerderheid in Nederland dit nu al doet.
Das stimmt! als straks de meerderheid van die oegoeboegoes hier in nederland de
Sharia in willen voeren dan moet dat ingevoerd worden, dat is democratie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:35:20 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33380060
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Das stimmt! als straks de meerderheid van die oegoeboegoes hier in nederland de
Sharia [afbeelding] in willen voeren dan moet dat ingevoerd worden, dat is democratie.
Klopt. In principe is democratie een waardeloos systeem, het kan zichzelf uitschakelen dan wel vernietigen.

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 24-12-2005 21:19:20 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33383780
exact BB, democratie is een vinding van de duvel. Misschien dat je daar ook even essay over kan schrijven...
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33390166
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef IntroV het volgende:

Maar de goede verstaander had wel begrepen dat je niet alles letterlijk op moet vatten in het leven.
Iets goed begrijpen is teveel gevraagd voor de PvdA en voor Meki.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')