abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33328141
Een 16-jarige jongen die twee weken geleden beweerde in Zwolle door een groepje 'getinte jongens' een hakenkruis in de arm gekrast te hebben gekregen, blijkt het voorval te hebben verzonnen. De jongen, afkomstig uit het in de buurt gelegen Hattem, heeft de verwonding zelf aangebracht, zo meldt de politie.

De Hattemer verklaarde van de fiets te zijn getrapt, waarna hij door vijf of zes personen werd mishandeld. Hij zou daarbij zijn uitgemaakt voor nazi. Het incident zou plaats hebben gevonden in een tunnel onder de snelweg A28. "Uit nader onderzoek is gebleken dat het om een valse aangifte gaat. De jongen heeft bij zichzelf de verwondingen aangebracht", verklaarde een woordvoerder van de politie IJsselland vandaag.

Het is de tweede keer deze week dat een geruchtmakende mishandeling verzonnen blijkt door het 'slachtoffer'. Dinsdag kwam uit dat een 49-jarige gehandicapte vrouw uit het Zuid-Hollandse Spijkenisse een overval in scène had gezet, en zelf verantwoordelijk was voor de dood van haar hondje.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 december 2005 @ 23:22:35 #2
862 Arcee
Look closer
pi_33328251
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33328382
ik zie het, sorry mijn fout
pi_33328812
Lolz, ik zei het nog zo op het forum toen het in het nieuws was. Een commentaar dat ik daarop kreeg.

Lolz, maarre niet dat ik nu wil zeggen dat ik Tóch gelijk had: Zie je wel?!
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:00:34 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33334986
Dubbeltjes
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')