Iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Eerst dacht 'ie nog dat Ruud zou zeggen "Gefopt, jij bent de winnaar", totdat 'ie dat scherm zag, toen kwam die klap hard aan hoor
.
Vraag me af of jij het verschil tuusen sarcasme en humor wel kent....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is gewoon projectie van de treurnis om het eindigen van BB5 idd.
Maar niet minder vermakelijk!
Ik bedoel: dat mensen zich verlagen tot doodsverwensingen omdat iemand anders een ander gevoel voor humor blijkt te hebben... dat is gewoon té grappig!![]()
Of die reactie "Ik heb gewoon een zwak voor mensen" oid. Ik kwam niet meer bij!Alsof het nobel is om kwaad te zijn om een fokking realityshow!
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet eens een Roel-basher... Ik verbaas me gewoon over alle verontwaardigde huillie-reacties hierquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook niet moeten zeuren om de kwetsende uitspraken van Menno en Nemo-actie van Nathalie. Het is een spel.
Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
Dat verschil is niet noodzakelijkerwijs aanwezig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Vraag me af of jij het verschil tuusen sarcasme en humor wel kent....
Hoezo Roel bashers? Roel liet me nogal koud; een "victorieloopje" over het podium had hij van mij ook best mogen hebben, maar dit was gewoon erg grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook niet moeten zeuren om de kwetsende uitspraken van Menno en Nemo-actie van Nathalie. Het is een spel.
Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
Dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef F4iTH het volgende:
Oh ja, ik zou geen liefhebber (niet van dit seizoen, da's waar) zijn omdat ik het leuk vind dat BB weer een keer echt hard was?quote:Ik hou erover op want dit begint meer te lijken op een soort welles-nietesstrijd tussen de Roelbashers en de verontwaardigde BB-liefhebbers.
Moet je dit zien zeg, iemand die denkt dat Roel nog kan winnen. Hoe kansloos kun je zijn met je 'GO ROEL'...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef suusanne het volgende:
Een Roel onwaardig einde en ik als kijker zit met een kater! Keihard BB2005 op de laatste avond? Dan liever iets eerder zodat alle bewoners er last van hadden en niet alleen de nr 2 die zich een echte winnaar heeft getoond! GO ROEL!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Vraag me af of jij het verschil tuusen sarcasme en humor wel kent....
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat verschil is niet noodzakelijkerwijs aanwezig.
Daarom was het ook prachtige tv!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Eerst dacht 'ie nog dat Ruud zou zeggen "Gefopt, jij bent de winnaar", totdat 'ie dat scherm zag, toen kwam die klap hard aan hoor
.
Hier ook maar weer eens het bewijs van de simpelheid ten top....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Zhenar het volgende:
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
spot (de ~ (m.), ~s, ~s)
1 uitdrukking of blijk van spotten, minachtende humor
Ergo: sarcasme = humor. Of in ieder geval een vorm van.
Q.E.D.![]()
Als je ergens niet inhoudelijk op in wilt gaan, kun je ook gewoon "Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft" zingen hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef riri het volgende:
[..]
Hier ook maar weer eens het bewijs van de simpelheid ten top....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef pinkplatinum het volgende:
http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
nanananaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
Gezellig hierWel waardeloze finale van BB, Roel heeft beter verdiend...
Kansloos, net als alle Roel-fans.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef pinkplatinum het volgende:
http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
Daar hoor ik niet bij hoor.. Ingrid was mijn nr 1.. en Joost nr 2.. Dus ik ben redelijk tevreden..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kansloos, net als alle Roel-fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |